2
Dodał: Ponad rok temu
Przyjechaliśmy na pobyt wigilijny z 2-letnim dzieckiem. Kazano nam zapłacić za "monitorowany" parking ( na moje pytanie gdzie jest kamera pani w recepcji odpowiedziała, że nie wie i najlepiej jak zostawię auto pod szopą albo na ulicy. Po zapłaceniu z góry reszty opłaty wchodzimy do pokoju a tam temperatura jak na zewnątrz. Telewizor z jednym programem.Pani w recepcji po naszej interwencji odpowiada nam że jest awaria ogrzewania. Chciałem nr tel.do "menedżera" odmówiła. Była do tego nie miła.Po kilku godz. czekania w kurtkach czas obiadokolacji. Nastepny szok. Niesmaczne, poprosiłem o chleb do zupy.....bez reakcji z ich strony. Nadal brak ogrzewania....Prosimy o zwrot pieniędzy....z ich strony odpowiedź "Nie"...Dzwonimy po policję. Policja potwierdza nasze zastrzeżenia otrzymujemy zwrot pieniędzy. Jest wieczór i nie wiemy co dalej. Musimy szukać innego miejsca do spędzenia chociaż nocy.Tak nas ugościł Polaris w Szczawnicy.............OSTRZEGAM WSZYSTKICH OMIJAJCIE TO MIEJSCE!!!!!!!!!!!!

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • wyżywienie:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!