Regulamin obiektu

Szanowni Państwo!

To dla nas ogromny zaszczyt, mogąc gościć Państwa w Naszym

Gościńcu & Sali balowej Pod Skrzycznem.

Pragniemy zapewnić, iż dołożymy wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom podczas całego pobytu.

Życzymy miłego pobytu!



Regulamin Gościńca pod Skrzycznem


§ 1

Przedmiot Regulaminu

1.   Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na ternie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w pensjonacie. Przyjmuje się, iż dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2.   Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Gościńca pod Skrzycznem

3.   Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu.


§ 2

Doba Hotelowa

1.   Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.

2.   Doba hotelowa w pokojach trwa od godz. 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.

3.   Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 10:00 w dniu wyjazdu. Pensjonat uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępnych pokoi.

4.   W pensjonacie obowiązuje cisza nocna w godz. 22:00 – 7:00 dnia następnego,

5.   Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Pensjonacie w przypadku nieuregulowania pełnej płatności za dotychczasowy pobyt oraz w przypadku nieprzestrzegania niniejszego regulaminu.

6.   W Przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w Pensjonacie w trakcie trwania doby, nie jest zwracana opłata za pobyt w danym dniu

7.   Zatrzymanie pokoju po godzinie 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu


§ 3

Rezerwacja i meldunek

1.   Warunkiem rezerwacji jest dokonanie wpłaty zaliczki w wysokości 30% wartości pobytu w ciągu 3 dni od zamówienia, chyba że warunki aktualnej oferty mówią inaczej.

2.   Pensjonat zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu kwoty w wysokości należności za cały pobyt oraz w szczególnych przypadkach dodatkowo kaucji w wysokości 200 zł za pobyt na dodatkowe usługi/ koszty 

3.   W przypadku anulowania rezerwacji do 30 dni przed przyjazdem, Gość ma prawo do zwrotu zadatku lub zmiany terminu pobytu, W przypadku dokonania anulacji bądź zmiany rezerwacji w terminie późniejszym, zadatek nie jest zwracany. Wyjątkiem może być aktualnie oferowana oferta specjalna.

4.   Jeżeli gość nie dotrze w zaplanowanym terminie do pensjonatu, obiekt obciąży Gościa opłatą za pierwszą dobę hotelową oraz za cały pobyt zgodnie z wcześniej ustalonymi warunkami

5.   Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość oraz podpisanie karty meldunkowej.

6.   Gość Pensjonatu nie może użyczać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

7.   Osoby niezameldowane w Pensjonacie mogą przebywać gościnnie w pokoju Gościa Pensjonatu od godz. 7:00 do godz. 22:00.

8.   Pensjonat ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Pensjonatu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników Pensjonatu oraz innych osób przebywających na jego terenie.


§ 4

Usługi

1.   Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

2.   Pensjonat ma obowiązek zapewnić Gościom:

·        Warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,

·        Bezpieczeństwo pobytu, w tym również bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,

·        Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług

·        Sprzątanie Pensjonatu, przy czym sprzątanie pokoi tylko na życzenie w czym rozumie się wymianę pościeli oraz wymianę ręczników pozostawionych na podłodze łazienki po każdej trzeciej dobie, posłaniu łóżka i opróżnienie koszy na śmieci. Pozostawienie informacji o niemożności wejścia do pokoju dla personelu sprzątającego jest równoznaczne z odmową świadczenia takiego serwisu

·        Wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa w pokoju hotelowym, a w jego obecności, tylko wtedy, gdy Gość wyrazi takie życzenie,

·        Sprawną pod względem technicznym obsługę, a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie lub będą wymagały wezwania zewnętrznych firm serwisowych, Pensjonat dołoży wszelkich starań, by w miarę możliwości zamienić pokój,


3.   Dodatkowo na życzenie Gości, Pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

·        Udzielanie informacji związanych z pobytem,

·        Przechowanie bagażu Gości,

·        Nieodpłatne udostępnianie narciarni wraz z wydaniem klucza przypisanego do szafki. Za zgubienie klucza, Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 50,00 zł,

·        Pomoc w zamawianiu zewnętrznych usług; transportowych, wynajmu sprzętu narciarskiego, innych,

4.   W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie wszelkich zastrzeżeń do Recepcji, co pozwoli pracownikom na reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.

