Regulamin obiektu

KWIATKOWO – Regulamin Obiektu

(obowiązuje od dnia 26.06.2023)

 

Właścicielem i Operatorem Obiektu jest Cloverdale Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Nowy Świat 33/13, 00-029, NIP: 5252718320.

Wszelkie uwagi i sugestie, a także reklamacje dotyczące funkcjonowania obiektu, zdarzeń i osób przybywających na terenie obiektu Kwiatkowo należy zgłaszać pisemnie na wskazany powyżej adres, drogą elektroniczną na adres: info@kwiatkowo.com.pl, lub ustnie pracownikom na terenie obiektu. Reklamacje wymagają formy pisemnej.

Wygląd i wyposażenie domku oraz części wspólnych Obiektu może nieznacznie różnic się od zdjęć ofertowych w serwisach rezerwacyjnych. Jednak jedynie w sposób niezmniejszający funkcjonalności a wynikający z ciągłego ulepszania oferowanych usług i standardów wyposażenia.

§ 1 Rezerwacja i zameldowanie

1.   Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłacenie opłaty rezerwacyjnej w wysokości podanej na stronie internetowej obiektu lub innego systemu rezerwacyjnego z którym posiada umowę Właściciel Obiektu, lub dokonanie rezerwacji w inny sposób opisany na stronie internetowej obiektu lub innego systemu rezerwacyjnego.

2.   W czasie zameldowania przynajmniej jeden Wynajmujący jest zobowiązany do okazania swojego dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem pozwalającego na jego jednoznaczną identyfikację.

3.   Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu Obiektu, dostępnego na stronach internetowych, gdzie można dokonać rezerwacji oraz na stronie internetowej Obiektu.

4.   Reszta należności za zamówiony pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu (jeśli wcześniej rezerwacja nie została opłacona w całości). Płatność możliwa jest w gotówce w złotych polskich lub za pomocą powszechnie akceptowanych kart bankowych.

5.   W cenę najmu nie jest wliczony podatek miejscowy, płatny na rzecz Gminy Radków, jednorazowo za cały pobyt. Z przyczyn operacyjnych musi być opłacony gotówką. Nie podlega zwrotowi z przyczyn leżących po stronie Wynajmującego, w tym w szczególności w razie skrócenia pobytu z winy Wynajmującego. (opłata wg Uchwały Rady Miejskiej w Radkowie Nr LIV/379/22 z dnia 31 stycznia 2022 r. zmieniającą uchwałę w sprawie opłaty miejscowej). Opłata pobierana jest w wysokości aktualnej w dniu przyjazdu.

6.   Opłata za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku jego skrócenia z winy Wynajmującego.

7.   Zwrot wpłaconej opłaty rezerwacyjnej nie jest możliwy w razie rezygnacji osób wnoszących taką opłatę przed rozpoczęciem pobytu ani w trakcie jego trwania.

8.   Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu. Wcześniejsze zameldowanie jest możliwe jedynie po wcześniejszych uzgodnieniu z Operatorem Obiektu. Prosimy również o kontakt telefoniczny w razie potrzeby rozpoczęcia pobytu po godzinie 22:00 na minimum 24 godziny przed rozpoczęciem pobytu.

9.   Operator gwarantuje jedno bezpłatne miejsce parkingowe na każdy rezerwowany domek. Liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, dlatego możliwość zaparkowania kolejnego samochodu należy uzgodnić podczas rezerwacji z Operatorem Obiektu.

10. Za pobyt dodatkowych osób pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 50 zł za dobę (możliwość zakwaterowania kolejnych osób należy uzgodnić z Operatorem Obiektu przed dokonaniem rezerwacji). Przez osoby dodatkowe rozumie się każdą osobę powyżej sześciu w domkach 4-osobowych i każdą osobę powyżej dwóch w domku 2-osobowym niezależnie od wieku. Operator Obiektu może odmówić realizacje rezerwacji z dodatkowymi osobami.

11. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 500 zł na poczet zabezpieczenia na wypadek uszkodzenia sprzętu będącego na wyposażeniu domków.

