Regulamin obiektu
REGULAMIN DLA GOŚCI Y3 HOTELS
1. Przedmiot regulaminu
1. Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz zasady przebywania na terenie Y3 Hotel i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Y3 Hotel. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Y3 Hotel.
3. Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu oraz na stronie Y3 Hotel.
2. Doba hotelowa
1. Apartamenty są wynajmowane na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 dnia przyjazdu do godziny 11:00 dnia wyjazdu.
3. Recepcjonista uzupełnia kartę meldunkową wraz z dokumentem tożsamości, który zostaje oddany po wypełnieniu karty meldunkowej.
4. Gość weryfikuje poprawność danych w karcie meldunkowej i składa podpis.
5. W oparciu o bieżącą dostępność apartamentów istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania. Możliwość istniej tylko za zgodą recepcji Y3 Hotelu. Wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd wiąże się z dodatkową opłatą:
a) Przedłużenie doby hotelowej do 15:00, opłata w wysokości 50% wartości doby według cennika obowiązującego na dany dzień.
b) Przedłużenie doby hotelowej po 15:00, opłata w wysokości 100% wartości doby według cennika obowiązującego na dany dzień.
3. Zasady pobytu
1. Płatność za pobyt zawsze pobierana jest z góry, tj. przed rozpoczęciem pobytu.
2. Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa i przestrzegania regulaminu obowiązującego w budynku przez cały pobyt o każdej porze dnia.
3. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22.00 do 7.00. W przypadku zakłócenia spokoju przez Gości, zgłoszonego przez lokatorów, pracowników, administrację budynku, funkcjonariuszy publicznych i inne upoważnione służby porządkowe, Y3 Hotel ma prawo nałożyć na Gości karę pieniężną w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
4. Obowiązuje bezwzględny zakaz organizowania imprez, głośnych spotkań oraz prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przyjmowaniem i obsługą klientów. W przypadku złamania tego punktu regulaminu bądź w przypadku zaobserwowania przez zespół Y3 Hotel wszelkich niekulturalnych, zakłócających spokój i naruszających regulamin zachowań, Y3 Hotel zastrzega sobie prawo do skrócenia pobytu Gościa i wezwania Policji. W takim wypadku Y3 Hotel nie dokonuje zwrotu wpłaconych środków za niewykorzystaną część pobytu oraz nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek następstwa wynikłe dla Gościa ze skrócenia rezerwacji i za poniesioną przez Gościa w związku z tym szkodę.
5. Liczba osób przebywających w apartamencie nie może być większa od podanej w karcie meldunkowej. W przypadku przekroczenia tej liczby, Y3 Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za każdą dodatkową osobę w kwocie 300 zł (słownie: trzysta złotych) oraz ma prawo do żądania natychmiastowego opuszczenia lokalu przez każdą dodatkową osobę, jeśli dany apartament jest nieprzystosowany do zameldowania większej ilości osób. Podnajęcie apartamentu lub oddanie do korzystania osobie trzeciej na innej podstawie prawnej lub faktycznej jest zakazane.
6. Apartament może być wynajęty jedynie osobie pełnoletniej. Osoby niepełnoletnie mogą przebywać w apartamencie jedynie pod nadzorem uprawnionego i pełnoletniego opiekuna.
7. Goście zobowiązani są korzystać z apartamentów i części wspólnych budynku zgodnie z ich przeznaczeniem oraz utrzymywać je w stanie należytym i odpowiadającym zastanym standardom. Zakazane jest dokonywanie jakichkolwiek przeróbek, ulepszeń i modyfikacji apartamentów oraz ich wyposażenia i umeblowania.
8. Zakazane jest posiadanie przez Gości urządzeń mogących stanowić bezpośrednie zagrożenie pożarowe takich jak grzałki, farelki, palniki gazowe. Użycie dodatkowych urządzeń tego typu jest możliwe tylko za pisemną zgodą Y3 Hotel. Zakazane jest również posiadanie w apartamencie materiałów łatwopalnych, wybuchowych lub o intensywnym i/lub nieprzyjemnym zapachu.
9. Każdy z Gości zobowiązany jest do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości i zastrzeżeń co do jakości obsłudze Y3 Hotel.
10. W przypadku zauważenia niepożądanych lub niepokojących zachowań innych mieszkańców lub osób znajdujących się w budynku, należy zgłosić ten fakt niezwłocznie do obsługi Y3 Hotel.
11. Y3 Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Hotelu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników Y3 Hotelu lub innych osób przebywających w Y3 Hotel.
12. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Y3 Hotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę hotelową.
13. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
4. Zakaz palenia
1. W apartamencie oraz w częściach wspólnych budynku obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych. Za każde naruszenie tego zakazu Y3 Hotel pobiera karę pieniężną w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych).
5. Odpowiedzialność za apartament
1. W przypadku wyrządzenia szkody w apartamencie lub częściach wspólnych budynku Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat. Zaobserwowane usterki należy zgłosić do recepcji w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia jest jednoznaczny z brakiem zastrzeżeń do stanu apartamentu.
