Regulamin obiektu

REGULAMIN 


OSTOJA LIPINY w Radowo 1, 62-610 Sompolno 


1.Ośrodek prowadzony jest przez OL OPERATOR Sp. z o.o. z siedzibą w Kole i świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń wymaganych w obiektach hotelowych i jest otwarty w oznaczonych terminach.  


2.Domki wynajmowane są na doby hotelowe, a doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 a kończy się o godz. 10:00 dnia następnego. 


3. Oferta wypoczynku ma charakter bezzwrotny, w przypadku rezygnacji z wypoczynku zadatek NIE jest zwracany . Gość dokonuje rezerwacji poprzez wpłatę zadatku na wskazane konto bankowe. Dokonując rezerwacji akceptuje Regulamin Obiektu. 


4.Po przyjeździe do Ośrodka należy okazać ważny dokument tożsamości celem dokonania formalności związanych z meldunkiem, oraz okazać dokument potwierdzający wpłatę stosownego zadatku na poczet pobytu. 


5.Do korzystania z usług na terenie Ośrodka upoważnia dokonana wcześniej rezerwacja z wniesionym na jej potwierdzenie zadatkiem, zgodnie z ustalonymi warunkami rezerwacji wraz uregulowaniem reszty całej brakującej opłaty w dniu przyjazdu w wielkości zadeklarowanego terminu podczas rezerwacji, oraz z wniesionymi opłatami dodatkowymi przy dokonywaniu meldunku, a także wpłatą kaucji zwrotnej w kwocie 300 zł na pokrycie ewentualnych kosztów zgodnie z pkt. 14 regulaminu.  


6.Do ceny pobytu wynikającego z cennika należy uiścić opłaty dodatkowe wynikające z naliczenia podczas meldunku min. opłaty za psa/zwierzę, samochód, pościel komplet, dostawkę itd. A także wpłacić kaucję zwrotną. A także na koniec pobytu opłatę dodatkową za zużytą energię elektryczną zgodnie z ofertą. Gość wyraża zgodę na rozliczenie w pierwszej kolejności opłaty dodatkowej za energię elektryczną z kaucji.  


7.Wykonanie usługi polega na przekazaniu domku poprzez przekazanie jednego kompletu kluczy oraz informacji o wyposażeniu.  


8.Oddanie domku przez klienta w dniu wyjazdu następuje poprzez zgłoszenie tego faktu personelowi Ośrodka. Personel Ośrodka może skontrolować stan techniczny i kompletność i stan wyposażenia domku w obecności użytkownika i przekaże informacje do administracji Ośrodka celem odbioru kluczy, rozliczenia z kaucji i zakończenia pobytu. W przypadku ujawnienia zniszczeń lub stwierdzenia braku wyposażenia po zakończeniu pobytu Gość zobowiązany jest do naprawy szkody w wyznaczonym przez Ośrodek terminie. 


9.Wynajmujący nie może udostępnić domku innym osobom niezameldowanym w Ośrodku. 


10.Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych. 


11.Pozostanie na terenie Ośrodka po godz. 10:00 (ostatniego dnia pobytu) powoduje konieczność opłacenia należności za następną dobę oraz usługi dodatkowe i nie gwarantuje możliwości przedłużenia pobytu. 


12.Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku lub pokoju należy zgłaszać na bieżąco personelowi Ośrodka. 


12A.Przy czym usterką nie są zniszczenia, uszkodzenia i wszelkie inne uszczerbki dokonane przez klienta umyślnie lub poprzez niedopełnienie należytej staranności. 


13.Uwagi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu nie będą rozpatrzone. 


  1. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania Goście Ośrodka ponoszą pełną odpowiedzialność materialną i prawną. Zobowiązani są do pokrycia strat i naprawienia szkody.  

14. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń lub przekazanego mienia ośrodka, a powstałe z winy korzystających z obiektu rozliczane są w pierwszej kolejności na miejscu, tj. podczas pobytu,w pierwszej kolejności z kaucji, którą klienci ośrodka winni są uiścić w dniu przyjazdu, i które wystarczą na pokrycie kosztów eksploatacji, naprawę uszkodzenia lub zakup zniszczonej lub zagubionej rzeczy na co Goście wyrażają zgodę. W przypadku zniszczeń przewyższających wartość kaucji, Gość zobowiązany jest do ich naprawienia poprzez zapłatę odszkodowania za zniszczone mienie w pełnej wysokości. 


