Rafał
2.28
Dodał: Ponad rok temu
Niestety tylko jedna gwiazdka za otrzymany apartament, który rezerwowałem dokładnie 01.02.2021 r. i nie było to last minute czy miesiąc przed wyjazdem zaznaczyłem w rezerwacji, że ma być z balkonem. Pobyt był w dniach 31.07.2021 r - 06.08.2021 r. -skrócony o 3 dni ze względu na pokój. Niestety dostaliśmy apartament na poddaszu na piątym piętrze, gdzie w poddaszu na strychu umieszczone są wszystkie agregaty chłodząco-wentylacyjne według obsługi w recepcji, które niestety wytwarzają duży hałas szczególnie w nocy pomimo wyłączonej klimatyzacji. Wrażenie jakby cały czas ktoś włączył odkurzacz na głową. Bardzo nie przyjemne wrażenie a obsługa nie zrobiła nic w tym zakresie twierdząc, że tak ma być... Jeśli ktoś chce odpocząć w hałasie to niestety nie da rady w tym apartamencie. Obsługa na zmianę pokoju stwierdziła, że ma 100% obłożenie i po rozmowie z managerem chciano nam zmienić apartament o połowę mniejszy na trzecim piętrze z jedna toaletą, gdzie w większym są dwie. No niestety za takie koszty przy zapłacie za apartament powinno się już traktować klienta tak jak zapłacił za dany pokój a nie wciskać coś o niższym standarcie. Nie polecamy tego hotelu, przereklamowany: jedzenie w restauracji na obiadokolacji zimne, rosół zimny, inne potrawy niby ciepłe ale po włożeniu na talerz już człowiek spożywa zimne. Na śniadanie również niestety zimne posiłki, nawet serdelki niby pogrzewane też były zimne. Dopiero po naszej interwencji i ponownej rozmowie z managerem tym razem restauracji nieco się polepszyło i widocznie zwiększyli temperaturę podgrzewaczy. Poza tym w hotelu na 100% dorosłych jest połowa dzieci w wieku nawet półrocznym, raczkują po restauracji i jest straszny hałas podczas jedzenia, brakuje miejsc aby zdobyć stolik. Poza tym hotel przyjmuje zwierzęta, mianowicie jest pełno psów , które biegają po stołówce, bo tego restauracja nie można nazwać. Przy nas na stołówce jeden z panów łapał psa biegającego pod nogami osób, które chciały coś zjeść i wołał Harry, Harry !!! Niestety takie realia polskiego 5* hotelu, że obsługa i zarząd na to pozwalają !!! Według obsługi hotel miał być położony w odległości 300 metrów od plaży. Niestety nie sprawdziłem wcześniej i dokładnie zlokalizowany jest pomiędzy blokami z prl-u w odległości prawie 1000 metrów od plaży !!! Kolejne kłamstwo hotelu !!! Nie polecam tego hotelu bo zmarnowany urlop jak ktoś chce odpocząć !!! A jeszcze odnośnie aquaparku to też porażka, jest milion ludzi i z dnia na dzień podczas naszego skróconego pobytu była coraz zimniejsza woda, nawet w jacuzzi też obniżyli chyba z oszczędności...ze względu na ceny prądu. Nie poważne podejście do klienta, który za kilka dni pobytu zostawił bardzo dużo sumę pieniędzy i nie odpoczął marnując urlop !!! Nie polecam i nigdy więcej grand lubicz hotel.
Wyjazd: rodzinny

3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • wyżywienie:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!