Regulamin obiektu

1. Domki wynajmowane są na turnusy minimum 7 dniowe (od soboty do soboty i od niedzieli do niedzieli). Domki wyposażone w pakiety startowe (papier toaletowy, płyn do WC, mydło w płynie, płyn do naczyń, gąbka i ściereczka do mycia naczyń, worek na śmieci, komplet pościeli). Nie zapewniamy ręczników.


2. Doba w domku rozpoczyna się o godz.16.00 a kończy w dniu wyjazdu o godz.10.00.


3. Wstępne rezerwacje przyjmujemy telefonicznie.


4. Rezerwację wstępną należy potwierdzić wpłacając na konto podane przez właściciela ośrodka zadatku w wysokości 30% całego pobytu w terminie 2 dni. W przypadku braku w/w wpłaty rezerwacja zostanie anulowana.


5. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu ośrodka.


6. Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd lub wcześniejsze opuszczenie obiektu, spowodowane nie z winy Wynajmującego, nie uprawnia Najemcy do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. W przypadku rezygnacji Najemcy z pobytu w terminie krótszym niż 21 dni od daty rozpoczęcia najmu obiektu, Najemca zobowiązany jest do zapłaty całości opłaty za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku (podstawa prawna: Ustawa o turystyce z dnia.: 24.11.2017 r.).


7. Resztę należności za zamówiony pobyt pobieramy w dniu przyjazdu gotówką podczas przekazywania kluczy lub w formie przedpłaty przed przyjazdem.


8. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny .


9. W ośrodku mogą zostać zakwaterowane psy ras małych, w wyznaczonych domkach, po uprzednim uzgodnieniu z zarządcą. W trakcie pobytu na terenie ośrodka psy przebywają wyłącznie na smyczy. Należy zadbać o załatwianie potrzeb fizjologicznych zwierząt na zewnątrz ośrodka.


10. Przyjazdy do ośrodka do godz. 20:00 – późniejsze przybycie wymaga uzgodnienia telefonicznego, wyjazdy od godziny 7:00


11. Przekazanie oraz zdanie domku odbywa się w obecności pracownika ośrodka.


12. W dniu przyjazdu Goście ośrodka zobowiązani są do zapoznania się z wyposażeniem oraz stanem technicznym domku jak również zgłoszeniem ewentualnych usterek i braków. Brak zgłoszenie niezgodności podczas meldunku jest równoznaczne z ich akceptacją. W przypadku wystąpienia awarii lub jakiejkolwiek szkody Najemca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wynajmującego. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z jego winy lub osób z nim przebywających na terenie obiektu podczas okresu wynajmu i jest zobowiązany do zwrotu kosztów za naprawę lub wymianę danego przedmiotu w obiekcie jak również na jego terenie w dniu wyjazdu. Najemca nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Wynajmującego dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w Obiekcie.


13. Goście korzystający z Ośrodka ponoszą odpowiedzialność materialną za braki, uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń będących na wyposażeniu powstałe z ich winy lub z winy osób ich odwiedzających.


14. Awarie i usterki należy niezwłocznie zgłaszać w recepcji ośrodka.


15. Domki należy zdać posprzątane (wyrzucone śmieci, umyte naczynia, zdjęta pościel, posprzątany grill ). Nie dostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje dodatkową opłatą końcową.


16. W przypadku zgubienia klucza, wynajmujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów wymiany zamka, zgubienie lub zniszczenie breloka 30 zł.


17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się:


– palenia tytoniu,używania otwartego ognia, świec w domkach, wyrzucania niedopałków, popiołu do kosza,

– używania w domkach grzałek, kuchenek gazowych i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia domku

– zabrania się przechowywania w pokojach materiałów łatwopalnych, żrących lub wydzielających przykrą woń,

– ze względu na bezpieczeństwo zabrania się rozpalania grilla na tarasie.

– zabrania się smażenia ryb w domkach z powodu zapachu, który trudno usunąć.

Nieprzestrzeganie zakazu palenia tytoniu oraz smażenia ryb wiąże się

z obciążeniem najemcy kosztem ozonowania domku w wysokości 500zł.


18. Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka od godziny 22:00 do 9:00 , w pozostałych godzinach tylko za zgodą zarządcy ośrodka. Osoby odwiedzające nie mogą korzystać z placu zabaw, basenu, świetlicy i innych atrakcji ośrodka. Cisza nocna od 23 do 7.


19. W przypadku zakłócania wypoczynku innym wczasowiczom zarządca ośrodka może odmówić dalszego świadczenia usług osobą naruszającym regulamin bez zwrotu kosztu pobytu .


20. Właściciel nie bierze odpowiedzialności za rzeczy zaginione i pozostawione na terenie obiektu.


21. Rodzice lub opiekunowie zobowiązani są do opieki nad dziećmi na terenie całego ośrodka w szczególności na placu zabaw, basenie, świetlicy.


22. Gwarantujemy jedno bezpłatne miejsce parkingowe na jeden domek. Parkowanie więcej niż jednym samochodem należy uzgodnić z właścicielem/zarządcą podczas rezerwacji . Dodatkowe miejsce parkingowe jest płatne .


23. Właściciel ośrodka udostępniając miejsca parkingowe nie bierze odpowiedzialności za kradzieże , uszkodzenia pojazdów i inne straty.


24. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody , prądu , dostępu do Internetu itp.


25. Prosimy o wynoszenie i segregacje śmieci do kontenerów na terenie ośrodka.


26. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio właścicielowi/zarządcy ośrodka . Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone .


27. Osoby przebywające na terenie ośrodka wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie swojego wizerunku oraz swoich dzieci i rozpowszechniania ich na portalach społecznościowych , filmach , zdjęciach , plakatach , w internecie w ramach akcji promocyjnych i reklamowych ośrodka . Zgodę te wszystkie przebywające w ośrodku i odwiedzające osoby wyrażają nieodpłatnie i bezterminowo co potwierdzają rozpoczęciem pobytu w dniu przyjazdu .


28. Na terenie ośrodka obowiązują OPASKI IDENTYFIKACYJNE.


29. OPŁATY DODATKOWE

• Siódma i ósma osoba w domku dodatkowo 60zł/osobodoba (piąta osoba mały domek ). ŁĄCZNIE Z DZIEĆMI.

• W cenę wliczona jest opłata za media 5kWh/doba według licznika (pozostałe 1kWh=1,50zł)

• Opłata za pobyt psa 20 zł/doba, w wyznaczonych domkach, po uprzednim uzgodnieniu.

• Kaucja zwrotna 300 zł od domku

• Opłata klimatyczna zg z uchwałą Urzędu Gminy Darłowo na dany rok.

• Dodatkowe miejsce parkingowe 10zł/doba

• Wymiana pościeli w trakcie pobytu 40zł komplet, mata na materac 20zł.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!