15.Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach lub na jego terenie przedmioty wartościowe i środki pieniężne, dlatego należy zachować należytą staranność związaną z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku i całego pobytu. 


16.Na terenie Ośrodka należy zachować ciszę nocną w godzinach od 22:00 do 7:00 rano, z wyjątkiem organizowanych przez sam Ośrodek Imprez wcześniej zapowiedzianych i ogłoszonych. 

17. Osoby zakłócające spokój, porządek, zachowujące się  lub korzystające z powierzonego mienia w sposób niezgodny z regulaminem Ośrodka lub innych przepisów mogą być z niego usunięte bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu poniesionych wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań. 


18. W obiekcie zabronione jest: 


1.    zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody personelu Ośrodka (lub w trakcie ciszy nocnej); 


2.    takie zachowanie gości i osób korzystających z usług Ośrodka, które rażąco może zakłócać spokojny pobyt innym gościom; 


3.    używanie otwartego ognia, materiałów i przedmiotów niebezpiecznych, a także rzeczy w nieprawidłowy sposób; 


4.    palenia wyrobów tytoniowych w miejscach niewyznaczonych i wewnątrz domków i pomieszczeń. 


19. Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom: 


·       będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających; 


·       które zachowują się agresywnie lub w sposób powszechnie uznany za wulgarny; 


·       które w poprzednich latach zachowywały się nieodpowiednio na terenie Obiektu lub niszczyły jego mienie; 


20.Osoby niebędące klientami Ośrodka nie mogą przebywać na jego terenie, ale dopuszcza się możliwość odwiedzin gości Ośrodka, tylko i wyłącznie po zgłoszeniu tego faktu personelowi Ośrodka i otrzymaniu od niego zgody. Jednakże w takim przypadku klient Ośrodka całkowicie odpowiada za wszelkie nieprawidłowości bądź sprawy wynikłe z powodu tych odwiedzin. 


21. Zezwolenie na pobyt psów/zwierząt w Ośrodku możliwe jest jedynie po zgłoszeniu tego faktu i otrzymaniu zgody podczas rezerwacji oraz ostatecznie podczas przyjazdu i weryfikacji danego zgłoszenia przez personel z dokonaną wcześniej rezerwacją za dodatkową opłatą w kwocie 40zł/doba. Właściciele psów zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień psa, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt na spacery poza teren Ośrodka. Zwierzęta należy trzymać wyłącznie na smyczy i w kagańcu. Właściciele zwierząt ponoszą za nie pełną odpowiedzialność. 


22.Wjazd i parkowanie dozwolone jest wyłącznie za zgodą personelu Ośrodka w miejscu wyznaczonym do tego celu i wskazanym przez personel Ośrodka. Parking jest niestrzeżony i Ośrodek nie odpowiada za pojazdy zaparkowane na jego terenie oraz nie odpowiada za jakiekolwiek szkody spowodowane przez osoby trzecie lub siły wyższe np.(wiatr, burza, woda, ogień, prąd itp.). Parking jest płatny. Opłata dodatkowa w wysokości 10 zł/doba za każdy pojazd.  


23. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w Ośrodku dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny jako ich opiekunowie bądź rodzice, a także za wszelkie następstwa tych czynów i zaistniałe sytuacje na terenie całego Ośrodka . 


24.Pobyt dzieci na placu zabaw, terenie rekreacyjnym, plaży ośrodka, a także w jego obrębie dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny jako ich opiekunowie bądź rodzice, a także za wszelkie następstwa tych czynów i zaistniałe sytuacje na terenie Ośrodka. Zobowiązują się przestrzegać wszelkich zasad i regulaminów a także szczególnej ostrożności korzystania z placu zabaw, istniejących tam przyrządów oraz innych. 


25. Ośrodek świadczy noclegi w domkach 2,3,4 i 5-cio osobowych. Istnieje możliwość dostawki czyli jednego dodatkowego miejsca noclegowego na wersalce w domku za opłatą dodatkową po wcześniejszym zgłoszeniu. Dzieci zawsze wliczone są do całkowitego obłożenia domków lub pokoi bez względu na wiek. Maksymalna liczba osób przebywająca w domku nie może przekraczać liczby regulaminowo przyjętej i prezentowanej w ofercie. Według następującej kolejności: domek 2-dwu osobowy maksymalnie 2-dwie osoby przebywające w domku, domek 3-y osobowy maksymalnie 3-y osoby przebywające w domku domek 4-ro osobowy maksymalnie 4-ry osoby przebywające w domku, domek 5-cio osobowy maksymalnie 5-ięć osób przebywających w domku. Przy wyborze dostawki należy dodać do maksymalnej liczby osób w domku jedną dodatkową osobę, kolejno maksymalnie w danym domku może przebywać 3,4,5 albo 6 osób. 


