Sabina
7
Dodał: Ponad rok temu
Proszę uważać przy rezerwacji - brak dostępu do salonu i kuchni! Pokój mi odpowiadał, poza kilkoma mankamentami. Łazienka mogłaby być większa i czystsza, w kątach było brudno, jednak reszta w porządku, łazienka nowa i ładna. W aneksie brakowało patelni odpowiedniej do malutkiej indukcyjnej kuchenki. Był przez to problem ze zrobieniem śniadania. Niby drobiazg. Znalazłam również pajęczyny. Przeżyłam. W szufladzie zastaliśmy czyjąś bieliznę! Dziwne, że przy sprzątaniu pokoju dla nowych gości nie zostało to zauważone. Natomiast największym minusem i dużym zawodem było to, że pokój 2-os, z oddzielnym wejściem był CAŁKIEM ODDZIELNIE od reszty domu, salonu i kuchni widocznych na zdjęciach, w opisie i na stronie internetowej. Pani właścicielka mnie o tym nie poinformowała przy rezerwacji, nigdzie w opisie nie widnieje taka informacja (słowa "oddzielne wejście" nie są jednoznaczne z tym, że nie będzie się miało dostępu do reszty domu!) Reszta była zgodna z opisem, łóżko bardzo wygodne. Mimo wszystko, patrząc też na cenę - 45 zl od osoby w majówkę, mogłabym tam jeszcze wrócić, w tej cenie niczego lepszego się nie znajdzie, choć polecić z czystym sumieniem nie mogę.
Wyjazd: w parze

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla par
  • dla singli
  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    8/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    10/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Dziękuje za wyrażenie opinii, mam jednak wrażenie że wszystkie niedogodności o jakich Pani wspomina są podyktowane rozgoryczeniem braku dostępu do salonu a wystarczyło przy rezerwacji spytać o dostępność pokoju w głównej części budynku z bezpośrednim dostępem do salonu . Wystarczy czytać ze zrozumieniem, jak dotąd przez kilka lat nikt nie miał podobnych wątpliwości, co do patelni są dwie i obie idealnie odpowiadają gabarytom kuchenki indukcyjnej. Do pozostawionej rzekomo bielizny - nie nogę się odnieść gdyż nie skonfrontowała Pani takiej sytuacji podcas pobytu a szkoda. Za pajęczyny przepraszam dokonam wszelkich starań aby uniknąć takich wpadek i aby nasi goście wyjeżdżali wypoczęci i zadowoleni. Pocieszającym jest fakt ze pomimo tylu uwag co do jakości usług nadal jest Pani zainteresowana przyjazdem do nas. Oczywiście zapraszam. Ewa Dobosz Domek w górach.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!