Podejście właścicielki do swoich klientów jest koszmarne. Jeżeli Pani nie lubi ludzi to powinna przekazać biznes komuś innemu.
Miejsce położono z dala od centrum, w ciszy i spokoju. Daleko od morza.
Sam apartament dobrze wyposażony, na miejscu wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy. Podwórko i mini plac zabaw z jedną huśtawką i trampoliną (reszta tak zniszczona, że nie nadaje się do niczego). Internet niby jest, ale nie działa wcale lub tak że strona się będzie kilka minut otwierać.
Byliśmy już trzeci raz w tym miejscu i niestety ostatni. Otrzymaliśmy apartament, w którym śmierdziało - okazało się, że brodzik przecieka. Po zgłoszeniu tego otrzymaliśmy inny apartament. Pół dnia stracone na przeprowadzkę, a do tego ani słowa przepraszam tylko pretensje jakby to była nasza wina.
Wyjazd: rodzinny
2 osoby oceniły opinię jako pomocną
Polecam:
- dla rodzin
- dla seniorów
Ocenił standard:
-
pokoje:6/10
-
łazienki:4/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:4/10
-
jakość do ceny:8/10
-
zgodność z ofertą:8/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Opinia w NOCOWANIU.pl to małe oszustwo. Wynajął Pan apartament pod płaszczykiem swojego teścia i bez pośrednictwa tego portalu. Nie jest Pan samodzielny?
W tym czasie obłożenie w Rowach było niewielkie, trzeba było zrezygnować z pobytu u mnie. To już Pana 3 pobyt.
Awaria brodzika to zjawisko niespodziewane i nie planowane. Przenosiny do innego apartamentu przy jej usuwaniu to chyba dobrze. Ekipa usuwała awarię 6 godzin. Pan niby dziennikarz z prawniczym wykształceniem wie, że znaleźć fachowców do usunięcia awarii w trybie ekspresowym to duża trudność i mój stres.
Zasięg internetu to nie moja wina. jest dużo drzew i radiowy "nie chodzi", brak jest światłowodu, zasięgu LTE. Wieś to wieś.
Pozostawienie po pobycie apartamentu w dziwnym stanie zrekompensowało Panu wszystkie pretensje. Apartament ponad 60 m2 z tarasem, pościelą, ręcznikami, środkami czystości, drzewem do palenia w kominku za 120 zł/doba to bardzo dużo?.
Mimo to przepraszam za niedogodności.