26.Ośrodek nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu czy wody, bądź braku sygnału TV lub Wi-Fi itp. 


27. W przypadku opuszczenia Ośrodka pojazdem po godz. 22.00 i przed 7.00 należy zgłosić ten fakt personelowi Ośrodka. 


28. Istnieje możliwość rezygnacji z pobytu w następujących przypadkach: 


a) w przypadku rezygnacji z usługi przed planowanym przyjazdem, jedynie potrącone będą koszty w wysokości wpłaconego zadatku. 


b)w przypadku rezygnacji z usługi w trakcie jej realizacji Ośrodek nie dokonuje zwrotu środków(oferta bezzwrotna). 


29. Zabrania się korzystania w domkach z własnych urządzeń elektrycznych, butli gazowych, grilli elektrycznych itp. lub jakichkolwiek urządzeń dodatkowych (poza udostępnionymi przez Ośrodek). W przypadku niezastosowania się do powyższego mają zastosowanie przepisy pkt. 14, 17. 


30. Zabrania się rozpalania ognia(np.grilla) poza miejscami wyznaczonymi oraz używania środków pirotechnicznych, lampionów szczęścia, petard itp., W przypadku niezastosowania się do powyższego zakazu mają zastosowanie przepisy z pkt. 14, 17. 


31. Wszelkie odpady z domków należy umieszczać jedynie w kontenerach znajdujących się w wyznaczonych miejscach na terenie Ośrodka i przestrzegać obowiązku sortowania odpadów zgodnie z instrukcjami na kontenerach. 


32. 


1. W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. W przypadku złamania tego zakazu do rachunku dopisana zostanie opłata 500zł na likwidacje zapachu tytoniu. 


  1. W przypadku uszkodzenia plomby zabezpieczającej na liczniku energii elektrycznej w domku Gość zobowiązany jest do zapłaty opłaty dodatkowej 1000zł. 
  2. Oprócz Regulaminu Ośrodka, goście zobowiązani są do przestrzegania wszelkich przepisów ppoż, bhp, biezpieczeństwa, regulaminów, poleceń Kierownictwa i Personelu Ośrodka, na co wyrażają zgodę poprzez dokonanie rezerwacji i zameldowanie w Ośrodku. 
  3. Ośrodek ma pełne prawo do zmian w Regulaminie w dowolnym momencie. 
  4. Oferty i promocje podlegają zmianom i Ośrodek nie ponosi konsekwencji zmian lub niemożności zrealizowania usług. 

33. Regulamin Ośrodka podaje się do wiadomości: 


  • poprzez zamieszczenie na stronie internetowej http://osrodeklipiny.nocowanie.pl/ 
  • w drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach związanych z zameldowaniem 
  • na terenie Ośrodka 
  • w upoważnionych biurach firmy 

34. Gość przed dokonaniem rezerwacji oświadcza, iż zapoznał się polityką prywatności- klauzulą informacyjną dostępną tak jak w pkt. 33 niniejszego regulaminu oraz, że został wypełniony w stosunku do niego obowiązek informacyjny i jest świadomy dobrowolności podania danych, możliwości wglądu do nich, poprawy i usunięcia danych, przy czym podanie danych jest niezbędne w celu realizacji usługi.  


35. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez Kierownictwo i personel Ośrodka i obowiązuje od dnia 01.01.2023 r.. Goście korzystający z usług Ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego Regulaminu Obiektu, innych regulaminów i instrukcji, poleceń personelu, stosownych przepisów i służb. 




Klauzula Informacyjna nr 14

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych klientów OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO OSTOJA LIPINY 

 

ADMINISTRATOR: 

Administratorem Państwa danych osobowych jest OL OPERATOR sp. z o.o. z siedzibą przy 

ul. Stary Rynek 3, 62-600 Koło (dale jako: OL OPERATOR lub Spółka). 