2. Przy każdorazowym wyjściu z apartamentu Goście zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć lokal.
3. Goście ponoszą odpowiedzialność za działania osób trzecich, nie podanych w karcie meldunkowej, a przebywających w apartamencie, jak za działania i zaniechania własne.
4. Podczas meldowania Gość, akceptując niniejszy regulamin, wyraża zgodę na dokonanie przez pracownika hotelu preautoryzacji podanej przez Gościa karty płatniczej lub pobranie zwrotnego depozytu gotówkowego w wysokości 500zł (słownie: pięćset złotych), jako kaucję za apartament. Depozyt jest zwracany w dniu wyjazdu, po uregulowaniu wszelkich należności. W przypadku braku gwarancji, rezerwacja może zostać anulowana.
5. W przypadku stwierdzenia szkody w apartamencie, preautoryzacja lub depozyt gotówkowy zostanie wykorzystany na poczet likwidacji powstałej szkody. W zależności od wysokości szkody Y3 Hotel może zwrócić niewykorzystaną część depozytu lub dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
6. Dzieci w Y3 Hotel
1. Przez cały czas pobytu w budynku dzieci muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osoby dorosłej. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia, odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
7. Zwierzęta
1. Zwierzęta w Y3 Hotel są mile widziane. Ich pobyt wiąże się z dodatkową opłatą 50 zł za dobę hotelową.
2. Opiekun zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie wyrządzone przez zwierzę szkody.
8. Siły wyższe, sytuacje wyjątkowe
1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Y3 Hotel zastrzega sobie prawo zaproponowania Gościowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego.
2. Y3 Hotel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej, a także w przypadku wystąpienia innych szczególnych okoliczności, niezależnych od Y3 Hotel, odstąpić od umowy i powiadomić o tym Gościa niezwłocznie, a gdy jest to możliwe - z wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 24 godziny przed planowanym przybyciem.
3. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gościa lub jego majątku, z powodów niezależnych od Y3 Hotel, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Gościa podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
9. Wymeldowanie
1. Karty magnetyczne do apartamentu należy zwrócić do recepcji Y3 Hotel do godziny 11:00.
2. W przypadku zgubienia karty magnetycznej, Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych) za każdą zagubioną lub uszkodzoną kartę.
10. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Gości jest Y3 Poland Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Podgórna 9, 61-828 Poznań. Dane osobowe Gości przetwarzane będą w celu niezbędnym do realizacji rezerwacji, a następnie świadczenia i rozliczenia oferowanych usług. Podstawą prawną przetwarzania danych Gości jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
2. Zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia, numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, numer telefonu lub adres e-mail.
3. Podczas meldunku Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości w celu weryfikacji danych osobowych potwierdzających jego tożsamość.
4. Za wyraźną zgodą Gościa, jego dane osobowe przetwarzane będą przez Y3 Poland Sp. z o.o. w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług oraz przesyłania informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej, na podany przez Gościa adres e-mail oraz numer telefonu. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
5. Każda ze zgód jest dobrowolna i może być w każdej chwili odwołana. Wystarczy wysłać taką informację na adres e-mail: rodo@y3h.pl. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
6. Dane osobowe Gościa będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz po zakończeniu umowy, tj. nie dłużej niż 6 lat po jej zakończeniu. W celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych osobowych, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Dane takie jak imię i nazwisko, adres email i numer telefonu przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego, będą przechowywane do czasu, aż Gość zgłosi sprzeciw względem ich przetwarzania.
7. Gość ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
8. Gość ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
9. Przekazane Y3 Poland Sp. z o.o. dane osobowe będą udostępniane wyłącznie osobom upoważnionym przez Y3 Poland Sp. z o.o., tj. pracownikom/współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki oraz podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Y3 Poland Sp. z o.o.
10. Dane Gościa nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, czyli do Państwa Trzecich.
11. Rzeczy Gościa w apartamencie
1. Za rzeczy Gościa znajdujące się podczas jego pobytu w apartamencie Y3 Hotel ponosi odpowiedzialność wyłącznie na zasadach ustalonych w art. 846 k.c. – art. 849 k.c.
2. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w apartamencie po jego wyjeździe, na prośbę Gościa, będą odesłane na wskazany przez niego adres i na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji od Gościa, hotel przechowa powyższe przedmioty przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu, przedmioty zostaną zutylizowane. Ze względu na swoje właściwości artykuły spożywcze oraz leki zostaną niezwłocznie zutylizowane po wyjeździe.
12. Rozstrzyganie sporów
1. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Gościem a Y3 Poland Sp. z o.o. jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Y3 Poland Sp. z o.o. a w przypadku, gdy Gość jest konsumentem – na zasadach ogólnych. W zakresie nieregulowanym zastosowanie znajduje ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. t.j. z 2017 r., poz.459).
Życzymy udanego pobytu i pozostajemy do Państwa dyspozycji
Zespół Y3 Hotel