5.   Na życzenie Gościa przebywającego w pensjonacie z małymi dziećmi do pokoju wstawiane jest za opłatą 20 zł/ doba łóżeczko dziecięce


§ 5

Odpowiedzialność Gości

1.   Gość Pensjonatu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z jego winy lub winy osób go odwiedzających. Pensjonat zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Pensjonat zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.

2.   Jakiekolwiek zastrzeżenia związane z pokojem, jego stanem technicznym ewentualnymi zauważalnymi brakami w wyposażeniu powinny zostać zgłoszone niezwłocznie w momencie rozpoczęcia pobytu. Niezgłoszenie zastrzeżeń będzie równoznaczne z akceptacją dobrego stanu pokoju i wyposażenia

3.   W przypadku naruszenia Regulaminu, Pensjonat ma prawo odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do zastosowania się do żądań kierownictwa Pensjonatu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Pensjonatu,

4.   Pensjonatowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Pensjonatu w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania opłat za świadczone przez Pensjonat usługi.

5.   Dzieci do lat 12 powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie będą ponosić odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci. Dotyczy to również pokoju zabaw.

6.   Na terenie Pensjonatu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych oraz elektronicznych papierosów

7.   Zabrania się wnoszenia i posiadania na terenie Pensjonatu:

·        Przedmiotów niebezpiecznych, w tym szczególnie broni palnej, białej, pneumatycznej, gazowej,

·        Materiałów wybuchowych oraz materiałów pirotechnicznych, w tym; fajerwerków, kul świecących i rac jak i wszelkich innych materiałów potencjalnie pożarowo niebezpiecznych,

·        Środków odurzających i psychotropowych i innych podobnie działających.


§ 6

Odpowiedzialność Pensjonatu

1.   Pensjonat ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

2.   Pensjonat nie odpowiada z tytułu przedmiotów pozostawionych w pokoju, utraty pieniędzy, uszkodzenia kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.

3.   Pensjonat nie przyjmuje przedmiotów do przechowania w depozycie.

4.   Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu mechanicznego, przedmiotów i sprzętu w nim pozostawionego. Jednocześnie za korzystanie z parkingu niestrzeżonego nie jest pobierana opłata


§ 7

Zwrot rzeczy pozostawionych

1.   Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżających Gości w pokoju hotelowym będą odsyłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, Hotel zastrzega sobie prawo do przechowania pozostawionych przedmiotów na okres trzech miesięcy, a po upływie tego czasu przedmioty podlegać będą utylizacji. Ze względu na swoje właściwości, artykuły spożywcze będą przechowywane przez okres 24 godzin.



§ 8

Dodatkowe postanowienia

1.   Rabat za dzieci, naliczany jest gdy w danym pokoju jest minimum dwóch dorosłych na maksymalnie dwoje dzieci.

2.   Pensjonat nie akceptuje pobyt zwierząt domowych w pokoju

3.   W Pensjonacie, obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i zażywania substancji odurzających. Za złamanie zakazu, Gość Hotelu zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 300,00 zł. Zakaz dotyczy również balkonów przyległych do pokoi.

4.   W częściach ogólnodostępnych Hotelu obowiązuje zakaz spożywania artkułów spożywczych oraz alkoholu niezakupionego w Hotelu.

5.   Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, zabrania się używania w pokojach hotelowych otwartego ognia pod każdą postacią oraz używania grzałek i innych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.

6.   Gość nie będzie powodować, a Pensjonat nie będzie pozwalał na powodowanie nadmiernego hałasu na terenie Pensjonatu, wydostawanie się nieprzyjemnych zapachów z pokoju ani w inny sposób przeszkadzał, szkodził czy irytował Pozostałych gości Pensjonatu,

7.   Poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać w pokojach jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu. 

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!