Regulamin obiektu

REGULAMIN POBYTU GOŚCI W POKOJU GOŚCINNYM „ PERFECTO „

 

1.     Pokój gościnny wynajmowany jest do użytku gości na doby.

2.     Na potrzeby wynajmu doba rozpoczyna się o godz. 14.00 a kończy o godz. 10.00

3.     W godzinach 22:00 do 6:00 w pokojach należy zachować ciszę.

4.     Życzenie przedłużenia pobytu gość powinien złożyć najpóźniej na dzień przed upływem terminu najmu, pod warunkiem że pokój nie został wynajęty innemu gościowi.

5.     UWAGA! Przerwanie pobytu przez Gościa, nie jest podstawą do zwrotu wpłaconej należności!

6.     Trzymanie zwierząt w kwaterze bez wcześniejszego uzgodnienia z gospodarzem jest niedopuszczalne.

7.     Gość powinien używać pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem, to znaczy dla własnych potrzeb zamieszkania i wypoczynku.

8.     Nocowanie w pokojach osób odwiedzających gościa jest zabronione, chyba że gość uzgodni tę kwestię z gospodarzem. Również ewentualne wizyty należy wcześniej uzgodnić.

9.     W pomieszczeniach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Wyznaczone w tym celu miejsca znajdują się przed budynkiem.

10. Sprzątanie pokoju odbywa się samodzielnie przez gościa, środki do sprzątania pokoju znajdują się w łazience pokoju.

11. W razie potrzeby zmiany pościeli proszę poinformować gospodarza.

12. Po opuszczeniu pokoju proszę zamykać okna dachowe ( jeżeli są ) , za zalanie pokoju z powodu nie zamkniętego okna będzie odpowiadał gość.

13. Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia pokoju i jego wyposażenia, spowodowane jego działaniem lub działaniem osób za które odpowiada.

14. Gospodarz nie odpowiada za rzeczy wniesione do pokoju, lub pozostawione w innym nie przeznaczonym do tego miejscu.

15. Gość korzystający z kuchni zmywa po sobie naczynia i pozostawia w niej porządek.

16. Ze względu na możliwość uszkodzenia instalacji i związane z tym bezpieczeństwo pożarowe, bez uzgodnienia z gospodarzem można używać jedynie tych odbiorników prądu, które znajdują się na wyposażeniu pokoju.

17. Gość otrzymuje do swojej dyspozycji klucz do pokoju, który powinien zwrócić w chwili zakończenia pobytu.

18. Życzymy udanego pobytu, w razie pytań dzwonić 883 130 020 lub 608 436 679

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!