Witam. Pierwszy raz piszę negatywną opinię. Wszystko było w porządku , ale ostatniej nocy jak wróciliśmy z Karpacza ok. 22 zastaliśmy zalaną łazienkę. Wzieliśmy się do roboty i do 24 udało nam się posprzątać, jednak zawór odcinający toaletę, z której leciała woda był zepsuty i musieliśmy przez całą noc co 2 godziny wylewać wodę z miski pod spłuczką. A teraz przechodzę do meritum. Zasugerowałem właścicielowi aby zwrócił nam pieniądze za jedną dobę, jego odpowiedź to cytuję , że KTOŚ Z NAS OBALIŁ SIĘ NA TOALETĘ , która była w dobrym stanie. Toaleta miała przegniłe uszczelki i zardzewiałe śruby, z których ciekła woda. Trzeba mieć odrobinę charakteru i przyznać się do starego sprzętu. A najważniejszą rzeczą jest traktować gości z szacunkiem.
Wyjazd: rodzinny
3 osoby oceniły opinię jako pomocną
Polecam:
- dla rodzin
Ocenił standard:
-
pokoje:4/10
-
łazienki:2/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:4/10
-
jakość do ceny:4/10
-
zgodność z ofertą:4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Jest mi bardzo przykro, że zachował Pan negatywne wspomnienia z pobytu. Apartament został Panu wydany sprawny i w pełni wyposażony, bez usterek (co potwierdzają opinie Gości z sierpnia). O awarii (która zawsze może się wydarzyć-zdarzenie losowe) poinformował Pan na trzy godziny przed wyjazdem do domu, pomimo że otrzymał Pan numery do kontaktu pod którymi można było zgłosić awarię niezwłocznie po jej zauważeniu. Pomoc i zabezpieczenie awarii zostałyby udzielone/wykonane niezwłocznie, dzięki czemu przesłby Pan spokojnie noc. W tej sytuacji trudno reagować pozytywnie na prośbę o zwrot pieniędzy. Ocenę sytuacji pozostawiam pozostałym Gościom, a Panu życzę wszystkiego dobrego.