3.34
Dodał: Ponad rok temu
Witam. Pierwszy raz piszę negatywną opinię. Wszystko było w porządku , ale ostatniej nocy jak wróciliśmy z Karpacza ok. 22 zastaliśmy zalaną łazienkę. Wzieliśmy się do roboty i do 24 udało nam się posprzątać, jednak zawór odcinający toaletę, z której leciała woda był zepsuty i musieliśmy przez całą noc co 2 godziny wylewać wodę z miski pod spłuczką. A teraz przechodzę do meritum. Zasugerowałem właścicielowi aby zwrócił nam pieniądze za jedną dobę, jego odpowiedź to cytuję , że KTOŚ Z NAS OBALIŁ SIĘ NA TOALETĘ , która była w dobrym stanie. Toaleta miała przegniłe uszczelki i zardzewiałe śruby, z których ciekła woda. Trzeba mieć odrobinę charakteru i przyznać się do starego sprzętu. A najważniejszą rzeczą jest traktować gości z szacunkiem.
Wyjazd: rodzinny

3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    4/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Jest mi bardzo przykro, że zachował Pan negatywne wspomnienia z pobytu. Apartament został Panu wydany sprawny i w pełni wyposażony, bez usterek (co potwierdzają opinie Gości z sierpnia). O awarii (która zawsze może się wydarzyć-zdarzenie losowe) poinformował Pan na trzy godziny przed wyjazdem do domu, pomimo że otrzymał Pan numery do kontaktu pod którymi można było zgłosić awarię niezwłocznie po jej zauważeniu. Pomoc i zabezpieczenie awarii zostałyby udzielone/wykonane niezwłocznie, dzięki czemu przesłby Pan spokojnie noc. W tej sytuacji trudno reagować pozytywnie na prośbę o zwrot pieniędzy. Ocenę sytuacji pozostawiam pozostałym Gościom, a Panu życzę wszystkiego dobrego.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!