5.4
Dodał: Ponad rok temu
Byliśmy w tym roku w Morskiej Dolinie niestety ku naszemu zdziwieniu właścicielka obiektu powiadomiła nas że za całość pobytu można zapłacić TYLKO gotówką. A co za tym idzie łatwe ukrywanie dochodów z prowadzonej działalności. Kto w dzisiejszych czasach jeździ z taką sumą gotówki w podróż to jakiś absurd. Co do właścicielki domków należy wspomnieć że jest osobą bardzo niesympatyczną, opryskliwą bez jakiejkolwiek kultury. Ponadto po wejściu do domku okazało się że należy kupić sobie papier toaletowy a pościel na łóżka należy sobie samemu ubrać. Następnie przed samym wyjazdem należy pościel zdjąć ( Dobrze że nie trzeba myć okien.). Naczynia w kuchni są nieprzydatne i wszystko sie wnich przypala. Zainteresowanych ostrzegam przed zawyżonymi opłatami za prąd oraz wodę za które nie otrzymuje sie rachunku. Pazerność na każdym kroku.
Wyjazd: rodzinny

5 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Szanowna Pani,
oszczerstwa pod naszym adresem nieuzasadnione,złośliwe i mają swoje podłoże w zachowaniu poza wszelką kulturą Państwa już w recepcji.
Rodzina składająca się z matki,syna z żoną i dziecka,tak skandalicznie zachowywała się wobec nas,wyzywając od ciemnych Ukraińców ,a później wzajemnie siebie,że już na samym początku powinniśmy podziękować takim gościom.
Ponadto podczas wypakowywania bagaży okazało się,ze Państwo próbowani przemycić bez powiadomienia wcześniejszego - zwierzę gryzonia.Ponadto wypuszczali go poza domek do swobodnych spacerów na co zwracaliśmy uwagę ,dbając o bezpieczeństwo biegających dzieci.
Goście pouczali nas, twierdząc ,że sami prowadzili hotel i wiedzą wszystko najlepiej.
Z tym ,że my nie prowadzimy hotelu , a najem domków i obowiązują tu inne zasady funkcjonowania.
Państwo otrzymali fakturę zaliczkową i teraz końcową.
Zadatek wpłacili na konto, a problem z płatnością polegał na tym,że w Ustroniu nie ma bankomatu Santander i musieliby zapłacić prowizje od wypłaty gotówki.
I o to cała awantura w recepcji,aż matka wyjęła pieniądze ukryte przed resztą rodziny i o to rozpoczęła się awantura rodzinna w recepcji.
Ponadto Pani Celina ,która cały czas podkreślała,że jest hotelarzem,a jej syn bez przerwy zawodowo nocuje w hotelach była nastawiona negatywnie do wszystkiego
i ponadto sztorcowała rodzinę.

Opłat za sprzątanie, ani serwisowych nie pobieramy .W regulaminie dokładnie jest zapisane:
Sprzątanie końcowe bezpłatne :Przed wyjazdem uporządkujecie Państwo zajmowany domek, teren wokoło domku i grilla, zdejmiecie pościel na lewą stronę, umyjecie naczynia i sprzęt kuchenny oraz wyniesiecie nieczystości do pojemników na śmieci.
W innym przypadku Gość zostanie obciążony kosztami sprzątania w wysokości 100 zł.

Opłaty pobieramy standardowe za wodę obowiązujące w Ustroniu Morskim ,energię również.
Na pewno będziemy ostrzegać inne ośrodki przed takimi klientami.
To było bardzo przykre doświadczenie dla całej obsługi.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!