12. Wynajmujący w momencie zameldowania otrzymuje kod do zamka elektronicznego oraz pilota do bramy wjazdowej.

13. Operator Obiektu zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:

a.    będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,

b.    które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny,

c.    które podczas poprzednich pobytów w Obiekcie w sposób rażący naruszyły regulamin, wyrządziły szkodę w mieniu hotelowym lub innych osób przebywających w Obiekcie, w tym pracowników obiektu, lub w inny sposób zakłóciły spokój w Obiekcie.

§ 2 Zasady użytkowania domku i infrastruktury Obiektu

1.   Goście, a także inne osoby przebywające na terenie Obiektu powinni niezwłoczne powiadamiać Operatora Obiektu o powstałych szkodach czy awariach.

2.   Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych powstałych z winy osób wynajmujących przebywających w jego domku oraz osób odwiedzających zaproszonych przez niego.

3.   Wynajmujący jest zobowiązany, przestrzegając zasad segregacji odpadów, do wynoszenia śmieci z domków do pojemników na terenie ośrodka.

4.   W domkach oraz na tarasach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Domki wyposażone są w czujniki dymu. Za palenie tytoniu przez osoby przebywające w domkach naliczana będzie kara w wysokości 500 zł za każde naruszenie tego zakazu.

5.   Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.

6.   Zabrania się używania otwartego ognia, grilla opalanego węglem lub drewnem i jego pochodnymi, palenia świeczek, używania własnych urządzeń typu grill elektryczny, grzejnik, grzałka oraz smażenia ryb w domku oraz na tarasie a także w promieniu 2 metrów od domku i tarasu. Złamanie tego zakazu będzie skutkować dopłatą w kwocie 500 zł.

7.   Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w chwili opuszczania domku.

8.   Wynajmujący ponosi wyłączną odpowiedzialność za ujawnienie kodu do zamka do wynajmowanego domku osobom trzecim.

9.   Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymywania porządku w wynajętym przez siebie domku, a także do jego zwrotu w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych sprzętów kuchennych przed wyjazdem. Niedostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty w kwocie 200 zł za domek.

10. Wynajmujący nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Właściciela obiektu dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w domku. O konieczności dokonania napraw Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Operatora Obiektu. Operator dokona wymaganych napraw lub wymieni uszkodzony sprzęt jedynie w obecności Wynajmującego lub za jego zgodą w czasie jego nieobecności w miarę możliwości, dostępności materiałów i procedur remontowych. Jeśli uszkodzenie uniemożliwia lub w znacznym stopniu ogranicza możliwość korzystania z domku, na czas naprawy Operator Obiektu zapewni pomieszczenia zastępcze.

§ 3 Zasady przebywania na terenie Obiektu

1.   Na terenie obiektu zabrania się organizowania urodzin, wieczorów panieńskich, wieczorów kawalerskich oraz wszelkich innych uroczystości, które mogą w istotny sposób zakłócić spokój innych użytkowników Obiektu.

2.   Operator Obiektu zastrzega sobie prawo do zakończenia pobytu osób nieprzestrzegających niniejszego regulaminu w każdej jego części, jak również ogólnie przyjętych zasad współżycia społecznego. W szczególności niedozwolone są nieprzyzwoite zachowania, nadmierne spożywanie alkoholu, zakłócanie ciszy nocnej i zaśmiecanie terenu oraz naruszanie prywatności innych osób przebywających na terenie Obiektu.

3.   Dla komfortu wypoczywających cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00-7:00.

4.   Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie przez osoby trzecie przedmiotów wniesionych na teren obiektu przez Wynajmujących lub ich gości.

5.   Wypadki i szkody należy niezwłocznie zgłaszać Operatorowi Obiektu. W przypadku zaniechania tego czynu, Wynajmujący tracą prawo do roszczeń odszkodowawczych.

6.   Operator Obiektu nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia, szkody i ich następstwa zaistniałe na skutek niezastosowania się Wynajmujących i ich gości do zasad określonych w niniejszym Regulaminie.

7.   Operator Obiektu nie odpowiadają za przedmioty wartościowe pozostawione w domkach, na tarasach oraz parkujące samochody a także za przedmioty pozostawione w samochodach i w każdym innym miejscu w przestrzeni wspólnej obiektu.

