Regulamin obiektu

Regulamin Ośrodka Szkolenia, Sportu i Rekreacji "Mauritius" w Szklarskiej Porębie

 

Regulamin okresla podstawowe zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Ośrodka Szkolenia, Sportu i Rekreacji "Mauritius" w Szklarskiej Porębie i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak równieżpoprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu. Regulain dostepny jest do wglądu w Recepcji Ośrodka, pokojach hotelowych. 


Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, co zapewni spokój i bezpieczeństwo pobytu wszystkich naszych Gości.

 

1. Opiekunem i doradcą Gości jest recepcja ośrodka - tel. 100

2. Podczas zameldowania Gość zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji dokumentu za zdjęciem potwierdzającego tożsamość. W przypadku odmowy okazania dokumentuw sposob umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.

3. W karcie meldunkowej Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko, uzupełnia pozostałe dane oraz składa podpis.Na życzenie Gościa, po wpisaniu przez niego imienia i nazwiska oraz podpisaniu karty meldunkowej, recepcjonista może wpisać samodzielnie pozostale dane meldunkowe z dokumentu tozsamości, ktory Gość udostępni pracownikowi recpecji.

4. Rozpoczęcie pobytu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego regulaminu przez Gościa.

5. Pokój w ośrodku wynajmowany jest na doby.

6. Doba hotelowa trwa od 15.00 do godziny 11.00.

7. Jesli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.

8. Rozliczenie za pobyt następuje w dniu przyjazdu.

9. Ośrodek akceptuje karty płatnicze. Platności przyjmowane są również gotówką w PLN.

10. Życzenie przedłużenie pobytu poza okres wskazany w rezerwacji lub w dniu przybycia, Gość ośrodka powinien zgłosić niezwlocznie od momentu podjęcia takiego zamiaru.

11. Ośrodek uwzględnia zyczenia przedlużenia pobytu wyłącznie w miarę posiadanych mozliwości.

12. W przypadku rezygnacji w trakcie trwania pobytu, osrodek nie zwraca opłaty za noclegi, zwrotowi może podlegać jedynie opłata za wyzywienie. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, ośrodek nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową, w tym wyzywienie oraz sniadanie w dniu nastepnym.

 13. Ośrodek zastrzega możliwość odmiennego niż wskazano w pkt. 12 uregulowania kwestii zwrotu opłat za niewykorzystane usługi i wyżywienie, w związku ze skróceniem pobytu przez Gościa lub calkowicie bezzwrotnej rezygnacji w okresach intensywnego ruchu turystycznego, w tym m.in. w okresie wakacji, ferii zimowych, pobytów świątecznych, dlugich weekndów lub w przypadku wykupienia pobytów pakietowych.

14. Za zamówiony, a niewykorzystany posiłek Gośc zostanie obciążony należnością zgodną z ceną tego posiłku.

15. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.

16. Ośrodek w miarę posiadanych mozliwości udostępni Gościowi pomieszczenie do przechowywania bagażu w przypadku przyjazdu przed rozpoczęciem doby hotelowej bądź wyjazdu po jej zakonczeniu.

17. Gość Ośrodka nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie uplynął okres, za jaki uiścił nalezną za pobyt opłatę.

18. Nie nalezy dokonywać zmian w pokoju i jego wyposażeniu poza nieznaczne przestawienie mebli i wyposażenia, nie naruszające ich funkcjonaności i bezpieczeństwa korzystania. Nie wolno przenosić wyposażenia iędzy pokojami bez uprzedniego uzgodnienia takiej możliwości z recepcja.

19. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 7.00 do 22.00. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki, z cennika dostepnego w recepcji ośrodka.

20. Dzieci poniżej 12 roku zycia powinny znajdować się na terenie ośrodka pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność za zachowanie dzieci, w tym poczynione przez nie szkody materialne.

21. Na terenie ośrodka, w tym również w pokojach i ciągach komunikacyjnych, agodnie z ustawą z dnia 8 kwiatnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Panstwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. Nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych.

22. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobow tytoniowych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Goscia na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokosci 300 złotych.

23. W ośrodku obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00 dnia następnego z wyjatkiem specjalnych okoliczności, o których Gość powinien być powiadomiony podczas meldunku w ośrodku.

24. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z ośrodka mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócalo ono spokoju pobytu innych osób.

25. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie ośrodka, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy ktore przeszkadzają lub szkodzą czy irytują pozostałych Gości.

26. Gośc ponosi pelną odpowiedzialność materialną i prawn ą za wszelskiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń ośrodka powstałe z winy jego, osób towarzyszących lub odwiedzających go. Za zachowanie osób odwiedzających Gościa odpowiada Gość. Gość zobowiązany jest do naprawienia powstałej szkody - zapłatę należności za powstale zniszczenia.

27. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, zabronione jest uzywanie w pokojach i innych pomieszczeniach grzalek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń (nie dotyczy ladowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych). Zabrania się uzywania otwartego ognia w jajiejkolwiek postaci.

28. Zabrania się przechowywania w pokojach hotelowych ładunków niebezpiecznych - broni, amunicji, materiałów łatwopalnych i wybuchowych i iluminacyjnych.

29. Ze względów bezpieczeństwa przed każdorazowym opuszczeniem pokoju, należy wyłączyć sprzęt rtv, zgasić światło, zakręcić wode, zakmnąć drzwi balkonowe i okna. Należy każdorazowo upewnić się, że drzwi do pokoju zostały dobrze zamknięte, a klucz pozostawić w recepcji.

30. Do pokoju wydawany jest jeden klucz, nalezy go zawsze pozostawiać w recepcji przy pouszczaniu ośrodka. Za zgubienie klucza pobierana jest opłata w wysokości 20 zł.

31. Odpowiedzialność ośrodka z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczywniesionych przez Gościa do ośrodka regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.

32. Osrodek nie prowadzi depozytu hotelowego i nie odpowiada za pozostawione rzeczy znacznej wartości w tym pieniądze, papiery wartościowe i cenne przedmioty, kosztowności, przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną.

33. Gość powinien zawiadomić recepcję ośrodka o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

34. Ośrodek posiada ogrodzony, niestrzezony, bezplatny parking dla samochodów osobowych i busów. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu, przedmiotów w nim pozostawionych, niezaleznie od tego, czt pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu czy poza nim.

35. Ośrodek realizuje usługi z mysla o zadowoleniu Gości. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję i poprawienie standardu świadczonych usług.

36. Ośrodek ma obowiązek zapewnić:

         - warunki pełnego i nieskrępowanego pobytu Gościa

      - bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informaci o Gościu

       - profesjonalną i uprzejmą obsługę

       - wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego         obecności tylko wówczas gdy wyraz i zgodę i życzenie

37. Na życzenie Gościa ośrodek świadczy nieodpłatnie nastepujące usługi:

         - udzielanie informacji związanych z pobytem

         - udzielanie informacji o turystycznych i rekreacyjnych atrakcjach regionu

         - budzenie o wskazanej przez Goscia godzinie

38. Ośrodek akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie ośrodka za dodatkową opłatą. Własciciel jest zobowiązany do zabezpieczenia zwierzęciaw taki sposób, aby nie stanowiło zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość odpowiada za szkody poczynione przez zwierzę na osobach oraz szkody w mieniu ośrodka i osób pracujących i przebywających na terenie ośrodka. Gość a obowiązek usunąć wszystkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie ośrodka.

39. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będa odeslane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, ośrodek przechowa te przedioty przez 1 miesiąć a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność ośrodka. Artukuły spozywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

40. Zakazuje się prowadzenia na terenie ośrodkaakwizycji i sprzedaży obnośnej.

41. W przypadku naruszenia postanowień ninieszego regulaminu, ośrodek może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu, uregulowania nalezności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do opuszczenia terenu ośrodka.

42. Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył  regulamin, wyrządzającszkodę w mieniu ośrodka lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innch osób przebywających w ośrodku, albo też w inny sposób zakłócił spokój w ośrodku.

43. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz 926 z późniejszymi zmianami) przez Ośrodek Szkolenia Sportu i Rekreacji Mauritius w Szklarskiej Porębie dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

 

Życzymy Państwu przyjemnego pobytu

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!