Zielone Ławki (obiekt 228285)
Regulamin obiektu
Regulamin obiektu noclegowego „Zielone Ławki”
W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
- Wplata zadatku oraz korzystanie z usług na terenie obiektu „Zielone Ławki” jest jednoznaczne z zapoznaniem się, przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
- Domek wynajmowany jest na doby.
- Rezerwacja dotycząca wynajmu domku następuje w momencie wpłynięcia zadatku na nasze konto Milenium Bank 16 1160 2202 0000 0002 5840 9098 Potwierdzenie rezerwacji domku następuje po wpłaceniu zadatku w wysokości 30% wartości pobytu. W przypadku braku wpłaty w terminie 1 dni wstępna rezerwacja zostaje anulowana. Zadatek jest bezzwrotny, chyba że strony ustalą inaczej.
- Pozostałe 70% wartości pobytu należy wpłacić w trakcie zameldowania. W przypadku dokonywania rezerwacji w okresie poniżej 2dni przed przyjazdem, wymagana jest pełna opłata za pobyt, płatna w dniu rezerwacji. W przypadku rezygnacji z pobytu całość dokonanej wpłaty nie podlega zwrotowi.
- Pobyt w domku rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
- Zameldowanie do godziny 21.00 jest bezpłatne. Po godzinie 22.00 może obowiązywać dodatkowa opłata 30 zł.
- Podczas meldowania Zarządca przekazuje Najemcy informacje o wyposażeniu domki wraz ze sprawdzeniem stanu technicznego pomieszczeń i wyposażenia.
- Możliwość opuszczenia domku po godzinie 10.00 należy uzgodnić z zarządcą domku . Przedłużenie pobytu wbrew decyzji zarządcy skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości ceny kolejnej doby pobytu.
- W domku obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00.
- Należność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia. Wynajmujący korzystają ze wszystkich usług, udogodnień na własną odpowiedzialność. Za doznane urazy, szkody, zniszczenia mienia (szkody powstałe na zdrowiu i majątku trzeciej osoby) Zarządca obiektu „Zielone Ławki” nie ponosi odpowiedzialności.
- Zachowanie gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, naruszającym spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nieprzestrzegającym powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi zarządca domku ma prawo go wymówić w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat. Zarządca nie jest zobowiązany wówczas do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Dbając o kameralność obiektu i komfort gości,obowiązuje całkowity zakaz przyjazdu (odwiedzin) większej liczby osób niż zakładała to rezerwacja. W przypadku zwiększenia ilości osób na całym pobycie, po dokonaniu już wcześniejszej rezerwacji, obowiązuje dopłata 100zł / os. / dobę. Na pobyt większej liczby gości zgodę musi wydać zarządca domku.
- Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.
- Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy, który zobowiązani są zwrócić zarządcy domku w dniu wyjazdu. W przypadku zagubienia lub ich zniszczenia goście ponoszą opłatę w wysokości 50 zł .
- Przedmioty pozostawione przez gościa po opuszczeniu domku na prośbę gościa mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany przez niego adres. W innym przypadku, po trzech dniach od daty wyjazdu gościa z domku, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w domku nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących stworzyć zagrożenie pożarowe np. pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru (świeczki, podgrzewacze itp.) grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
- Najemca nie może użyczać lub oddawać domku w podnajem innym osobom.
- Na posesji wyznaczono parking niestrzeżony. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony środek lokomocji ani znajdujące się w nich mienie.
- Niedozwolone jest wyrzucanie do toalety czegokolwiek poza papierem toaletowym, w szczególności mokrych chusteczek, ręczników papierowych, podpasek i innych produktów higieny osobistej.
- Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za rzeczy zaginione podczas wypoczynku w wynajmowanym domku. Obowiązek zabezpieczenia przed kradzieżą spoczywa na Najemcy.
- Dzieci mogą korzystać z placu zabaw, hamaków tylko pod opieką osób dorosłych. W czasie korzystania z placu zabaw, hamaków za dzieci odpowiedzialni są rodzice lub opiekun.
- Korzystając z balii ogrodowej należy przestrzegać zapisów „Regulaminu korzystania z balii ogrodowej” (załącznik 1 do regulaminu obiektu).
- Parkowanie samochodów i innych pojazdów możliwe tylko na wskazanym przez Zarządce parkingu.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny brak wody, spowodowany problemami w centrali wodociągów i brakiem dostępu prądu, spowodowany problemami w elektrowni lub czynnikami atmosferycznymi.
