Jeśli chodzi o sam domek i otoczenie to bardzo fajnie.Co do właścicielki to raczej osoba mało zainteresowana zadowoleniem gości.W ofercie było wi-fi po przyjeździe okazuje się że go nie ma bo to nie sezon,w końcu gdy już go dostarczyła to i tak był bez użyteczny bo brak zasięgu? (Złośliwość techniki?),kolejna sytuacja to najpierw brak ciepłej wody,zgłoszone -albo solary nie działają albo grzałka wyłączona,następnego dnia jak już ta woda ciepła była to leciała w łazience tak że o wykąpaniu się można zapomnieć,raczej dla 6 osób mało komfortowa sytuacja. Po zgłoszeniu sytuacji nawet się nikt z właścicieli nie pofatygował żeby to zweryfikować. Nie wiem czym to było spowodowane,może za krótki pobyt i za mało opłacalny?
Wyjazd: rodzinny
1 osoba oceniła opinię jako pomocną
Polecam:
- dla rodzin
- dla osób ze zwierzętami
Ocenił standard:
-
pokoje:8/10
-
łazienki:4/10
-
obsługa:4/10
-
lokalizacja:8/10
-
jakość do ceny:6/10
-
zgodność z ofertą:4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Dzień dobry Pani. Widzę, że to już trzecia wersja opinii. Pierwsza była " najlepsza". Myślę, że chodziło o zwykły szantaż.
Do Pani dyspozycji był zbiornik z 300 l ciepłej wody, tj. 50 litrów na 1 osobę.
Co do obsługi. Wynajęła Pani samodzielny apartament w domku letniskowym a nie w luksusowym hotelu, gdzie obsługa jest na kiwnięcie palcem. U mnie cena "na majówkę" 180 zł/doba za 6 osób, a hotelu za 1 osobę.
"Moi" turyści cenią swobodę, bez ciągłego nadzoru właściciela.
W razie nie ustąpienia braku ciepłej wody miała Pani przedzwonić.
Przyjeżdżając na wieś oddaloną od większych aglomeracji trudno o dobry internet. Zasięg radiowy jest niemożliwy ze względu na dużą ilość drzew a innych stacjonarnych łączy nie ma. Bardzo wielki błąd, że dostarczyłam router w dniu następnym.
W pierwszej opinii apartament był bardzo brudy 1 pkt.
Może chodzi o pyłek na tarasie, bo w tym czasie pylą drzewa.
Mam ponad 65 lat a Pani może 25?. Może to stanowi barierę w porozumieniu.
Żegnając się była Pani bardzo miła i pogodna.
Mimo to pozdrawiam serdecznie.