Regulamin obiektu

Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć

nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.

1.

Właścicielem obiektów turystycznych jest Agata i Andrzej Stanuch.

Obiekt znajduje się w Kalnicy.

2.

Klienci korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych

oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli obiektu.

3.

Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów zawartych w regulaminie

zasad oraz zarządzeń.

4.

Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa

terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godz. 15:00 prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.

5.

Klienci naszego obiektu zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u właściciela obiektu. W celu

potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji

ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).

6.

Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego obiektu.

Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

7.

Na terenie obiektu obowiązuje doba hotelowa od godz.14:00 w dniu przyjazdu do godz.10:00 w dniu wyjazdu.

8.

Najmując lokal, gość określa czas swego pobytu oraz rodzaj lokalu. Przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu

przybycia, gość powinien zgłosić właścicielowi do godz.9:00 dnia, w którym upływa termin najmu lokalu. Właściciel nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu lokalu w przypadku braku wolnych miejsc.

9.

Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wskazanych przez właściciela . Parking jest

bezpłatny, niestrzeżony, jedynie zamykany w godzinach ciszy nocnej. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za

pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.

10.

Informujemy, że nie odpowiadamy w najętym lokalu za pozostawione mienie klienta.

11.

Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna trwająca w godz.22:00-6:00.

12.

Użytkownicy grilla zobowiązani są do pozostawienia czystości po zakończonym grillowaniu.

13.

Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów

wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy do lokalu) na terenie obiektu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających.

Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu lokalu po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.

14.

Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i lokalu.

Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nie

posiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku

w wysokości do 30% ogólnej kwoty zamówienia.

15.

Zadatek jest zwracany w całości gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.

16.

Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania

przez klienta rezerwacji pobytowej, jeśli odwołanie nastąpiło na 45 i mniej dni przed zarezerwowanym terminem, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów.

17.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:

•będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,

•które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.

18.

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres.

W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.

19.

Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość

proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania

nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od

nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.

20.

Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia pensjonatu bez zwrotów kosztów.

Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli i obowiązuje od dnia 14 lipca

2017r. 


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!