7
Dodał: Ponad rok temu
Brak zgodności z opisem. Mimo,że na stronie nie ma ani słowa o opłacie za psa,gospodarz przy rozliczeniu życzył sobie 150 zł za 6 dni za czworonoga, argumentując swoją decyzję zniszczeniami jaki wyrządził pies poprzednich gości. O psie informowaliśmy przed wyjazdem jednak nie otrzymalismy żadnej wiadomosci zwrotnej, w ktorej zawarta byłaby informacja o kosztach. Rowniez brak WIFI, co bylo jednym z argumentów wyboru domku ze wzgledu na koniecznosc pracy zdalnej podczas wypoczynku. Odpowiedź gospodarza: proszę sobie udostępnić z telefonu. No i wizyta gospodarza podczas naszego pobytu tam z krzykiem i pretensjami, ze pies zostaje sam w domu podczas gdy my jeździmy na nartach. W rezultacie pies nie dokonał żadnych nawet najmniejszych zniszczeń ani szkód.
Wyjazd: rodzinny

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    10/10
  • łazienki:
    10/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Pani Agnieszko. Na naszej stronie informowaliśmy, że przyjazd z psem, jest możliwy, tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Nie po poinformowaniu, ani oznajmieniu, na chwilę przed przyjazdem, tylko po uzgodnieniu! Chodzi o zasady pobytu , opłatę, kwestie zniszczeń, sprzątania, innych gości ( mogą mieć uczulenie na sierść, itp.) Pani "czworonóg" okazał się 40-sto kilogramowym owczarkiem niemieckim , który mieszkał u nas 7 dni ( nie 6). 150 zł za tygodniowy pobyt, nie jest jakąś wygórowaną kwotą ( proszę porównać cenniki innych obiektów) , tym bardziej, że po swoim psie Państwo nie posprzątali. I nie chodzi mi tylko o kłęby sierści w pomieszczeniach, ale o posesję , na której zostały liczne psie kupy ( zdjęcia mogę udostępnić ). Stawianie ultimatum, czy wręcz szantaż, że albo odstąpię od opłaty za "wilczura", albo opiszą mnie państwo krytycznie na wielu portalach ( co też Państwo uczynili), było zachowaniem skandalicznym. My nie działamy w ten sposób, nasze relacje z gośćmi polegają na wzajemnym zaufaniu, szacunku, serdeczności, a nie na półprawdach, kłamstwach, arogancji i poniżaniu.
Zadowolenie naszych gości, wielokrotne powroty, wspaniałe opinie, dają nam wiele satysfakcji i są dla nas bezcenną zapłatą. Wszystkich traktujemy z szacunkiem i staramy się być zawsze pomocni. Wymagamy również szacunku dla nas, dla naszej pracy i naszego mienia.
Pozdrawiam
Mariusz Kasprzak

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!