8.   Samochody należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking dla naszych gości jest bezpłatny, z wyjątkiem przypadków opisanych w Par. 1 punkt 9 (dodatkowe samochody).

9.   Na terenie parkingu obowiązują zasady Ustawy „Prawo o ruchu drogowym”. Poza wyznaczonym parkingiem nie jest dozwolone poruszanie się pojazdami mechanicznymi.

10. Zabawa dzieci na terenie ośrodka powinna odbywać się wyłącznie pod opieką dorosłych rodziców lub opiekunów.

11. Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka od godz. 22:00 do godz. 7:00. W pozostałych godzinach tylko za zgodą Operatora Obiektu. Za nocowanie osoby niezgłoszonej pobierana będzie opłata w wysokości 300 zł za dobę.

12. Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb Operatora Obiektu (sytuacje takie obejmują między innymi zdarzenia losowe, klęski żywiołowe, pożary, akcje ratunkowe, konieczność zabezpieczenia bezpieczeństwa osób i mienia w przypadku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych itp.).

13. Na terenie Obiektu obowiązuje zakaz wynoszenia wyposażenia wynajmowanego domku do innych domków oraz na teren ogólnodostępny.

14. Grillowanie oraz inne czynności związane z użycie urządzeń wytwarzających wysoką temperaturę jest dozwolone tylko w wyznaczonym przez Operatora Obiektu miejscu i tylko przy użyciu sprzętu dostarczonego przez Operatora Obiektu.

15.   Potrzebę użycia innych sprzętów kuchennych przywiezionych przez Wynajmującego w strefie opisanej punkcie 14 powyżej należy uzgodnić z Operatorem Obiektu przed dokonaniem rezerwacji.

16. Wynajmujący mogą korzystać z wyposażenia obiektu tylko zgodnie z jego przeznaczeniem.

§ 4 Zasady pobytu zwierząt

1.  Zezwolenie na pobyt zwierząt w Obiekcie jest możliwe po zgłoszeniu tego faktu przed dokonaniem rezerwacji. Operator Obiektu zastrzega sobie prawo do indywidualnego rozpatrywania tego rodzaju przypadków.

2.  Zwierzęta, które zostały wymienione w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywnej, a także inne zwierzęta agresywne nie mogą przebywać na terenie obiektu nawet pod kontrolą ich właścicieli.

3.  Właściciele zwierząt podczas pobytu w Obiekcie są zobowiązani do:

a) sprzątania nieczystości pozostawianych przez zwierzę,

b) zapewnienia swojemu zwierzęciu, we własnym zakresie, niezbędnych warunków umożliwiających niezakłócony pobyt, np. legowiska lub wyżywienia,

c) wyprowadzania zwierząt na spacery poza terenem obiektu,

d) trzymywania zwierząt (psów) poza terenem zamkniętego domku wyłącznie na smyczy, a psów powyżej 10 kg wagi również w kagańcu,

e) Właściciel zwierzęcia przebywającego na terenie Obiektu powinien w każdym momencie mieć nad nim kontrolę w sposób uniemożliwiający kontakt zwierzęcia z innymi osobami przebywającymi na terenie Obiektu, w szczególności żadne zwierzę nie może przebywać poza domkiem bez smyczy lub klatki.

4.  Właściciele zwierząt ponoszą za swoje zwierzęta pełną odpowiedzialność.

5.  Zabrania się:

a) wprowadzania zwierząt na plażę,

b) korzystania przez zwierzęta z mebli znajdujących się w domkach w charakterze legowiska.

§ 5 Wymeldowanie

1.   Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności przedstawiciela Operatora Obiektu, lub w inny sposób uzgodniony wcześniej z Operatorem Obiektu.

2.   Niezdanie domku do godziny 10.00 skutkować będzie pobraniem dodatkowej opłaty w wysokości 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę.

3.   W przypadku zgubienia klucza do domku lub pilota do bramy lub breloka dostępu gość zobowiązany jest do wniesienia opłaty w wysokości 200 zł za każdą zgubioną rzecz.

