Regulamin obiektu

REGULAMIN REZERWACJI i wynajmu domków wypoczynkowych Kapitan

 

§1 REZERWACJA I PŁATNOŚCI

1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu domków. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. W Regulaminie najmu osoba wynajmująca określana jest terminem Najemcą, a właściciel obiektu Wynajmującym. W momencie dokonania rezerwacji (wpłacenia zadatku w wysokości 30% całego pobytu) umowę najmu uważa się za zawartą. Przestrzeganie Regulaminu przez Państwa i innych gości zapewnieni Państwu spokojny i bezpieczny pobyt.

2. Uzgodnioną rezerwację wstępną (telefoniczną) należy potwierdzić wpłacając na podane konto kwotę zadatku, o którym mowa w pkt 1 w ciągu 2 dni (wysłać mailem potwierdzenie przelewu), jeżeli rezerwacja następuje na co najmniej 45 dni przed rezerwowanym terminem. Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje anulację rezerwacji wstępnej.

3. Dokonując rezerwacji Najemca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.

4. Koszt pobytu ustalany jest indywidualnie dla każdego klienta i uzależniony jest od długości pobytu, liczby osób, terminu pobytu, itp.

5. Koszt pobytu obejmuje:

- zakwaterowanie z możliwością użytkowania całego wyposażenia domku,

- bieliznę pościelową (dodatkowa wymiana pościeli w trakcie pobytu 20zł na 1 osobę),

- podczas pobytu najemca płaci za zużyty prąd 1 kw – 1 zł potrącany z kaucji przy rozliczeniu.

6. Wpłata zadatku przez Najemcę oznacza, że akceptuje on przedmiotowy regulamin najmu.

7. Pozostałą kwotę za pobyt Najemca wpłaca gotówką w dniu przyjazdu przy pobieraniu kluczy.

8. W dniu uiszczania opłaty za pobyt zostanie pobrana zwrotna kaucja w wysokości 500 zł na pokrycie ewentualnych zniszczeń itp.

9. W przypadku zmiany terminu rezerwacji przez Najemcę lub całkowitej rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od Wynajmującego, zadatek nie podlega zwrotowi.

10. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za przebywające z nią osoby.

 

§2 ZASADY POBYTU I ZAKWATEROWANIE

1. Doba zaczyna się o godz. 16:00 (przyjazd), a kończy o godz. 10:00 (wyjazd). Wcześniejszy przyjazd możliwy jest tylko za zgodą wynajmującego.

2. Najemca zobowiązany jest do poinformowania wynajmującego lub osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy najpóźniej jeden dzień przed przyjazdem, o planowanej godzinie dotarcia do obiektu.

3. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.

4. W dniu zakwaterowania Najemca zobowiązany jest dokonać opłaty klimatycznej za wszystkie osoby zakwaterowane w wynajętym domku. Opłatę klimatyczną przyjmuje wynajmujący lub osoba odpowiedzialna za obiekt.

5. Najemca zobowiązany jest w dniu przyjazdu do uregulowania całej należności za pobyt nawet jeśli z przyczyn niezależnych od Najemcy, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (powody osobiste, trudności komunikacyjne, strajki, itp.).

6. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Najemcę, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.

7. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji domku przez innych klientów.

8. Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w obecności Wynajmującego obiektu lub osoby odpowiedzialnej.

9. W przypadku przekroczenia deklarowanej w karcie zgłoszeniowej liczby osób korzystających z obiektu (bez zgody wynajmującego lub osoby odpowiedzialnej), właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy ze wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

10. Najemca po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać domek, tzn. sprawdzić meble, okna, kabinę prysznicową, deskę klozetową i pozostałe urządzenia znajdujące się w domku.

11. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do administratora obiektu. Właściciel dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń „ukrytych” w elementach niewidocznych (takich jak uszkodzone łóżko, uszkodzone drzwi do szafy itp.). Brak uwag ze strony Najemcy, co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin od otrzymaniu kluczy oznacza, że Najemca nie ma zastrzeżeń co do całego domku, a wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z zestawieniem wyposażenia i w dobrym stanie.

