Regulamin obiektu

Regulamin

APATRAMENTY NA CHABROWEJ

DEFINICJE

1. Usługodawca- Sebastian Katarzyna Medyńscy ul. Stawna 14/3 67-200 Głogów

2. Obiekt-Apartamenty -Apartamenty na Chabrowej ul. Chabrowa 34 Lubogoszcz k/Sławy

67-410 Sława

3. Klient- podmiot będący osobą fizyczną ,osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej zawierającą umowę z Usługodawcą w imieniu własnym lub gościa ;Klient może być również Gościem.

4. Gość- osoba fizyczna uprawniona do pobytu w Obiekcie na warunkach określonych w umowie zawartej pomiędzy Usługodawcą i Klientem.

5. Apartamenty -pomieszczenia wchodzące w skład Obiektu przygotowane do zakwaterowania Gościa/Gości o standardzie i wyposażenie zgodnym z ofertą zamieszczoną na stronie internetowej Usługodawcy.

6. Regulamin- niniejszy Regulamin.


REZERWACJE I ZADATEK

1.Rezerwacji apartamentu można dokonywać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

2. W czasie dokonywania rezerwacji Klient jest zobowiązany do przekazania Usługodawcy prawidłowych danych. Usługodawca nie odpowiada za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Klienta.

3. Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji na adres e-mail, SMS podany w czasie rezerwacji ,zawierające szczegółowe warunki rezerwacji, w tym wysokość zadatku oraz dane niezbędne do dokonania zapłaty zadatku a także Regulamin.

Zadatek wynosi 25% umówionej ceny, chyba że Usługodawca i Klient inaczej.

4. Klient zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości wskazanej w potwierdzeniu rezerwacji w terminie 3 dni od dnia otrzymania potwierdzenia rezerwacji.

W przypadku braku wpłaty zadatku w powyższym terminie rezerwacja zostanie anulowana.

5. Zapłata zadatku oznacza akceptację Regulaminu przesłanego Klientowi wraz z potwierdzeniem rezerwacji.

6. Wpłacony zadatek Usługodawca zalicza na poczet ceny. Pozostałą część ceny Klient zobowiązany jest zapłacić w Obiekcie w dniu przyjazdu.

7. W przypadku rezygnacji przez Klienta z dokonanej rezerwacji, wpłacony zadatek przepada w pełnej wysokości.


MELDUNEK I DOBA HOTELOWA

1.Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00,a kończy o godz. 10,00 w dniu wyjazdu.

2, Pobyt rozpoczyna się od dokonania zameldowania Gościa w dniu przyjazdu. Gość zobowiązany jest wypełnić kartę meldunkową.

3. Warunkiem zameldowania Gościa jest dokonania przez niego zapłaty pozostałej części ceny, gotówką lub przelewem.

4. Po dokonaniu meldunku Gość otrzymuje klucz do apartamentu objętego rezerwacją.

5. W dniu wyjazdu- przy wymeldowaniu - Gość zobowiązany jest do zwrotu klucza oraz rozliczenia się z tytułu dodatkowych opłat za usługi przez świadczone przez Usługodawcę na rzecz Gościa, których zgodnie z potwierdzeniem rezerwacji nie obejmowała umówiona cena, a także z tytułu kar nałożonych na Gościa przez Usługodawcę, oraz szkód wyrządzonych przez Gościa.

6. Za zgubienie kluczy pobierana jest opłata w wysokości 50zł.

7. Gość jest zobowiązany zgłosić Usługodawcy chęć przedłużenia pobytu najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wyjazdu. Usługodawca przedłuża pobyt, za dodatkową opłatą tylko w sytuacji dysponowania wolnymi miejscami.


ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY I GOŚCI.

1.Usługodawca zobowiązuje się utrzymać Obiekt w należytym stanie. W przypadku stwierdzenia przez Gościa nieprawidłowości lub usterek w Obiekcie Gość jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o tym Usługodawcę.

2. Gość jest zobowiązany do dbania o utrzymanie apartamentu w należytym stanie.

3. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju szkody wyrządzone w Obiekcie ze swojej winy lub odwiedzających go gości. o wyrządzeniu szkody Gość jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Usługodawcę.

4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za mienie zostawione przez Gościa w apartamencie oraz za pojazd pozostawiony na parkingu.


ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

1.Na terenie Obiektu obowiązuje cisza nocna od 22:00 do 7:00.

2. Osoby nie będące zameldowane w Obiekcie mogą przebywać na terenie Obiektu jedynie w godz. od 7:00 do godz. 22:00,po uprzednim zgłoszeniu togo faktu Usługodawcy .

3. Na terenie Obiektu palenie jest możliwe tylko w wyznaczonych do tego miejscach.

4. Na terenie Obiektu mogą przebywać zwierzęta po wcześniejszym uzgodnieniu w Właścicielem Obiektu.

5. Na terenie Obiektu obowiązuje zakaz akwizycji i sprzedaży obnośnej.

6. Pobyt dzieci i młodzieży do 18 lat dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych.

7. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek żelazek elektrycznych i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenie Obiektu.

8. Zabrania się na terenie Obiektu broni i innych przedmiotów mogących stanowić niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia.

9. W przypadku awarii mającej miejsce w pokoju zajmowanym przez Gościa wymagającej niezbędnej interwencji pracowników Obiektu lub w innej sytuacji zagrożenia mieniu, zdrowiu lub życiu osób przebywających w pensjonacie, Usługodawca zastrzega sobie prawo wejścia do pokoju nawet pod nieobecność Gościa .


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!