Regulamin obiektu

REGULAMIN

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00, a kończy o godz. 10.00 dnia następnego.
  2. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości jednej doby w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
  3. Opłatę za wczasy należy uregulować w dniu przyjazdu. Nie zwracamy pieniędzy w przypadku zmiany warunków rezerwacji, rezygnacji itp.
  4. Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia przedmiotów wyposażenia, urządzeń technicznych, naczyń.
  5. Dzieci podczas korzystania z trampoliny oraz placu zabaw powinny być pod opieką osoby dorosłej.
  6. Zabrania się palenia tytoniu oraz świeczek w pokojach.
  7. Właściciel nie odpowiada za uszkodzone mienie tj. parkujące samochody oraz pozostawione przedmioty wartościowe w pokojach.
  8. Zachowanie ciszy nocnej obowiązuje w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.
  9. Za każdą dodatkową osobę w pokoju pobieramy opłatę.
  10. Za zgubienie klucza pobierana jest opłata 50 zł.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!