Regulamin obiektu

Regulamin OW "Kapitan Antonio"

Regulamin obowiązuje wszystkich Klientów przebywających na terenie Ośrodka Domków Letniskowych KAPITAN ANTONIO w Ustroniu Morskim przy ulicy Wypoczynkowej nr 22. Przebywanie na terenie naszego Ośrodka jest równoznaczne ze znajomością oraz akceptacją regulaminu i obowiązujących w nim zasad.


  1. Ośrodek świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń wymaganych w obiektach hotelarskich.
  2. Klienci przebywający w Domkach Letniskowych Kapitan Antonio proszenie są przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i zasad ochrony przeciwpożarowej oraz kulturalny wypoczynek.
  3. O spokojny wypoczynek i komfortowy pobyt Klientów na miejscu dba Właściciel (lub osoba do tego upoważniona), wszelkie uwagi, usterki, szkody i braki wyposażenia prosimy zgłaszać na bieżąco w recepcji lub pod numerem telefonu 608 446 973 lub 784 149 474.
  4. Doba hotelowa trwa od godz. 15.00 w dniu przyjazdu a kończy się do godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
  5. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 7.00.
  6. Rezerwację za pobyt należy potwierdzić wpłatą zadatku, w wysokości 30% w ciągu 2 dni, od dokonania wstępnej rezerwacji, co skutkuje akceptacją warunków rezerwacji i regulaminu. Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje anulowanie rezerwacji wstępnej. W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz termin pobytu.
  7. Pozostałą część opłaty za pobyt i opłatę klimatyczną (zgodnie z uchwałą Rady Gminy Ustronie Morskie) należy uiścić gotówką w dniu przyjazdu. Nie realizujemy kart płatniczych. Przy czynnościach związanych z zameldowaniem należy okazać ważny dokument tożsamości ze zdjęciem.
  8. Pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 200 zł na poczet ewentualnych zniszczeń i uszkodzeń. Kaucja nie jest oprocentowana i podlega zwrotowi.
  9. Dokonując rezerwacji Klient wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
  10. W przypadku rezygnacji z usługi przed planowanym przyjazdem, kwota zadatku wpłacona na poczet rezerwacji nie podlega zwrotowi.
  11. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd lub rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych.
  12. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Właścicielem istnieje możliwość zmiany terminu rezerwacji na inny wolny termin, bez utraty zadatku.
  13. Rozliczenie opłaty eksploatacyjnej według licznika energii elektrycznej, następuje w dniu wyjazdu. Stan licznika spisywany jest przy zameldowaniu i przy wymeldowaniu Klienta.
  14. Klienci stają się odpowiedzialni za stan przedmiotów znajdujących się na wyposażeniu domku z chwilą przejęcia klucza.
  15. Klienci nie mają prawa przekazywać domku innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścili należną opłatę.
  16. Wszelkie odwiedziny należy obowiązkowo zgłaszać, osoby odwiedzające mogą przebywać na terenie Ośrodka w godzinach od 8.00 do 22.00
  17. W domku zabrania się: smażenia ryb, palenia papierosów, rzucania niedopałków lub zapałek pod domek lub obok domku, przechowywania w domkach materiałów łatwopalnych, żrących lub wydzielających przykrą woń, używania własnych grzejników elektrycznych, grzałek oraz kuchenek elektrycznych i gazowych, nienależących do wyposażenia domków, używania świeczek, grillowania na tarasie oraz wystawiania mebli poza obręb tarasu.
  18. Przed opuszczeniem domku należy wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne (kuchenka, zmywarka, czajnik, oświetlenie itd.).
  19. Na terenie Ośrodka znajduje się bezpłatny parking niestrzeżony. Każdy domek ma jedno miejsce parkingowe. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mienia, szkody i kradzieże.
  20. Rodzice i opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich dzieci i zobowiązani są do zapewnienia im opieki, w szczególności na placu zabaw.
  21. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za awarie występujące po stronie dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu.
  22. Domki należy pozostawić czyste (opróżnić kosze, lodówkę, umyć naczynia). Klient może odstąpić od tego wymogu po uiszczeniu dodatkowej opłaty w wysokości 100 zł.
  23. Za uszkodzenia bądź zagubienie przedmiotów będących częścią wyposażenia Domków Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność materialną. Opłata za zgubiony klucz 50 zł/sztuka.
  24. Właściciel Ośrodka nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia, zniszczenia, nieszczęśliwe wypadki, zguby, szkody, kradzieże i inne, które mogą zdarzyć się w domku oraz na terenie Ośrodka.
  25. Nieprzestrzeganie podstawowych zasad porządku publicznego, może spowodować wezwanie służb porządkowych, a w przypadku uciążliwego zakłócenia wypoczynku innym Klientom, będzie skutkowało odmową dalszego świadczenia usług bez konieczności zwrotu kosztów pobytu.
  26. Akceptujemy zwierzęta domowe, obowiązuje opłata dodatkowa.
  27. Obowiązuje segregacja śmieci.


W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawa o usługach turystycznych.


Administratorem danych osobowych jest Firma Handlowo Usługowa Artur Strusiński ul. Krucza 16A, 42-605 Tarnowskie Góry. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi, proszę kontaktować się pod adresem e-mail: arturski123@interia.pl lub przesłać korespondencję na wskazany wyżej adres siedziby Administratora danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych mogą państwo znaleźć w obowiązku informacyjnym pod adresem https://kapitanantonio.pl


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!