3.8
Dodał: Ponad rok temu
Niestety, miałam wątpliwą przyjemność uczestniczyć w turnusie, który został przerwany z powodu pandemii. Warunki lokalowe, bardzo kiepskie wydaje mi się, że pordzewiałe kaloryfery i stare okna z popękanymi szybami wypadałoby wymienić. Ponadto w sytuacji, kiedy rozpoczęła się epidemia pracownicy Azalii zachowywali się okropnie. Najpierw, nim jeszcze zapadły decyzje NFZ, usiłowano zastraszyć pensjonariuszy apelami o opuszczenie budynku. Pod adresem pensjonariuszy wygłaszano tez skandaliczne komentarze nie patrząc na to, ze dla tych ludzi 3 tygodnie zabiegów to kilka miesięcy życia bez bólu. Kiedy już okazało się, że mamy wyjechać kazano nam podpisać dokument, że na własne żądanie opuszczamy obiekt. Dopiero po telefonie z interwencją do NFZ, kazano nam podpisać dokument w którym było napisane, że z powodu epidemii jesteśmy zmuszeni przerwać turnus. Zwrotu kosztów do chwili obecnej nie otrzymaliśmy, chociaż pensjonariusze z innych obiektów dostali pieniądze w kilka dni po powrocie. Pracownicy i kierownictwo w obliczu kryzysu nie stanęli na wysokości zadania a wręcz przeciwnie wszyscy byliśmy zaskoczeni niemile takim zachowaniem.
Wyjazd: w pojedynkę

6 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • Pokoje:
    2/10
  • Łazienki:
    2/10
  • Obsługa:
    4/10
  • Wyżywienie:
    6/10
  • Jakość zabiegów:
    4/10
  • Atrakcyjność oferty:
    4/10
  • Stosunek jakości do ceny:
    2/10
  • Lokalizacja:
    6/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!