12. Najemca odpowiada finansowo za szkody powstałe w domku w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt.

13. Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 

14. W każdym domku w widocznym miejscu znajduje się gaśnica, której należy użyć w przypadku pojawienia się ognia oraz niezwłoczne o tym zdarzeniu poinformować administratora obiektu. Za nieuzasadnione użycie gaśnicy, klient zostanie obciążony kwotą 150 zł oraz kwotą 350 zł za posprzątanie domku.

15. W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu nieprzestrzeganie tego karane będzie kwotą 300 zł.

16. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w domku nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do Apartamentu materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

17. Wynajmujący nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Właściciela obiektu dokonywać jakichkolwiek napraw lub zmian w domku. O konieczności dokonania napraw lub zmian Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować administratora obiektu.

18. W przypadku wystąpienia usterek technicznych klient proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich administratorowi, co umożliwi odpowiednią reakcję oraz działanie.

19. Administrator obiektu lub osoby przez niego wyznaczone, w każdej chwili mają prawo wejścia do domku w przypadku jakiejkolwiek awarii po uprzednim poinformowaniu klienta wynajmującego dany domek.

20. Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu domku w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem. Nie dostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje zapłatą rekompensaty w postaci pozostawionej kaucji tytułem końcowego sprzątania Apartamentu.

21. Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem Apartamentu, a Wynajmującym nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.

22. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, internetu.

23. Klient zobowiązany jest używać domku zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem. Uprasza się o nie przestawianie łóżek w sypialniach. Stan techniczny urządzeń oraz estetyka pomieszczeń i jego otoczenia nie mogą budzić większych zastrzeżeń (klienta obowiązuje sprzątanie końcowe).

24. Każdorazowo opuszczając domek, klient powinien sprawdzić zamkniecie drzwi. Za rzeczy pozostawione w domkach właściciel nie ponosi odpowiedzialności.

25. Parkowanie samochodów jest możliwe tylko w wyznaczonym do tego celu miejscu wskazanym przez administratora obiektu.

 

§3 CISZA NOCNA

1. Cisza nocna obowiązuje od godz. 23.00 do 7.00

2. W czasie ciszy nocnej nie zabrania się przebywania na zewnątrz domku, dopuszczalne jest grillowanie i przesiadywanie na zewnątrz, ale przy bezwzględnym zachowaniu spokoju.

3. Podczas ciszy nocnej zabrania się głośnego rozmawiania, krzyków, wulgaryzmów i innych zakłócających spokój zachowań.

4. W sytuacji nie zastosowania się do zasad obowiązujących podczas ciszy nocnej, administrator obiektu ma prawo wezwać ochronę, która odprowadzi zakłócających spokój do swojego pokoju. Za każdą interwencję ochrony, klient wynajmujący domek zostanie obciążony kwotą 50 zł. Jeżeli to nie poskutkuje, to taka osoba zostanie natychmiastowo wymeldowana z domków i zostanie zmuszona do opuszczenia obiektu w trybie natychmiastowym w asyście ochrony. W takiej sytuacji żaden zwrot płatności za skrócony pobyt nie przysługuje.

5. W przypadku, gdy Wynajmujący w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

 

§4 GOŚCIE Z ZEWNĄTRZ- nie zameldowani

1. Każdy gość z zewnątrz musi opuścić obiekt do godz. 23.00, w przeciwnym razie klientowi wynajmującemu domek zostanie naliczona opłata w wysokości 80 zł za pobyt każdej dodatkowej osoby z zewnątrz, za każdą zaczętą dobę licząc od godz 23.00.

 

§5 UBEZPIECZENIE

Cena usług świadczonych przez Właściciela Apartamentów nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług korzystają Wynajmujący na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego rekreacyjnego pobytu, firma nie ponosi odpowiedzialności (radzimy przed przyjazdem odpowiednio się ubezpieczyć).

 

§6 SPORY

Prawem właściwym dla ewentualnych sporów pomiędzy Właścicielem a Wynajmującym jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia Sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Właściciela.

 

§7 PLAC ZABAW

Pełna odpowiedzialność za dzieci (niezależnie od wieku) podczas pobytu w naszym ośrodku i na placu zabaw ponoszą rodzice.

 

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!