2
Dodał: Ponad rok temu
Mam niemiłe doświadczenia z tym miejscem. Napisano mi w mail-u, że mają wolny pokój, poprosiłam o rezerwację (czwartek do południa). Nie było żadnego odzewu, dodzwonić też się nie można. W piątek rano, w dzień wyjazdu dostaję maila, że nieaktualne. Zero wyjaśnień ani przeprosin. Moim zdaniem brak szacunku dla klienta
Wyjazd: w parze

3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam
Prosze o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji. Bardzo przepraszam, ale widocznie w międzyczasie ktos inny zarezerowal pokoj i skoro nie odpisalam i nie wysłałam danych do zadatku to bylo niekatulane. Jeszcze raz bardzo przepraszamy.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!