Regulamin obiektu
Zasady rezerwacji i wynajmu domków apartamentowych w Ośrodku Wypoczynkowym Hubertus:
Rezerwacja:
1. Po zapytaniu skierowanym przez gościa, telefonicznym lub e-mailowym Usługodawca w terminie 12 godzin przedstawi gościowi ofertę wolnych domków w danym terminie.
2. W przypadku gdy gość zapoznał się z proponowaną ofertą może złożyć zamówienie e-mailem lub telefonicznie podając swój terminu pobytu.
3. Wybrany przez gościa termin Usługodawca wraz z uzgodnioną ceną potwierdza telefonicznie ,faxem lub e-mailem w ciągu 8 godzin.
4. W ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji klient zobowiązany jest do dokonania przedpłaty w wysokości 40% wartości usługi zgodnej z zamówieniem i uzgodniona ceną na podstawie potwierdzenia rezerwacji. Przedpłata dokonana jest przelewem na konto bankowe Usługodawcy. Przedpłata stanowi zadatek i jednocześnie potwierdzenie złożonej rezerwacji. Kopię dokonania przelewu klient powinien przesłać faxem do biura usługodawcy.
5. W przypadku, gdy nie zostanie dokonana przedpłata w uzgodnionym terminie rezerwacja może być anulowana automatycznie przez Usługodawcę.
Terminy pozostałych wpłat:
1. Pozostałą do uregulowania należność z tytułu najmu Gość wpłaci najpóźniej w dniu przyjazdu.
2. Płatność może być dokonana gotówką lub za zgodą Usługodawcy przelewem na konto bankowe.
Warunki anulacji:
1.W przypadku anulacji do 20 dni przed terminem przyjazdu Gość ponosi koszty wpłaconego zadatku tj. 40%.
2. Przy anulacji w terminie poniżej 20 dni przed deklarowanym przyjazdem Gość ponosi koszty 60% sumy całego pobytu.
W przypadku jeżeli Gość dokonał pełnej wpłaty, w takim przypadku Usługodawca zwróci 40% wpłaty.
3. Przy anulacji w dniu przyjazdu lub braku anulacji Gość zobowiązany jest do zapłaty pełnej należności z tytułu zamówionej przez niego usługi.
4. Pózniejsze zmiany terminu rezerwacji mogą ale nie muszą zostać uwzględnione przez Usługodawcę.
Ceny i usługi:
1.W cenę doby wliczone są koszty używania energii, wody, odprowadzenia ścieków, pościel.
2.Nasze ceny są cenami brutto.
3. W cenę nie są wliczone opłaty klimatyczne.
Przyjazd i wyjazd:
1.Opuszczenie domku w dniu wyjazdu następuje nie później niż o godz.9:00.
2. Goście są oczekiwani w dniu przyjazdu od godz.14:00.
3. Przekazanie i odbiór domku dokonuje przedstawiciel Usługodawcy.
Lista inwentarza, ewentualne szkody:
1.W każdym domku znajdować się będzie lista inwentarza, która umożliwi Gościowi kontrolę stanu zastanego.
2. Gość powinien opuszczać domek w stanie i porządku zgodnym z jego przyjęciem.
3. Za powierzone wyposażenie Gość ponosi materialną odpowiedzialność.
4. Gość zobowiązany jest zgłaszać ewentualne szkody powstałe w trakcie pobytu, a także usterki czy awarie w chwili ich wydarzenia.
Zasady pobytu:
1. Gość nie może oddawać domku w podnajem osobom trzecim.
2. W jednym domku może być zakwaterowanych maksymalnie 6 osób.
3. Zakazuje się pobytu zwierząt oraz palenia papierosów wewnątrz lokali (dopuszczalne palenie na tarasie lub balkonie).
4. Zobowiązuje się Gości do przestrzegania ogólnych zasad porządku i spokoju publicznego oraz tradycyjnej ciszy nocnej po godz. 22:00.
5. Przy przekroczeniu tych zasad usługodawca ma prawo do interwencji i zerwania umowy.
Serdecznie zapraszamy!