Regulamin obiektu

  1. 1. Apartamenty można rezerwować telefonicznie, przez portal Nocowanie.pl lub za pomocą poczty e-mail. szklarskakinga2@gmail.com
  2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku.
  3. 2. Zadatek jest bezzwrotny, chyba że odwołanie rezerwacji nastąpi nie później niż 30 dni przed planowanym przyjazdem lub ze względu na obostrzenia. Zwrot zadatku nie dotyczy pobytów świątecznych i noworocznych.
  4. 3. Pozostała kwota za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu gotówką lub wcześniejsze opłacenie przelewem całości pobytu.
  5. 4. W przypadku skrócenia pobytu kwota nie podlega zwrotowi.
  6. 5. Doba rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o 10:00 w dniu wyjazdu. Wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd możliwy jest po wcześniejszym ustaleniu.
  7. 6. Zakwaterowanie i wykwaterowanie odbywa się w obecności menagera.
  8. 7. Zwierzęta są akceptowane po wcześniejszym uzgodnieniu z nami. Mogą przebywać w apartamencie wyłącznie pod opieką opiekunów.
  9. 8. Opłata za zwierzę wynosi 50zł jednorazowo.
  10. 9. Goście ponoszą odpowiedzialność majątkową w razie powstania jakichkolwiek szkód
  11. 10. Osoby nie zameldowane nie mogą przebywać w apartamencie po godz. 22.00.
  12. 11. W przypadku stwierdzenia, iż w apartamencie nocowała większa liczba osób, gość obciążony zostanie kwotą 80 zł za każdą dodatkową osobę.
  13. 12. Apartament znajduje się w budynku mieszkalnym, w którym obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22.00 do 6.00.
  14. 13. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz organizowania przyjęć oraz hałasowania. W przypadku stwierdzenia, iż w apartamencie odbywa się przyjęcie manager apartamentu lub właściciel uprawniony jest do żądania natychmiastowego opuszczenia obiektu bez prawa żądania zwrotu jakichkolwiek kosztów uiszczonych za pobyt.
  15. 14. Gości obowiązuje zakaz palenia. Naruszenie przedmiotowego zakazu skutkuje naliczeniem kary finansowej w wysokości 400 zł.
  16. 16. Gość zobowiązany jest do utrzymywania apartamentu w stanie zastanym. Do obowiązków gościa należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych oraz wyniesienie po sobie śmieci przed opuszczeniem apartamentu.
  17. 17. Właściciel apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy należących do gości i pozostawionych w apartamencie.
  18. 18. Przy wejściu do apartamentu należy zdezynfekować ręce.
  19. 19. Życzymy miłego wypoczynku.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!