3.4
Dodał: Ponad rok temu
Właściciel wymaga aby pokój był tak czysty żeby nie trzeba było w nim sprzątać. Chłopak zaproponował, że sam posprząta bez problemu i zajmie mu to góra 2 minuty, ale właściciel się nie zgodził i kontynuował obrażanie nas. Jego matka(?) pozwalała sobie na chamskie komentarze w naszą stronę i robiła to oscentacyjnie przy innych gościach. Aby wyjaśnić chodziło o nieco siana na podłodze. Wystarczyło powiedzieć nam byśmy to ogarneli, ok nie problem ale skoro i tak pokój jest na koniec odkurzany (a raczej być powinien) to nie sprzątaliśmy na błysk. Nie zostawiliśmy śmieci, łóżko pościelone, nic nie uszkodzone, prysznic i umywalkę sama myłam. Ilość zatem 'brudu', który został był normalny do codziennej obecności w tym pokoju został jednak wyolbrzymiony.
Wyjazd: w parze

11 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Pani Katarzyno dlaczego nie pisze Pani prawdy i całej prawdy tylko to co dla Pani wygodne tak by mnie postawić jako tego złego...W jakim Pani to celu robi ?ma Pani urażoną dumę ?że śmiałem zwrócić uwagę ? Pokój dostaliście czysty i zadbany... Zgodziłem się by Pani przywiozła świnkę (nieodpłatnie)...ponieważ pisała Pani że jest nie szkodliwa, dałem pokój z tarasem by Państwo mieli gdzie klatkę postawić na świeżym powietrzu tuż przy łące, o co nie poprosiliście to mieliście.
A w zamian po śwince zostawiliście pełno wszędzie siana którego było zbyt dużo by odkurzacz wciągnął... Państwo za pokój zapłacili co nie znaczy że można zostawić w takim przykrym stanie. To nie było parę źdźbeł i to jest ważna kwestia . Pisze Pani że nie zostawiła śmieci za co bardzo dziękuję ale to siano to niby czym było jak nie śmieciem? co miałem je pozgrabiać i wykorzystać na wyściółkę dla królików sąsiada ?? :) i jeszcze podziękować za nie? Na ogół klienci zostawiają pokój przyjemny dla oka, ale u Państwa było inaczej, odebrałem to jako brak szacunku dla mnie, a gdy zwróciłem Państwu uwagę to jeszcze się zbulwersowaliście jak śmiem... się odzywać. Na szczęście 99% klientów jest przyzwoitych. I proszę Panią ! Ja zawsze myje wszystko po każdym kliencie niezależnie w jakim stanie zostawi ...nie wymagam żadnego mycia toalet !! a jak ktoś ogarnie z grzeczności i z przyzwoitość to jest bardzo miłe ale i tak myję po swojemu wszystko po kolei.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!