Regulamin obiektu

Regulamin pobytu w Domki „Na Fali” Wicie ul. Nadmorska 15

 

1. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu ośrodka.

2. Wstępne rezerwacje przyjmujemy telefonicznie.

3. Rezerwację wstępną należy potwierdzić wpłacając zadatek w wysokości 30% wartości całego pobytu w

terminie do 4 dni, w przypadku braku wpłaty we wskazanym terminie rezerwacja zostaje anulowana.

4. Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd lub wcześniejsze opuszczenie obiektu, spowodowane nie z winy Wynajmującego, nie uprawnia Najemcy do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku (podstawa prawna: Ustawa o turystyce z dnia.: 04.12.1997 r.).

5. Resztę należności za zamówiony pobyt pobieramy gotówkę w dniu przyjazdu.

6. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznawany za wulgarny.

7. Doba w domku rozpoczyna się o godz.16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz.10.00 w dniu wyjazdu.

8. Przyjazdy (zameldowanie) do godz. 22:00, odjazdy (wymeldowanie) od godz. 7:00, w innych godzinach po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem obiektu.

9. Domki wynajmowane są na pobyty minimum 7 dniowe lub ich wielokrotność. Domki wyposażone są w pakiety startowe (papier toaletowy, ręcznik papierowy, płyn, gąbka i ściereczka do mycia naczyń, worek na śmieci, komplet pościeli ). Nie zapewniamy ręczników.

10. Gwarantujemy jedno bezpłatne miejsce parkingowe na jeden domek. Właściciel ośrodka udostępniając miejsca parkingowe nie bierze odpowiedzialności za kradzieże , uszkodzenia pojazdów i inne straty.

11. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, dostępu do Internetu itp.

12. Rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich dzieci i zobowiązani są do zapewnienia im opieki.

13. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.

14. Grillowanie możliwe jest tylko i wyłącznie na trawniku lub piasku przed domkiem. Obowiązuje zakaz grillowania na tarasie, chodnikach oraz powierzchniach drewnianych.

15. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się:

palenia tytoniu, używania otwartego ognia, świec w domkach, wyrzucania niedopałków, popiołu do kosza, używania w domkach grzałek, kuchenek gazowych i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia domku, zabrania się przechowywania w pokojach materiałów łatwopalnych, żrących lub wydzielających przykrą woń.

16. Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci, dlatego prosimy o wyrzucanie odpadów do odpowiednio oznakowanych do tego kontenerów.

17. Istnieje możliwość wypożyczenia wanienki oraz krzesełka dla dziecka (w miarę dostępności).

18. Awarie i usterki należy niezwłocznie zgłaszać w recepcji ośrodka.

19. Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka od godziny 22:00 do 9:00 , w pozostałych godzinach tylko za zgodą właściciela ośrodka.

20. Cisza nocna obowiązuje od godz. 23.00 do 7.00.

21. W przypadku zakłócania wypoczynku innym wczasowiczom właściciel ośrodka może odmówić dalszego świadczenia usług osobą naruszającym regulamin bez zwrotu kosztu pobytu.

22. Właściciel nie bierze odpowiedzialności za rzeczy zaginione i pozostawione na terenie obiektu.

23. W dniu wyjazdu Najemca zobowiązany jest do pozostawienia domku w czystości włączając w to umycie naczyń oraz wyniesienie wszelkich odpadów.

24. W Ośrodku mogą zostać zakwaterowane psy ras małych. W trakcie pobytu na terenie Ośrodka psy przebywają wyłącznie na smyczy. Należy zadbać o załatwianie potrzeb fizjologicznych zwierząt na zewnątrz Ośrodka.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!