2.66
Dodał: Ponad rok temu
Cena bardzo wysoka do jakości. Zdjęcia w ofercie super ale bardzo ciasno. Brak podstawowych środków czystości jak papier toaletowy czy worki na śmieci. Mrówki w domku. Zakaz gry w piłkę i ogólnie dużo zakazów wszystkiego. Basen mały. Sprzątanie po pobycie w cenie ale trzeba wszystko posprzątać po sobie i na koniec pobytu dostaje się kosz, gdzie trzeba włożyć poszewki z pościeli na lewej stronie. Po czym przychodzi Pani spisać liczniki za wodę i prąd i liczy łyżki, talerze garnki itp. jak u złodzieji a jej sposób podejścia do tego masakra. Zaliczka za pobyt wpłacona na konto a całą resztę trzeba uregulować gotówką. Rachunek końcowy wystawiony na kwotę mniejszą niż zapłacona. Dziwne bardzo??????
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Dzień dobry Pani Magdo.
Przed wpłatą zaliczki otrzymuje gość potwierdzenie elektroniczne rezerwacji i wszelkie informacje o rodzaju domku, wymiarach, wyposażeniu i zasadach pobytu.
Nie świadczymy usług hotelarskich ,a wynajem domków dlatego środki higieny osobistej i środki czystości są po stronie klienta. Pościel i koc jest na wyposażeniu domku.
Każdemu klientowi przekazujemy domek i udzielamy wszelkich informacji o stanie wyposażenia i obsłudze urządzeń. Również po pobycie odbieramy domek i sprawdzamy stan wyposażenia ,aby kolejni gości otrzymali wszystko kompletne i sprawne.
A braki uzupełniamy, zaś uszkodzenia naprawiamy. Nie ukrywam, że na przestrzeni sezonu giną noże , łyżeczki ,żarówki led itp.
Na terenie ośrodka nie posiadamy boiska i jeśli dzieci grają to delikatnymi piłkami gumowymi lub plażowymi, aby maluchom nie zrobić krzywdy.
To nie zakazy, ale normy zachowań , które są niezbędne w kontaktach międzyludzkich.
Musimy dbać o wszystkich Gości , ich bezpieczeństwo i wypoczynek.

Basen solankowy ma wymiary 3,80x 9,80 i przy tak kameralnym ośrodku spełnia zalecane normy ,a nawet jest ponad .Zaledwie 100 m od nas Morze Bałtyckie, a 300m od nas Aquapark.
Odnośnie płatności klient wpłaca zaliczkę na konto ,a reszta na miejscu Blikiem
lub gotówką i wystawiamy faktury lub paragon.
Oczywiście nie ujęte są opłaty miejscowe (klimatyczne ),które odprowadzamy do Gminy i kaucja ,która zwracamy na koniec pobytu.
Szkoda tylko, że Pani nie przyszła do recepcji ze swoimi uwagami, a zawsze jesteśmy do dyspozycji i staramy się wspólnie rozwiązać problem.
Przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań i z imienia i nazwiska nie miała odwagi napisać, bo tylko Pani i Pani mama chodziły nadąsane ,a tata serdecznie rozmawiał z nami kiedy nie był w Waszym towarzystwie


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!