Pensjonat EDEN (obiekt 153014)
Mieliśmy z żoną zarezerwowany pokój 2-osobowy z łazienką oraz wpłaconą zaliczkę. Na terenie obiektu miała być dostępna lodówka oraz w pokojach ręczniki, zestaw kosmetyków co jest w opisie oferty. Dostałem wiadomość SMS, że pokoik będzie dostępny o 16:00. Przyjechaliśmy 15:40 tego samego dnia. Wpuściła Nas jakaś Pani po czym po chwili przyjechała właścicielka pytając czy pokoik odpowiada, więc zapytałem gdzie jest lodówka, która według opisu jest dostępna. Otrzymałem odpowiedź, iż „lodówki nie ma oraz, że nie pytałem przez telefon czy jest lodówka” Proszę Państwa jeżeli czytamy opis oferty to służy on po to by umieścić w nim jak najwięcej informacji i jeżeli takowe są zawarte czarno na białym, to normalne, że nie pytamy się o wszystko przez telefon. Tak samo nie było w pokojach oferowanych pięknie na zdjęciach ręczników oraz zestawu kosmetyków. Przydzielono nam pokój nr 7, przechodząc obok pokoju nr 6 nad drzwiami można by zobaczyć co ktoś robi w pokoju taka luka między futryną a drzwiami u góry, nieświeży zapach na korytarzu. Po godzinie wyszliśmy oczywiście informując, że jest zbyt dużo niezgodności pomiędzy tym co zostało napisane w ofercie a tym jak to wygląda w rzeczywistości. Oczywiście na moje zdanie: „oprócz lodówki nie ma także zestawu kosmetyków oraz ręczników usłyszeliśmy atakująco już i podniesionym, niemiłym głosem: „ a na którą godzinę mieli Państwo być?” Odpowiedziałem: „tak, zgadza się – mieliśmy być na 16:00, byliśmy 15:40 jednak jest 16:30 i jakoś nikt nie mówił, że za chwilę coś zostanie uzupełnione jeszcze w pokoju”
Nie dało się rozmawiać, nie było nawet sensu pytać o zwrot zaliczki. Nie wiem tylko skąd tutaj dobre opinie. Wyjeżdżam od 15 lat w różne miejsca po 4 razy w roku zawsze szukam pokoi o normalnym standardzie jak wiele tutaj osób, nie jestem wymagający, ale coś takiego pierwszy raz mnie spotkało.
Ogólnie nie polecam. W pełni zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi tutaj opiniami, warto również zerknąć na opinie Google. W naszym przypadku Pani właścicielka została poinformowana co nam nie odpowiada, bo osobiście spokojnie jej to powiedziałem co spowodowało z jej strony zachowanie aroganckie, niegrzeczne, niemiłe wobec Nas. A podobno każda opinia jest ważna i można by na spokojnie podejść do sprawy. W tym przypadku to nie powinni brać nawet zaliczki. Proszę naprawdę dwa razy zastanowić przy podejmowaniu decyzji.
Wyjazd: w parze
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
pokoje:6/10
-
łazienki:6/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:8/10
-
jakość do ceny:4/10
-
zgodność z ofertą:2/10