Regulamin obiektu
Regulamin – warunki pobytu i rezerwacji
1. – Wstępnej rezerwacji dokonujemy telefonicznie w celu potwierdzenia wybranego terminu, podając imię i nazwisko, termin pobytu, ilość osób (łącznie z dziećmi).
2. – Wymagamy wpłaty zaliczki wartości 900zł. w ciągu 1 dnia od chwili zgłoszenia rezerwacji na konto : 57 1090 1362 0000 0001 2986 7315
3. – W przypadku nie otrzymania wpłaty w terminie 2 dni wstępna rezerwacja zostaje anulowana.
4. – Pozostała należność za cały pobyt i opłata klimatyczna dla Gminy Rewal regulowana jest w dniu przyjazdu – gotówką przy zameldowaniu, przed odbiorem kluczy do domku.
5. – Dodatkowa osoba w domku 80zł. (doba) po wcześniejszym uzgodnieniu przy rezerwacji.
6. – Wynajmujący zobowiązany jest do przekazania w ramach kaucji kwoty 500 zł. która zostanie pobrana w chwili zameldowania i rozliczona w momencie wymeldowania. Kaucja podlega zwrotowi w całości w przypadku niestwierdzenia żadnych uszkodzeń lub braków w wyposażeniu domku.
7. – Gość zobowiązany jest do sprawdzenia stanu wyposażenia domku w dniu przyjazdu oraz do niezwłocznego poinformowania Gospodarza o jakichkolwiek nieprawidłowościach. Wynajmujący ponoszą całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia lub urządzeń technicznych powstałe z ich winy w domkach/apartamentach i na całym terenie ośrodka.
8. – Pobyt rozpoczyna się od godziny 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy do 10:00 ostatniego dnia (nie ma możliwości przedłużenia). W razie nie opuszczenia domku/apartamentu do godziny 10:00, zostanie naliczona opłata za kolejną dobę bez możliwości jej wykorzystania. Po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość późniejszego wykwaterowania, tj. do godziny 12 za dodatkową opłatą 100 zł.
9. – Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności właściciela ośrodka.
10. – Prosimy powiadomić właściciela ośrodka o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
11. – Ze względu na swój mały, kameralny charakter, również w trosce o bezpieczeństwo i spokojny wypoczynek prosimy o nie zapraszanie gości spoza ośrodka – ośrodek przeznaczony jest wyłącznie dla naszych gości.
12. – Za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się na terenie ośrodka i placu zabaw odpowiedzialność ponoszą rodzice i opiekunowie. Zabrania się jazdy rowerem i gry w piłkę na terenie obiektu.
13. – Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe, pieniądze itp. oraz mienie Gości pozostawione na terenie ośrodka w tym pojazdy ich uszkodzenia, zniszczenia lub kradzież.
14. – Liczba osób mogących przebywać w domku i na terenie obiektu jest ograniczona do podanej w trakcie rezerwacji.
15. – Teren ośrodka jest stale monitorowany, ogrodzony i zamknięty.
16. – Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w domkach drewnianych i apartamentach obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA papierosów , używania jakichkolwiek urządzeń niestanowiących wyposażenia pomieszczeń oraz smażenia ryb.
17. – Przed wyjściem z domku/apartamentu należy wyłączyć wszystkie zbędne urządzenia elektryczne: np. lokówki, suszarki do włosów, ładowarki do komórki, golarki, komputery itp. Zabrania się przenoszenia wyposażenia między domkami, a także zmiany ustawienia mebli w domku bez wyraźnej zgody Gospodarza. Przed wyjazdem wszelkie zmiany powinny powrócić do stanu pierwotnego.
18. – Prosimy o zdanie wynajmowanego domku w stanie zbliżonym do tego, w jakim go Państwo otrzymali. Z reguły nie pobieramy dodatkowej opłaty za końcowe sprzątanie, ale w przypadku pozostawienia rażącego nieładu Goście będą proszeni o jego uprzątnięcie lub zostaną obciążeni dodatkowym kosztem w wysokości 150 zł.
19. – Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 8.00.
20. – Do każdego domku/apartamentu przynależy jedno bezpłatne, niestrzeżone miejsce parkingowe na terenie obiektu.
W przypadku wolnych miejsc istnieje możliwość parkowania dodatkowego pojazdu na terenie posesji za opłatą 25zł./doba po wcześniejszym uzgodnieniu przy rezerwacji.
21. – Nie wynajmujemy domków/apartamentów poniżej 7 dni.
22. – Zachowanie osób na terenie obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu i wypoczynku innych Gości.
23. – Prosimy o segregację śmieci. Na posesji znajdują się pojemniki na szkło, plastiki i metale, papier oraz pozostałości po segregacji
24. – Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy ani wpłaconego zadatku w razie nie dotrzymania podanego terminu pobytu lub rezygnacji. W przypadku skrócenia wynajmu domku przez Gościa, pobrana opłata za wynajem jest bezzwrotna.
25. – Zmiana terminu przyjazdu na późniejszy lub wyjazdu na wcześniejszy nie stanowi podstawy do zmniejszenia ceny za pierwotnie zadeklarowany przez Gościa okres pobytu.
26. – Przebywanie psów na terenie całego Ośrodka dozwolone jest wyłącznie po indywidualnym uzgodnieniu z Gospodarzem Ośrodka. Dodatkowy koszt to 40 zł/doba za zwierzę.
27. – Nie odpowiadamy za niedogodności z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu, wody, internetu.
28. – Każda osoba łamiąca regulamin zostanie poproszona o opuszczenie terenu ośrodka. Gospodarz lub osoba przez niego upoważniona ma prawo usunąć Gości przed zakończeniem terminu wynajmu w przypadku naruszenia przez nich zasad współżycia społecznego i bezpieczeństwa, a także gdy Goście naruszają porządek i spokój.
Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie. Uzupełnieniem regulaminu jest cennik określający opłaty za zakwaterowanie.
Życzymy spokojnego i przyjemnego pobytu