Regulamin obiektu

W naszym apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.

Godziny przyjazdu / odjazdu oraz przekazanie kluczy:

a)    Doba pobytu rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godzinie 16.00 a kończy w ostatnim dniu pobytu o godzinie 11.00.

b)   Dzień przed przyjazdem na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłany jest SMS z niezbędnymi informacjami dotyczącymi pobytu,

c)    Goście na godzinę przed przyjazdem do apartamentu proszeni są o kontakt telefoniczny z opiekunem apartamentu. Telefon kontaktowy do opiekuna wysyłany jest SMS-em

d)   Godzina odjazdu –opuszczenie apartamentu przez Gości następuje  w ostatnim dniu pobytu do godziny 11:00 rano. Za opuszczenie apartamentu uważa się przekazanie kluczy do naszego opiekuna apartamentu, który dokona odbioru apartamentu.

e)    Opuszczenie apartamentu po godzinie 11:00 skutkuje naliczeniem opłaty za następną dobę.

Liczba osób w apartamencie:

a) Apartament jest przygotowany na liczbę osób zgłoszoną podczas procesu rezerwacji.

b) Jeśli ilość osób jest większa niż podana przy rezerwacji wynajmujący może zażądać dodatkowej opłaty lub odmówić wykonania usługi.

 

Dane osobowe przekazywane przez Gości będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji.

 

 

Wyposażenie i czystość apartamentu:

a)    Wszelkie zastrzeżenia co do czystości apartamentu należy zgłosić u naszego opiekuna apartamentu bezpośrednio po wynajęciu apartamentu, najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania kluczy do apartamentu. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia niezwłocznie przystąpimy do usunięcia przyczyny tego zgłoszenia. Brak zgłoszenia w w/w czasie zostaje uznane za przyjęcie apartamentu bez uwag.

b)   Wszelkie zastrzeżenia co do wyposażenia apartamentu powinny być zgłoszone w ciągu 24 godz. od przybycia. W przypadku uzasadnionego zgłoszenia brakujące wyposażenie zostanie dostarczone/uzupełnione najszybciej jak będzie to możliwe. W przypadku niezgłoszenia braków w ciągu 24 h uznaje się, że apartament został przejęty bez braków w wyposażeniu.

Usterki w apartamencie powstałe podczas pobytu:

a)    O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować naszego opiekuna apartamentu. Obowiązek ten dotyczy również wyposażenia apartamentu.

b)   Za usterki powstałe z winy Gościa będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna przez właściciela lokalu. W tym celu na żądanie właściciela mogą być przekazane dane osobowe wynajmującego.

c)    W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 200 zł brutto.

d)   W przypadku zgubienia pilota do bramy Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 200 zł brutto


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!