- Przy każdorazowym opuszczeniu domku prosimy o sprawdzenie, czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia rzeczy będących wyposażeniem domku (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, itd). Prosimy o dbanie o wynajęty domek, o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zamykanie okien i zakręcanie wody.
- W domku obowiązuje zakaz palenia tytoniu (lub innych używek). Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych podczas całego okresu trwania wynajmu należy do Najemcy. Ewentualne skutki nieprzestrzegania przepisów przeciwpożarowych obciążają w całości Najemcę.
- Obowiązuje zakaz korzystania z grilla na tarasie, grill powinien ubyć ulokowany min. 4 min od tarasu. Ognisko może zostać rozpalone wyłącznie w miejscu do tego przeznaczonym (palenisko z cegieł).
- Odpalanie fajerwerków na terenie obiektu jest surowo zabronione. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Najemca zostanie obciążony karą grzywny w wysokości 500 zł.
- Najemca jest zobowiązany do pokrycia kosztów usunięcia wyrządzonych szkód (w domku i na posesji) podczas pobytu.
- Wszelkie usterki urządzeń znajdujących się w domku należy zgłaszać natychmiast obsłudze. Gość, który umyślnie lub przez niewłaściwe użytkowanie zniszczy wyposażenie domku, zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta.
- W dniu wyjazdu obsługa domku sprawdza stan pomieszczeń w obecności gościa. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przez obsługę przy odbiorze domku będą rozwiązywane na drodze porozumienia z gościem przed jego odjazdem. W przypadku kwestii spornych roszczenia będą dochodzone na drodze sądowej. Sądem właściwym jest Sąd przy siedzibie wynajmującego.
- Wynajęty domek należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu (każdy domek zawiera odkurzacz, zestaw do sprzątania). Nie stosowanie się do tego zalecenia, skutkuje dodatkową opłatą za gruntowne sprzątanie domku w wysokości 500 zł.
- Goście domku w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić śmieci do pojemników wskazanych przez obsługę.
- Późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd gościa z przyczyn niezależnych od zarządcy domku nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
Załącznik nr 1.
Regulamin korzystania z balii ogrodowej
Korzystanie z balii ogrodowej jest dozwolone jedynie dla osób powyżej 16. roku życia. Dzieci mogą korzystać z niej na odpowiedzialność i pod opieką rodziców.
- Podczas korzystania z balii należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń i informacji udzielanych przez Zarządce obiektu.
- Z balii korzystać mogą jedynie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z zabiegów. Wstępu do balii zabrania się w szczególności osobom:
- z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych,
- z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi,
- z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi,
- z podwyższoną temperaturą ciała,
- kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży,
- zmęczonym, pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
- Wchodząc do beczki korzystający potwierdza, że jego stan zdrowia pozwala na taką formę rekreacji. Za szkody, w tym skutki zdrowotne przebywania w balii nie ponosimy odpowiedzialności.
- Zabrania się kładzenia jakichkolwiek przedmiotów (ręczników, szlafroków itp.) na piecu lub w jego pobliżu.
- Pierwszym rozpaleniem ognia w piecu balii mogą zajmować się jedynie nasi pracownicy. Podczas korzystania z beczki nie wolno stosować żadnych płynów, esencji, olejków czy innych substancji.
- Jeżeli Goście wynajęli balię na dłużej niż na 1 wieczór, zostaną poinstruowani jak rozpalać w piecu. Po rozpaleniu w piecu należy dokładać drewno o aż do momentu osiągnięcia pożądanej temperatury wody.
- obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych
- korzystający z balii ponoszą materialną odpowiedzialność za uszkodzenia i szkody powstałe z ich winy
- nie wolno dotykać pieca, jest bardzo gorący; rodzice lub opiekuni odpowiadają za bezpieczeństwo dzieci
JAK KORZYSTAMY Z BALI?
- nie należy wchodzić do balii ani głodnym (grozi to omdleniem), ani z pełnym żołądkiem
- nie wolno wchodzić do balii z nałożonymi na twarz i ciało kremami; wchodzimy bez metalowych przedmiotów (niebezpieczeństwo poparzenia), okularów i szkieł kontaktowych
- bezwarunkowo przerywamy pobyt w balii, jeżeli czujemy, że organizm ciężko znosi wysoką temperaturę. Niewskazane jest samotne korzystanie z balii.
- Ze względu na utratę wody z organizmu w trakcie korzystania z balii - bardzo ważne jest uzupełnienie ich na godzinę przed wejściem do balii oraz podczas i po kąpieli, najlepiej wodą mineralną, herbatą, naturalnymi sokami. W związku z dużą utratą płynów zawroty głowy w balii mogą być objawem odwodnienia organizmu.