Regulamin obiektu
Regulamin Widokowy Szczawnica
W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
I. Rezerwacja, opłaty za usługę i warunki płatności:
1. Rezerwacji apartamentu Klient może dokonywać on-line, drogą elektroniczną (e-mail: widokowy.szczawnica@gmail.com) lub telefonicznie 663486243 ).
2. Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu w ciągu 2 dni wpłaty zadatku w wysokości 30% kwoty należnej za cały pobyt.
3. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
4. W przypadku braku wpływu zadatku na konto bankowe w ciągu 2 dni, rezerwacja ulega anulowaniu.
5. Pozostałą część należności za pobyt (tj. 70% kwoty pobytu) należy uregulować na miejscu gotówka w dniu zameldowania.
6. Należność z tytułu opłaty klimatycznej należy uiścić gotówką w dniu zameldowania w kwocie 3 zł/os/doba.
II. Postanowienia ogólne:
1. Dokonując rezerwacji poprzez stronę, e-mailem lub telefonicznie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy.
2. Klient może zgłaszać w trakcie pobytu w pokoju lub apartamencie wszelkie uwagi i żądania pod numerem telefonu 663486243.
3. Celem zachowania najwyższej higieny oraz komfortu własnego i innych gości prosimy o zabranie ze sobą obuwia zmiennego w postaci klapek (kapci). Obuwie zewnętrzne pozostawiane jest na przygotowanej do tego celu półce przy wejściu głównym wewnątrz obiektu.
4. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie/pokoju/obiekcie, w czasie pobytu, Klient powinien niezwłocznie poinformować Zarządcę. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
5. Przedmioty pozostawione przez Klienta po opuszczeniu pokoju/apartamentu mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W innym przypadku, po pięciu dniach od daty wyjazdu Klienta z apartamentu/pokoju, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
6. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach/apartamentach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niebędących na wyposażeniu pokoju/apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.
7. Klient, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu/pokoju/obiektu zobowiązany jest pokryć w całości powstałą szkodę.
8. Zarządca może odmówić przyjęcia osoby, która podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyła niniejszy regulamin.
9. Na terenie obiektu za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice.
10. Na terenie obiektu jest monitoring wewnętrzny zainstalowany m.in. dla bezpieczeństwa Gości i ich mienia.
11. Parking dla obiektu jest bezpłatny i niestrzeżony. Wszelkie szkody, dotyczące aut na parkingach, powinny być zgłaszane natychmiast, a Zarządca nie odpowiada za szkody (w tym zakresie) wyrządzone sobie nawzajem przez Gości bądź inne osoby, uprawnione do korzystania z parkingu bądź zwierzęta.
12. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niegodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie wody lub prądu, osłabienia sygnału Internetu lub TV.
III. Obowiązki/kompetencje/procedury pobytu Klienta:
1. Pokój/Apartament wynajmowany jest na doby.
2. Doba pobytu w pokoju/apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 11.00 dnia następnego, a możliwość wcześniejszego przyjazdu do apartamentu/pokoju przed godziną 15.00 należy uzgodnić z Zarządcą.
3. Zatrzymanie apartamentu/pokoju po godzinie 11.00 będzie traktowane, jako przedłużenie pobytu.
4. Na terenie Nieruchomości wyznaczono miejsca do parkowania.
5. Klient zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu/pokoju/obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z apartamentu/pokoju jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.
7. Palenie wewnątrz obiektu oraz używanie otwartego ognia jest zabronione. Niezastosowanie się do zakazu spowoduje usunięcie gościa z obiektu, a koszt rezerwacji, pobytu nie zostanie gościowi zwrócony. Gość może zostać dodatkowo obciążony kosztami związanymi z odświeżaniem pomieszczenia w wysokości 200 zł.
6. Dozwolone jest palenie na balkonach i na zewnątrz budynku.
7. Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego wiąże się z przybyciem STRAŻY POŻARNEJ i KARĄ PIENIĘŻNĄ w wysokości 5.000 PLN
8. Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć pokój/apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz i staranną pieczę nad kluczem.
9. Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w pokoju/apartamencie ponad tę, która została określona, jako maksymalna na stronie internetowej bądź w formularzu rezerwacyjnym.
10. W przypadku naruszenia zasad określonych w punkcie 9, Zarządca jest uprawniony do pobrania należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej bądź usunięcie osób nadliczbowych z terenu obiektu.
11. W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad, Zarządca jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z pokoju/apartamentu w asyście Policji.
12. Klient, jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22.00 do 7.00).
13. Organizowanie imprez towarzyskich wydarzeń i innych ewentów w apartamencie/pokoju/obiekcie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy, uciążliwej dla innych lokatorów, Zarządca może pobrać opłatę dodatkową w wysokości 500 zł bądź usunąć gości z obiektu bez zwrotu należności za pobyt.
14. W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu/pokoju/obiektu, drzwi wejściowych, Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 250 zł za zakup i wymianę zamka.
15. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania obiektu w stanie takim, jaki zastał po odebraniu kluczy. Do obowiązków Klienta należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.
16. Wynajęty pokój/apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
17. Przed wyjazdem klient powinien pozostawić dokładnie uprzątnięte urządzenia i naczynia kuchenne (nie jest to wliczone w tzw. sprzątanie końcowe).
18. Zwierzęta nie są akceptowane.
IV. Zmiana oraz anulowanie rezerwacji:
1. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowo proponowanym terminie przez Klienta apartament/pokój nie został już zarezerwowany. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.
2. Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), Widokowy Szczawnica uprawnione jest do potrącenia wpłaconego zadatku.
3. Jeśli Klient odstępuje od umowy z własnej winy ponosi całkowity koszt rezerwacji.
4. Zmiana rezerwacji przez Widokowy Szczawnica jest możliwa i wymaga telefonicznego, SMS-owego bądź mailowego powiadomienia klienta o zaistniałej zmianie. Jak również w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu/pokoju przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki.