Regulamin obiektu
Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć
nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
1.
Właścicielem obiektów turystycznych jest Agata i Andrzej Stanuch.
Obiekt znajduje się w Kalnicy.
2.
Klienci korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych
oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli obiektu.
3.
Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów zawartych w regulaminie
zasad oraz zarządzeń.
4.
Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa
terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godz. 15:00 prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
5.
Klienci naszego obiektu zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u właściciela obiektu. W celu
potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji
ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
6.
Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego obiektu.
Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
7.
Na terenie obiektu obowiązuje doba hotelowa od godz.14:00 w dniu przyjazdu do godz.10:00 w dniu wyjazdu.
8.
Najmując lokal, gość określa czas swego pobytu oraz rodzaj lokalu. Przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu
przybycia, gość powinien zgłosić właścicielowi do godz.9:00 dnia, w którym upływa termin najmu lokalu. Właściciel nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu lokalu w przypadku braku wolnych miejsc.
9.
Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wskazanych przez właściciela . Parking jest
bezpłatny, niestrzeżony, jedynie zamykany w godzinach ciszy nocnej. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za
pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
10.
Informujemy, że nie odpowiadamy w najętym lokalu za pozostawione mienie klienta.
11.
Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna trwająca w godz.22:00-6:00.
12.
Użytkownicy grilla zobowiązani są do pozostawienia czystości po zakończonym grillowaniu.
13.
Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów
wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy do lokalu) na terenie obiektu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających.
Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu lokalu po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
14.
Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i lokalu.
Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nie
posiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku
w wysokości do 30% ogólnej kwoty zamówienia.
15.
Zadatek jest zwracany w całości gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
16.
Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania
przez klienta rezerwacji pobytowej, jeśli odwołanie nastąpiło na 45 i mniej dni przed zarezerwowanym terminem, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów.
17.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
•będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
•które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
18.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres.
W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.
19.
Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość
proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania
nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od
nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
20.
Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia pensjonatu bez zwrotów kosztów.
Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli i obowiązuje od dnia 14 lipca
2017r.