5
Dodał: Ponad rok temu
Mieszkałam z rodziną w apartamencie przy ul. Niepodległości. Mieszkanie małe, ciasne, kawalerka wielkości pokoju. Właścicielka zapomniała widocznie napisać w ogłoszeniu, że mieszkanie ma 17m kw. Brudno, talerze w szafce nie umyte, lampka nocna zepsuta. Mało miejsca, nie jest to na pewno mieszkanie pod wynajem dla 3 osób. Maksymalnie mogą się tam pomieścić 2 osoby, a najuczciwiej jest wynająć apartament dla singla. Brak mikrofalówki, kuchnia jest jednocześnie przedpokojem. Strasznie ciasno, mało przestrzeni.
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla singli

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Opinia wystawiona po upływie prawie roku od pobytu... Myślę, że Pani frustracja jest spowodowana dokonaniem błędnego wyboru lokalu na wynajem. Pisze Pani ciągle o apartamencie ale my nie zamieszczamy reklamy kawalerki w kategorii „Apartamenty”, tylko w kategorii „Kwatery prywatne i pokoje”. Nasza kawalerka nie jest apartamentem w potocznym tego słowa znaczeniu.

Oferta jest skierowana do osób, które chcą niedrogo mieszkać w samodzielnym mieszkanku, żeby mieć do wyłącznej dyspozycji aneks kuchenny, wyposażony w niezbędne urządzenia i naczynia, jak również łazienkę z pralką. W opisie do naszej reklamy jest informacja, że kawalerka jest niewielka, przy rezerwacji również o tym informuję. Często proponuję 2 pokojowe mieszkanie ale wielu wczasowiczów podkreśla, że nie jest im potrzebne bo dużo czasu spędzają na plaży.

Co do zarzutu, że było brudno to naprawdę trudno mi w to uwierzyć, że coś takiego mogło się zdarzyć. Syn zawsze osobiście sprawdza po osobie sprzątającej. Przywiązujemy do tego dużą wagę.
Jeśli tak się zdarzyło, jest mi bardzo przykro i mogę za to tylko przeprosić.
A usterki no cóż, mamy tego świadomość, że się zdarzają - dlatego zawsze prosimy, żeby nas informować o tym w czasie pobytu. Syn natychmiast je usuwa, jeśli są zgłaszane. Wystarczyłby sms podczas pobytu - szkoda, że Pani pisze o tym po upływie roku (pobyt był w ubiegłym sezonie).

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!