Regulamin obiektu

Zasady rezerwacji i wynajmu domków apartamentowych w Ośrodku Wypoczynkowym Hubertus:


Rezerwacja:

1. Po zapytaniu skierowanym przez gościa, telefonicznym lub e-mailowym Usługodawca w terminie 12 godzin przedstawi gościowi ofertę wolnych domków w danym terminie. 

2. W przypadku gdy gość zapoznał się z proponowaną ofertą może złożyć zamówienie e-mailem lub telefonicznie podając swój terminu pobytu. 

3. Wybrany przez gościa termin Usługodawca wraz z uzgodnioną ceną potwierdza telefonicznie ,faxem lub e-mailem w ciągu 8 godzin. 

4. W ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji klient zobowiązany jest do dokonania przedpłaty w wysokości 40% wartości usługi zgodnej z zamówieniem i uzgodniona ceną na podstawie potwierdzenia rezerwacji. Przedpłata dokonana jest przelewem na konto bankowe Usługodawcy. Przedpłata stanowi zadatek i jednocześnie potwierdzenie złożonej rezerwacji. Kopię dokonania przelewu klient powinien przesłać faxem do biura usługodawcy. 

5. W przypadku, gdy nie zostanie dokonana przedpłata w uzgodnionym terminie rezerwacja może być anulowana automatycznie przez Usługodawcę. 


Terminy pozostałych wpłat:

1. Pozostałą do uregulowania należność z tytułu najmu Gość wpłaci najpóźniej w dniu przyjazdu. 

2. Płatność może być dokonana gotówką lub za zgodą Usługodawcy przelewem na konto bankowe. 


Warunki anulacji:

1.W przypadku anulacji do 20 dni przed terminem przyjazdu Gość ponosi koszty wpłaconego zadatku tj. 40%. 

2. Przy anulacji w terminie poniżej 20 dni przed deklarowanym przyjazdem Gość ponosi koszty 60% sumy całego pobytu. 

W przypadku jeżeli Gość dokonał pełnej wpłaty, w takim przypadku Usługodawca zwróci 40% wpłaty. 

3. Przy anulacji w dniu przyjazdu lub braku anulacji Gość zobowiązany jest do zapłaty pełnej należności z tytułu zamówionej przez niego usługi. 

4. Pózniejsze zmiany terminu rezerwacji mogą ale nie muszą zostać uwzględnione przez Usługodawcę. 


Ceny i usługi:

1.W cenę doby wliczone są koszty używania energii, wody, odprowadzenia ścieków, pościel. 

2.Nasze ceny są cenami brutto. 

3. W cenę nie są wliczone opłaty klimatyczne. 


Przyjazd i wyjazd:

1.Opuszczenie domku w dniu wyjazdu następuje nie później niż o godz.9:00. 

2. Goście są oczekiwani w dniu przyjazdu od godz.14:00. 

3. Przekazanie i odbiór domku dokonuje przedstawiciel Usługodawcy. 


Lista inwentarza, ewentualne szkody:

1.W każdym domku znajdować się będzie lista inwentarza, która umożliwi Gościowi kontrolę stanu zastanego. 

2. Gość powinien opuszczać domek w stanie i porządku zgodnym z jego przyjęciem. 

3. Za powierzone wyposażenie Gość ponosi materialną odpowiedzialność. 

4. Gość zobowiązany jest zgłaszać ewentualne szkody powstałe w trakcie pobytu, a także usterki czy awarie w chwili ich wydarzenia. 


Zasady pobytu:

1. Gość nie może oddawać domku w podnajem osobom trzecim. 

2. W jednym domku może być zakwaterowanych maksymalnie 6 osób. 

3. Zakazuje się pobytu zwierząt oraz palenia papierosów wewnątrz lokali (dopuszczalne palenie na tarasie lub balkonie). 

4. Zobowiązuje się Gości do przestrzegania ogólnych zasad porządku i spokoju publicznego oraz tradycyjnej ciszy nocnej po godz. 22:00. 

5. Przy przekroczeniu tych zasad usługodawca ma prawo do interwencji i zerwania umowy. 


Serdecznie zapraszamy!

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!