6
Dodał: Ponad rok temu
Pierwsze wrażenie o obiekcie i pokoju dobre, ale nie pierwszym wrażeniem człowiek spędza cały wyjazd. Gospodarze zaraz przy zameldowaniu sugerowali, że powinniśmy dać napiwek, co już wzbudziło w nas nieprzyjemny odbiór. Pokój był posprzątany, niestety wspomniane w ogłoszeniu ręczniki na wyposażeniu były w rozmiarze "do rąk" a nie kąpielowe; na duży plus ekspres do kawy :) w pomieszczeniu niestety było bardzo duszno (a na prośbę właścicielki nie otwieraliśmy okien żeby przewietrzyć), na szafkach były poukrywane odświeżacze powietrza, które być może miały ukryć zapach nadmiernej wilgoci (skraplającej się przy drzwiach balkonowych oraz na płytkach na ścianie). Po powrocie do domu musieliśmy wyprać wszystkie ubrania, ponieważ były nasiąknięte wilgocią. Największym minusem jest łazienka mikroskopijnych rozmiarów, z prysznicem w którym osoba nosząca rozmiar XL nie jest w stanie się obrócić (mam figurę podobną do pana właściciela, czy nie warto zatem zrobić gościom łazienki takiej z jakiej samemu mogłoby się korzystać?) oraz toaletą do której nie było szans podejść prosto (co zapewne było przyczyną luźnej deski sedesowej, która poluzowała się jeszcze bardziej podczas naszego pobytu, za co zostaliśmy obciążeni kosztami). Również wentylacja w łazience była wyłącznie grawitacyjna z kratką o średnicy 5cm (czy jest to zgodne z przepisami kominiarskim?), która nie była w stanie wyciągnąć wilgoci z łazienki i pokoju. Internet w obiekcie powinien zostać doprecyzowany - prędkość 1-2Mbit/s pozwala co prawda przeglądać FB czy IG, ale na wieczór z netflix'em nie ma co liczyć. Państwo właściciele również stwierdzili, że "uciekliśmy" z obiektu, ponieważ wyjeżdżając zostawiliśmy klucz w drzwiach od pokoju (co dotąd było spotykanym przez nas standardem w całej Polsce) a nie oddaliśmy go do rąk własnych. Rozliczenie nastąpiło w dniu przyjazdu, więc nie czuliśmy potrzeby żegnać się z gospodarzami.
Wyjazd: w parze

6 osób oceniło opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Panie Szymkowiak jest nam przykro, że używa Pan internetu do okazywania swojego niezadowolenia z zakończonego pobytu, a nie informowania nas o niedogodnościach w trakcie trwania tegoż pobytu, które można byłoby rozwiązać na miejscu podczas Państwa pobytu. Jeżeli uważa Pan, że opłata za cały pobyt przy zameldowaniu to jest to sugerowanie dania dla nas napiwku - to jest to rzenujące zachowanie i pozostawię je bez komentarza. Odnoszącsię do Pana opini, że ręczniki były małe [ rozmiar udostępnionych ręczników dla gości wynosi: 50cm na 90cm i jest to gest dobrej woli wykonany w kierunku naszych gości i odnotowanych w opisie obiektu, którzy z jakichś powodów nie mieliby ze sobą zabranych ręczników i nie ma w opisie adnotacji, że są to ręczniki kąpielowe ] Następną niedogodnością wg. Pana jest łazienka , która jest wyposażona w ogólno dostępne kabiny pryznicowe dostępne w każdym markecie budowlanym [ niep osiadamy mikroskopijnych kabin prysznicowych robionych na zamówienie]. Odnosząc się do dusznego pokoju, wystarczyło podczas gotowania włączyć nowiutki wyciąg z nawiewem, który znajduje się w aneksie kuchennym. Jedynym Pańskim problemem zgłoszonym nam, była żle dziełająca kuchenka indukcyjna, którą od razu Panu wymieniliśmy na nowiutką. Więcej problemów Pan nie zglaszał,które moglibyśmy rozwiązać. Pańska opinia jest spowodowana zapewne naszą interwencją związaną z uszkodzeniem naszego mienia [połamana deska sedesowa],oraz pozostawieniem po sobie pełnych koszy śmieci zarówno w aneksie kuchennym jak i w łazience oraz nie spuszczenie po sobie wody w toalecie. Gdybyśmy Panu nie zwrócili uwagi za zniszczone nasze mienie [które powinno służyć też innym gościom], na pewno nie wystawiłby Pan żadnej opini, bo nie zgłaszał Pan żadnych problemów ani usterek. A nawiązując do Pańskiego standatru opuszczania obiektu wypoczynkowego - pozosyawiając otwarte drzwi z kluczem w zamku i nie poinformowania nas o fakcie opuszczenia apartanentu - pozostawiam takie zachowanie także bez komentarza, bo bdybyśmy nie pobrali należności za cały Pański pobyt przy zameldowaniu [ nazwany przez Pana napiwkiem, który nawiasem mówiac daje sie w restauracjach],zostalibyśmy bez należności za pobyt i pozostawieni z tzw. bałaganem w apartamencie. Nawiązując do opisu,na który też się Pan powołuje szkalując naszą dobrą opinię, informuję Pana,że pod opisem znajduje się regulamin pobytu w obiekcie. Mamy wieklą nadzieję, że takie zachowania naszych gości [był to pierwszy taki przypadek],są rzadko spotykane i należą do mniejszości. My ze swojej strony możemy tylko zapewnić, że dokładamy wszelkich starań i jesteśmy otwarci na każdą sugestię naszych gości, by pobyt w naszej Willi był przyjemnością.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!