6.6
Dodał: Ponad rok temu
Droga Pani Aldono… Po pierwsze-dlaczego usuwa Pani negatywne komentarze na temat wynajmowanego przez Panią mieszkania? To tylko świadczy o tym, że ma Pani coś na sumieniu. Mój komentarz zapewne też Pani usunie tak jak opinię koleżanki- ale na szczęście nie ze wszystkich stron da się go wymazać. Myślała Pani, że trafiła na naiwne panienki?- to się Pani pomyliła. Jest mnóstwo for internetowych poświęconych turystyce, wypoczynkowi, noclegom etc., a my wiele podróżujemy i zamieszczamy swoje opinie na różnych stronach poświęconych tejże tematyce, wymieniamy się poglądami/ocenami z innymi osobami, by wiadomo było gdzie warto przebywać a gdzie nie. Dlatego niech Pani już bardziej się nie kompromituje, bo i tak wszystkich opinii Pani nie odszuka ani nie usunie. Po drugie- twierdzi Pani, że w mieszkaniu był ustawiony termoregulator na 20`C. No u Pani to może tyle stopni było, ale u nas w mieszkaniu na pewno nie. W moim domu zimą mam 19-20 stopni i chodzę na krótkim rękawku, a u Pani- przy rzekomo tej samej temperaturze -wieczorami siedziałyśmy zakryte po uszy. Całe szczęście, że tak jak wspomniałam, tegoroczna zima była wyjątkowo ciepła i za oknem plusowe temperatury. Nie wyobrażam sobie pobytu w tym mieszkaniu gdyby na zewnątrz temperatura oscylowała chociażby w okolicach -5 stopni. W dodatku wymyśliła Pani sobie, że miałyśmy otwarte okno i paliłyśmy papierosy, przez co było w pokojach zimno… Po przeczytaniu tego oszczerstwa aż się we mnie zagotowało…Jakim człowiekiem trzeba być by wymyślać takie kłamstwa i zniżać się do takiego poziomu?! Żadna z naszej grupy dziewczyn nigdy nie paliła papierosów, nie pali i podejrzewam, że nie zapali. Ale przyznam, że kłamstwo wymyśliła Pani perfekcyjne!!Brawo!! Jestem ZAŻENOWANA TAKIM OSZCZERSTWEM!! Ale wie Pani co? Nie dziwię się, że posunęła się Pani do tak niecnego kłamstwa- boi się Pani o utratę klientów (to logiczne)i próbuje Pani chwytać się nieczystych metod, aby się wybielić, umyć rączki i oczyścić z zarzutów, a winę przypisać nam. Ale oszczerstwami i kłamstwami klientów Pani z pewnością nie zdobędzie. Wstydziłabym się na Pani miejscu. Kobieta z wyższym wykształceniem, a zniża się do kłamstw, oszczerstw, insynuacji…Ma Pani bujną wyobraźnię, może więc pora pomyśleć o bajkopisarstwie, a zrezygnować z wynajmu mieszkań- bo to pierwsze zdecydowanie lepiej Pani wychodzi. A jeśli koniecznie chce Pani oferować noclegi –to proponuję bardziej zadbać o gości, np. o czystość naczyń/przyrządów kuchennych, o zgodność warunków i ceny z ofertą, o świeże pościele (bo po zapachu i całokształcie widać było, że po ostatnich lokatorach, to chyba tylko Pani je strzepnęła i wywietrzyła…). Było też kilka innych niedociągnięć, ale to chyba nie ja powinnam uczyć Panią jak dbać o interes. Rada na przyszłość- chytry dwa razy traci. Co do otworu w podłodze- twierdzi Pani, że próbowałyśmy się włamać przez niego do Pani mieszkania? Kolejna piękna bajka o tym jak Pani Aldona próbuje za wszelką cenę ratować sobie opinię i zatrzeć mankamenty. W ogłoszeniu na temat tego mieszkania nic nie wspomniała Pani, że pokój jest na „podsłuchu” w podłodze, zastawiony łóżkiem. To chyba nic dziwnego, że tajemniczy właz w podłodze wzbudził nasze zainteresowanie? A jest dość mocna różnica w słowie „włamywać się” a „przyglądać się”. Proszę wybaczyć nam tą wnikliwość i drobiazgowość, ale lubimy wiedzieć za co płacimy! Kolejna sprawa- pisze Pani, że zmieniłyśmy warunki wstępnej rezerwacji, długość pobytu. Tak, to prawda i nie będę kłamać jak Pani. Nie nam jednym to się zdarza i takie coś jest wpisane w specyfikę turystyki. Tylko, że my w tej sprawie wcześniej do Pani dzwoniłyśmy i to DWUKROTNIE, dwie różne osoby kontaktowały się z Panią i pytałyśmy czy nie ma Pani nic przeciw

2 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla par
  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
dp.1 w ogłoszeniu jest kilka wariantów mieszkań, te które Pani wybrała było bez kuchni o czym informowałam wcześniej.
odp.2 Wi-fi jest dostępne cały czas, czemu Pani ,,sprzęt" nie odbierał zasięgu nie mam pojęcia, dlatego dałam kabel poprowadzony z mojego prywatnego mieszkania zamknięciem w podłodze które próbowałyście otworzyć. Nieładnie,próbować włamać się do mnie, prawda ?
odp.3 Oczywiste, że w zimie jest zimno, w mieszkaniu mam termoregulator ustawiony na 20 C jak komuś przy takiej temp. jest zimno niech jedzie do Afryki. Mimo zakazu bez przerwy paliłyście papierosy przy otwartym oknie, to niestety zimno i przeziębienie gotowe.
Odp.3 Nie zmienia się zasad rezerwacji na kilka dni przed przyjazdem. Nie przyjechała jedna osoba, potem skrócony termin pobytu, a przed przyjazdem, że dwie koleżanki przyjadą dzień później. Tak się nie robi droga Panienko.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!