5
Dodał: Ponad rok temu
Uprzejmość właściciela niestety nie zrekompensuje brudu w apartamencie i grzyba na ścianach. Apartament wymaga remontu i gruntownego sprzątania. Nie polecam.
Wyjazd: w parze

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Szanowna Pani Jest mi niezmiernie przykro, że nie są Państwo zadowoleni z pobytu u mnie. Przepraszam. Wiem, że nie mam nic na usprawiedliwienie. Jeszcze raz przepraszam Z wyrazami szacunku Maciej Mordas Sopot

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!