Regulamin obiektu
REGULAMIN DOMKÓW „ WAKACYJNE ZACISZE ”
1. Osoby przebywające na terenie posesji zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu. Zachowania się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób. Przestrzegania przepisów o Ochronie Przyrody, BHP i P-POŻ.
2. Każda osoba łamiąca regulamin zostanie poproszona o opuszczenie terenu posesji. W przypadku odmowy, zostanie przekazana policji wraz ze skierowaniem sprawy na drogę postępowania w sprawach o wykroczenia.
3. Opłatę za pobyt należy uiścić zaraz po przybyciu .
4. Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie ośrodka, spowodowane nie z winy właściciela posesji , nie uprawnia do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku.
5. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją warunków rezerwacji i regulaminu.
6. Na terenie ośrodka jest ogrodzony parking niestrzeżony. Każdy domek ma zagwarantowane jedno miejsce parkingowe. Kolejne miejsca parkingowe płatne .
7. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności prawnej, jak i materialnej za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na parkingu.
8. Osoba wynajmująca domek zobowiązana jest do sprawdzenia stanu wyposażenia domku. Potwierdzenie zgodności wyposażenia z wykazem oraz przyjęcie odpowiedzialności materialnej za braki i uszkodzenia powstałe w trakcie użytkowania. Osoby dewastujące sprzęt, wyposażenie, domki oraz ich otoczenie ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody. Osoba wynajmująca, przed opuszczeniem ośrodka, zobowiązana jest do rozliczenia się z wyposażenia domku.
9. Zabrania się wynoszenia z domków mebli na zewnątrz oraz przenoszenia wyposażenia kuchennego pomiędzy domkami.
10. Właściciel posesji nie ponosi odpowiedzialności materialnej za przedmioty, rzeczy pozostawione bez opieki na terenie ośrodka. Obowiązek zabezpieczenia swoich rzeczy przed kradzieżą i zniszczeniem spoczywa na ich właścicielach.
11. Przed opuszczeniem posesji należy posprzątać zajmowany domek, teren wokół domku, grilla (popiół z grilli prosimy wyrzucać do paleniska w altanie) oraz wynieść nieczystości do pojemników na śmieci segregowane.
12. Palenie ognisk na terenie posesji jest zabronione . Rozpalanie grilla możliwe jest tylko w miejscach wskazanych przez właściciela ośrodka z zachowaniem szczególnej ostrożności i przepisów PPOŻ. Zabrania się palenia grilla na tarasie domku.
13. W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia , palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych .
14. Zwierzęta ( małe ) przyjmowane są za dodatkową opłatą po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielami ośrodka. Za wszelkie zanieczyszczenia terenu oraz materialnie szkody wyrządzone przez posiadane zwierzęta odpowiada jego właściciel.
15. Dzieci przebywające na placu zabaw powinny być pod opieką dorosłych.
16. Na terenie posesji obowiązuje doba hotelowa i trwa od godziny 16:00 do godziny 10:00 dnia następnego oraz cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00.
17. Nie przyjmujemy grup młodzieżowych.
18. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje właściciel ośrodka.