Regulamin obiektu

REGULAMIN



Witamy Państwa bardzo serdecznie i życzymy miłego pobytu. Prosimy o zapoznanie się z zasadami panującymi w naszym domu. Pozwoli to obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a my będziemy mogli spokojnie skoncentrować się na zapewnieniu Państwu miłego wypoczynku.



  1. Doba hotelowa:

Pokoje wynajmowane są na doby. Doba zaczyna się o godz. 16.00 a kończy o godz. 10.00 dnia następnego.


2.Opłaty:

Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenie tożsamości, należy okazać dokument z fotografią.

Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierane są gotówką w dniu przyjazdu. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż w zarezerwowanym przez Państwa terminie, z przyczyn niezależnych od nas, pobrana za pobyt należność nie podlega zwrotowi.

Koszt pobytu dziecka w każdym wieku jest taki sam jak osoby dorosłej.


3. Cisza nocna oraz zakaz odwiedzin

Prosimy o zachowanie ciszy od 22:00 do 8:00 rano.

W związku z obowiązującym reżimem sanitarnym, na terenie obiektu

CHMIELOWA2 mogą przebywać tylko osoby zamieszkujące. Nie dopuszcza się

odwiedzin osób z zewnątrz.


4. Klucze:

Każdy z Państwa otrzymuje z kluczem do pokoju również klucz do miejsca postojowego oraz kartę dostępu do furtki.

Zabrania się przekazania pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona należna za pobyt opłata .


5. Pokoje i czystość:

W momencie, gdy otrzymujecie Państwo od nas klucz do pokoju, stajecie się gospodarzami tego pokoju. Prosimy o zachowanie porządku i czystości .

Na życzenie pokój może zostać posprzątany, w tym celu należy uzgodnić tę usługę z właścicielem.


6. Wyposażenie:

Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa, w pokojach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną nie stanowiących wyposażenia tych pokoi.


7. Palenie tytoniu oraz wprowadzanie zwierząt.

Ze względu na komfort Państwa oraz naszych obecnych i przyszłych Gości, w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Popielniczki znajdują się na zewnątrz budynku.

Zwierząt niestety nie przyjmujemy. Prosimy również o nie wprowadzanie żadnych zwierząt na teren domu i posesji.


8. Odpowiedzialność materialna:

Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych znajdujących się w obiekcie, powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go gości.

Gość powinien zawiadomić właściciela o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Prosimy o nie dokonywanie napraw we własnym zakresie.

W przypadku zagubienia kluczy oraz karty dostępu, koszt dorobienia kompletu wynosi 100 zł.


9. Prawa i obowiązki właściciela obiektu:

  • Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz rzeczy wartościowe bądź pieniądze, pozostawione przez Gościa w pokoju.
  • Właściciel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin lub wyrządził szkodę w mieniu obiektu bądź gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających na terenie obiektu lub w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości .
  • Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem (pokoje gościnne).
  • Właściciel ma obowiązek zapewnić profesjonalną i uprzejmą obsługę, warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu, zachowania tajemnicy informacji o gościu oraz sprawność urządzeń technicznych.
  • Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać właścicielowi obiektu.



Dziękujemy za uwagę i życzymy Państwu miłego pobytu.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!