4.   Szkody rozliczane są wg aktualnie obowiązujących cen umożliwiających naprawę lub odtworzenie uszkodzonego wyposażenia lub mienia bądź usunięcia ewentualnych zniszczeń/zabrudzeń itp. W przypadku gdy wpłacona kaucja jest niewystarczająca na pokrycie opisanych wcześniej szkód Właściciel obiektu wystawia Wynajmującemu dodatkową fakturę, która w całości pokryje różnicę pomiędzy wpłaconą kaucją a faktycznym kosztem naprawy szkody, powiększoną o należny podatek.

§ 6 Ogólne

1.   W sprawach spornych ma zastosowanie niniejszy Regulamin Obiektu.

2.   Osoby naruszające zasady niniejszego Regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotów kosztów.

3.   Operator Obiektu nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu.

4.   Pobyt na terenie Obiektu dzieci i młodzieży do lat 18 może odbywać się wyłącznie pod opieką dorosłych.

5.   Na terenie Obiektu zabrania się hazardu, działań reklamowych i promocyjnych oraz handlu bez pisemnej zgody Operatora Obiektu.

6.   Zabronione jest używanie urządzeń niebędących wyposażeniem domków i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, wnoszenia do domku łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu, rozpalania ogniska oraz używania otwartego ognia poza miejscem do tego przeznaczonym, używania i posługiwania się bronią sportową oraz pneumatyczną (np. wiatrówka), używania sprzętu grającego podczas ciszy nocnej, odpalania fajerwerków, jeżdżenia quadami, rowerami elektrycznymi i hulajnogami elektrycznymi na terenie Obiektu oraz latania dronami nad Obiektem.

7.   Na terenie Obiektu zabrania się kopania dołów i niszczenia roślinności. Zakaz kopania dołów dotyczy również obszaru plaży, która służy wypoczynkowi i nie powinna być traktowana z przyczyn konstrukcyjnych jak piaskownica.

8.   Wynajmujący i ich goście mogą korzystać nieodpłatnie z umieszczonych na terenie Ośrodka balii z gorącą wodą. Rezerwacji balii dokonuje się u Operatora Obiektu na określoną godzinę. Rezerwacja możliwa jest na 60 minut. Każde przedłużenie pobytu w balii możliwe jest jedynie, jeśli na kolejną godzinę nie ma innych chętnych. Korzystający z balii zobowiązani są do:

a)  Korzystania z nich jedynie po uprzednim starannym umyciu się w łazience swojego Domku;

b)  Przestrzegania zasad bezpieczeństwa i sprawowania należytej opieki nad dziećmi korzystającymi z nimi z kąpieli w balii;

c)   Opuszczenia balii o czasie.

9.   Korzystanie z balii możliwe jest jedynie w strojach kąpielowych.

10.   Korzystającym z balii zabrania się:

a)  Spożywania posiłków i napojów w balii oraz jej najbliższym sąsiedztwie;

b)  Kąpieli w butach;

c)   Celowego wylewania wody z balii;

d)  Jakichkolwiek modyfikacji ustawień urządzeń technicznych balii niedostępnych w panelu użytkownika w szczególności modyfikacji temperatury wody;

e)  Zanieczyszczania wody w jakikolwiek sposób, a w szczególności poprzez użycie jakichkolwiek środków chemicznych, w tym mydeł, proszków do prania, kosmetyków (w tym tych przeznaczonych do opalania), płynów do kąpieli i środków spożywczych;

f)   Wchodzenia do balii, jeśli znajdują się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

11. Operator Obiektu zastrzega sobie prawo zakończenia korzystania z balii przed dowolną osobę w trybie natychmiastowym w wypadku nieprzestrzegania zasad wymienionych powyżej lub zachowania godzącego w bezpieczeństwo innych osób lub grożącego zniszczeniem infrastruktury technicznej, lub zanieczyszczeniem wody.

12. W przypadku, jeśli korzystający z balii zanieczyszczą wodę w sposób wymuszający jej wymianę, zostanie naliczona opłata dodatkowa w wysokości 200 zł za wymianę wody i jej ogrzanie.

13. Z balii nie można korzystać bez rezerwacji oraz w godzinach ciszy nocnej.

14. Regulamin obiektu podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie i internetowej www.kwiatkowo.com.pl oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej na terenie obiektu.

 

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!