Regulamin obiektu

Regulamin obiektu:

1. Palenie papierosów wewnątrz apartamentów oraz smażenia ryb w pomieszczeniach jest zabronione.

2.Wszelkie usterki w domkach należy zgłaszać gospodarzom zaraz po przyjeździe.

3. Korzystanie ze wszystkich urządzeń znajdujących się na placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją. Za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się na placu zabaw odpowiedzialni są rodzice lub opiekunowie.

4. Dorośli są odpowiedzialni za zachowanie swoich dzieci i zwierząt na terenie ośrodka i ponoszą materialną odpowiedzialność za ewentualne szkody przez nich wyrządzone.

5.Cisza nocna trwa u nas od 22.00 do 6.00. Prosimy o jej przestrzeganie oraz takie zachowanie, które nie będzie utrudniać wypoczynku innym Gościom.

6.Właściciele zwierząt są proszeni o przestrzeganie powszechnych zasad, tzn. sprzątanie nieczystości pozostawionych na terenie obiektu, wyprowadzanie zwierząt na smyczy, niewchodzenie ze zwierzętami na teren placu zabaw. Wszystkie zwierzęta niezależnie od rozmiarów powinny być ZAWSZE przypięte do smyczy.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!