Regulamin obiektu

Dyrekcja Pensjonatu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

1.     Pokój w pensjonacie wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00. 

2.    Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę. 

3.    Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. 

4.    Pensjonat uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. 

5.    Pensjonat ma obowiązek zapewnić:

* warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa

* bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu

* profesjonalną i uprzejmą obsługę

* sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa a w przypadku

  jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie

* w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte. 

6.    Na życzenie gościa pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

* udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą

* przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w pensjonacie

* przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w pensjonacie 

7.    Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gościa w zakresie określonym przepisami art. 846-852 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. 

8.    Gość powinien zawiadomić recepcję pensjonatu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. 

9.    Odpowiedzialność pensjonatu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji. 

10.  Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa. 

11.   Gość pensjonatu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pensjonatu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. 

12.  Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien. 

13.  Gość pensjonatu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. 

14.  Osoby nie zameldowane w pensjonacie mogą przebywać w pokoju od godziny 7.00 do godziny 22.00. 

15.  W pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do 7.00.

16.  Na terenie całego pensjonatu obowiązuje zakaz palenia tytoniu pod groźbą kary pieniężnej.

17.  Zabrania się wprowadzania do pokoju zwierząt domowych i innych. 

18.  Zabrania się wynoszenia pościeli i ręczników hotelowych poza budynek pensjonatu. Ręczniki i bieliznę pościelową można nieodpłatnie wymienić po tygodniu pobytu. Wcześniejsza wymiana jest odpłatna i należy ją zgłosić w recepcji.

19.  Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek i innych podobnych urządzeń elektrycznych bądź gazowych nie stanowiących wyposażenia pokoju . 

20.  Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin pobytu, wyrządzając szkodę w mieniu pensjonatu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników albo innych osób przebywających w pensjonacie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu. 

21.  Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, pensjonat przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.

22.  W pensjonacie obowiązuje zakaz wynoszenia jedzenia z restauracji oraz zakaz przyrządzania prowiantu

„na wynos”.

23.  Korzystanie z dostawki jest odpłatne. 

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!