Adrian
5.4
Dodał: Ponad rok temu
Podejście właścicielki do swoich klientów jest koszmarne. Jeżeli Pani nie lubi ludzi to powinna przekazać biznes komuś innemu. Miejsce położono z dala od centrum, w ciszy i spokoju. Daleko od morza. Sam apartament dobrze wyposażony, na miejscu wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy. Podwórko i mini plac zabaw z jedną huśtawką i trampoliną (reszta tak zniszczona, że nie nadaje się do niczego). Internet niby jest, ale nie działa wcale lub tak że strona się będzie kilka minut otwierać. Byliśmy już trzeci raz w tym miejscu i niestety ostatni. Otrzymaliśmy apartament, w którym śmierdziało - okazało się, że brodzik przecieka. Po zgłoszeniu tego otrzymaliśmy inny apartament. Pół dnia stracone na przeprowadzkę, a do tego ani słowa przepraszam tylko pretensje jakby to była nasza wina.
Wyjazd: rodzinny

2 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla rodzin
  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    4/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    8/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Opinia w NOCOWANIU.pl to małe oszustwo. Wynajął Pan apartament pod płaszczykiem swojego teścia i bez pośrednictwa tego portalu. Nie jest Pan samodzielny?
W tym czasie obłożenie w Rowach było niewielkie, trzeba było zrezygnować z pobytu u mnie. To już Pana 3 pobyt.
Awaria brodzika to zjawisko niespodziewane i nie planowane. Przenosiny do innego apartamentu przy jej usuwaniu to chyba dobrze. Ekipa usuwała awarię 6 godzin. Pan niby dziennikarz z prawniczym wykształceniem wie, że znaleźć fachowców do usunięcia awarii w trybie ekspresowym to duża trudność i mój stres.
Zasięg internetu to nie moja wina. jest dużo drzew i radiowy "nie chodzi", brak jest światłowodu, zasięgu LTE. Wieś to wieś.
Pozostawienie po pobycie apartamentu w dziwnym stanie zrekompensowało Panu wszystkie pretensje. Apartament ponad 60 m2 z tarasem, pościelą, ręcznikami, środkami czystości, drzewem do palenia w kominku za 120 zł/doba to bardzo dużo?.
Mimo to przepraszam za niedogodności.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!