KONTAKT WS OCHRONY DANYCH: 

Ws Przestrzeganie zasad ochrony danych, można się skontaktować wysyłając e-mail na adres: ostojalipiny@o2.pl 

CELE PRZETWARZANIA, PODSTAWY PRAWNE: 

Państwa dane osobowe są przetwarzane w następujących celach: 

1) Wykonania umowy sprzedaży wraz z wystawieniem dokumentów handlowych (faktury VAT) na 

podstawie: 

§ art. 6 ust. 1 lit. b RODO* (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest 

osoba, której dane dotyczą). 

2) Prowadzenie dokumentacji księgowej i podatkowej na podstawie: 

§ art. 6 ust. 1 lit. c RODO* (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego 

ciążącego na administratorze) i w związku z przepisami takimi jak ustawa z dnia 29 września 

1994 r. o rachunkowości, ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz 

ogółem przepisów regulujących zasady powstawania, ustalania oraz wygasania zobowiązań 

podatkowych jak i innych przepisów dotyczących podatków. 

3) Obrona przed roszczeniami i dochodzenie roszczeń na podstawie: 

§ art. 6 ust. 1 lit. f RODO* (przetwarzanie jest niezbędne celu realizowania prawnie 

uzasadnionych interesów administratora polegających na dbaniu o swoje interesy). 

4) Rozpatrywania reklamacji, ewentualnych skarg czy pozostałych wniosków dotyczących współpracy 

na podstawie: 

§ art. 6 ust. 1 lit. f RODO* (przetwarzanie jest niezbędne celu realizowania prawnie 

uzasadnionych interesów administratora polegających na dbaniu o właściwą realizację umowy 

i jakość świadczonych usług czy dostarczanych produktów w ramach współpracy). 

5)W przypadku wyrażenia wcześniejszej zgody Państwa dane są wykorzystywane w celu marketingowych, przekazywania informacji handlowych, ofert, reklamy w szczególności za pomocą środków komunikacji elektronicznej i urządzeń telekomunikacji końcowej (np. e-mail, sms, połączenie telefoniczne),poczty etc. 

ODBIORCY DANYCH: 

Spółka będzie przekazywać (w odpowiednich sytuacjach powierzać) dane osobowe dostawcom usług 

pocztowych, dostawcom usług kurierskich, dostawcom usług i wszelkiego oprogramowania IT 

wspomagającego zarzadzanie przedsiębiorstwem, dostawcom usług w zakresie hostingu poczty 

elektronicznej, dostawcom usług prawnych, księgowych i administracji publicznej. Informujemy również, iż z uwagi na specyfikę działalności Spółki odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być partnerzy biznesowi,  

których pełną listę można uzyskać także poprzez kontakt z Administratorem Państwa danych osobowych. 

CZAS PRZETWARZANIA: 

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez następujący okres: 

1) w celu wykonania umowy sprzedaży- do momentu zakończenia sprzedaży w tym wystawienia 

dokumentów handlowych 

2) w celu prowadzenia dokumentacji księgowej i podatkowej- 5 lat od zakończenia roku 

kalendarzowego w którym powstał obowiązek podatkowy w związku ze sprzedażą, 

3) w celu obrony przed roszczeniami i dochodzeniem roszczeń- 6 lat od zakończenia sprzedaży, 

4) w celu rozpatrywania reklamacji, ewentualnych skarg- 1 rok od doręczenia przedmiotowego 

zgłoszenia, 

5) w celach marketingu produktów i usług, informacji handlowych do momentu zakończenia działalności, 

TWOJE PRAWA: 

Informujemy, że przysługują Państwu następujące prawa wynikające z RODO*: 

§ prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, 

§ prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych, 

§ prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, 

§ prawo do przenoszenia swoich danych osobowych do innego administratora- w przypadku 

danych przetwarzanych na gruncie umowy tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO*, 

§ prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych- w przypadku 

danych przetwarzanych w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. art. 

6 ust. 1 lit. f RODO*, 

§ prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony 

Danych Osobowych. 

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH: 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu zawarcia oraz realizacji 

postanowień umowy. W przypadku niepodania danych osobowych nie będzie możliwe wypełnienie 

powyższych celów tj. nawiązania współpracy, oraz zawarcia i wykonania umowy i dostawę usług lub 

produktów. 

* Mowa o: Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób 

fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia 

dyrektywy 95/46/WE 




UWAGA:

Szanowni Państwo w przypadku płatności gotówką, prosimy o przygotowanie równych kwot za nocleg i opłaty. Obowiązkowa kaucja 300zł płatna jest wyłącznie gotówką.

 

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!