Domki Śnieżka (obiekt 167923)
Jakby tu zacząć, niby dobrze, ale ... jednak jest jakieś ale. Po pierwsze jak przyjechaliśmy w domku było zimno (był grudzień), Pani właścicielka skręciła ogrzewanie, gdyż przyjechaliśmy 2 godziny później z uwagi na utrudnienia w podróży, o czym poinformowaliśmy telefonicznie, po drugie takie małe, ale jednak upierdliwe rzeczy typu podarte rolety w oknie, nieprzymocowany kran, brak porządnych chciałoby się powiedzieć, ale zwyczajnie schodów do domku (nakładziona kostka przykryta deską na której można było się poślizgnąć, bo najpierw padało a potem przymroziło).
1 osoba oceniła opinię jako pomocną
Ocenił standard:
-
pokoje:8/10
-
łazienki:8/10
-
obsługa:6/10
-
lokalizacja:8/10
-
jakość do ceny:8/10
-
zgodność z ofertą:6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Nie zgadzam się z Pani opinią odnośnie ogrzewania. Nigdy nie robimy czegoś takiego, że przykręcamy ogrzewanie bo goście przyjeżdżają później. Jeśli kilka dni wcześniej nikogo w domku nie ma, to logiczne, że potem potrzeba chwili, żeby domek się nagrzal. W trakcie Państwa pobytu mimo iż się widzieliśmy, nie powiedzieliscie Państwo ani słowa, że coś jest nie tak, a przecież przy zameldowaniu informowaliśmy Państwa, że jeśli coś będzie nie w porządku, to proszę dać znać.
Poluzowany kran, czego nie zauważyliśmy, można było naprawić w 5 minut, roletke mogliśmy wymienić w kolejne 5 minut a deseczki z ażurów również można było usunąć. Roletki zawsze mamy w zapasie, gdyż 95% gości przyjeżdża do nas z pieskami, które owe roletki traktują często jak zabawkę. Deseczki na azurach to pomysł naszych gości, żeby pieski miały wygodniej pod łapkami.