2
Dodał: Ponad rok temu
Witam, 17 maja tego roku ja i mój narzeczony spotkaliśmy się z właścicielem w celu obejrzenia lokalu. Od razu byliśmy zainteresowani wynajęciem wszystkich 28 miejsc noclegowych na sierpień 2015 roku dla naszych gości weselnych, którzy w przeważającej większości będą przyjezdni. Ponieważ chcieliśmy mieć pewność naszej rezerwacji potwierdziliśmy ją mailowo i chcieliśmy również wpłacić zaliczkę bo bardzo zależało nam na tym noclegu. Zapewniono nas jednak, że jest to niepotrzebne a pod koniec września dostałam maila, że możemy wynająć tylko jedno mieszkanie, czyli 15 miejsc. Gdy zadzwoniłam pod wskazany numer telefonu odebrała właścicielka i próbowała mi udowodnić, że od początku nie było mowy o wynajęciu obu mieszkań. Ponadto zaczęła tłumaczyć, że to jej mąż namieszał w rezerwacjach i powinien to teraz odkręcić. Pomijając już bardzo niemiły ton właścicielki dowiedziałam się, że mogę zapytać o wolne pokoje dwa, a najlepiej miesiąc przed weselem. Stanęło na tym, że byliśmy przekonani że jeden z najważniejszych tematów naszej uroczystości mamy już zamknięty, a okazało się, że musimy szukać dalej. Uważam, że skoro właściciele Pokoi w Młynie Świdnica koncentrują się na obsłudze firm, nie powinni tym samym podejmować się organizacji noclegów na wesela. Przykro mi ale nie poleciłabym współpracy z tym Państwem żadnej innej osobie.

4 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
W sprostowaniu nadmienię ,że bardzo często wynajmujemy pokoje dla gości weselnych ,trudno być miłym dla kogoś kto podnosi głos i obraża kogoś przez telefon nie słuchając co się do niego mówi , a luźna rozmowa bez wpłacenia zaliczki do niczego nie zobowiązuje . Pozdrawiam.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!