Regulamin obiektu

Rezerwacje przyjmowane są wg kolejności zgłoszeń potwierdzonych wpłatą zadatku na konto bankowe (20%-30% wartości pobytu, poza sezonem letnim nie mniej niż max. koszt jednej doby pobytu.

Doba hotelowa: od 14:00 do 10:00- istnieje możliwość indywidualnego dostosowania godziny wyjazdu i przyjazdu / zależy od innych rezerwacji

Istnieje możliwość zmiany terminu przyjazdu i wyjazdu po wcześniejszym ustaleniu / brak rezerwacji na dany dzień

• W przypadku rezygnacji z wynajmu -zadatku nie zwraca się

• Wcześniejszy wyjazd Państwa nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystany nocleg.

przyjazd, przekazanie kluczy, wyjazd

Przyjazd/wyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych z właścicielem mieszkania. Klient zobowiązany jest do poinformowania tej osoby najpóźniej dzień przed przyjazdem /wyjazdem o planowanej godzinie odbioru/zdania kluczy. Klucze są przekazywane tylko i wyłącznie w Apartamencie ViP podczas meldowania oraz zdawania mieszkania . Standardowo można wprowadzić się od godz. 14.00 w dniu przyjazdu i należy wyprowadzić się do godz. 10.00 w dniu wyjazdu, chyba że inaczej uzgodniono. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do powiadomienia telefonicznego. Klient zobowiązany jest do zapłaty za całość pobytu niezwłocznie po przybyciu na kwaterę.

obowiązki klienta

Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do podanej podczas rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania właściciela o jakiejkolwiek zmianie pod karą unieważnienia rezerwacji z winy klienta. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania mieszkania w stanie zastanym. Do obowiązków klienta należy pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania właściciela mieszkania o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w obiekcie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. Równowartość tych szkód i ich usunięcia pokrywa klient. Zabrania się wprowadzania do mieszkania rowerów. Właściciel uszkodzonego mienia decyduje o sposobie zadośćuczynienia

Zapoznanie się z powyższym regulaminem jest obowiązkiem każdego z gości. Nieznajomośćregulaminu nie zwalnia od przestrzegania zasad w nim zawartych.

Dziękujemy za przestrzeganie wyżej wymienionych zaleceń. Mamy nadzieję, żebędziecie Państwo zadowoleni z pobytu w naszym apartamencie.

Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy do ponownego odwiedzenia

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!