Regulamin obiektu
REGULAMIN OŚRODKA
- Turnus rozpoczyna się o godzinie 14:00, kończy się 15-go dnia turnusu o godzinie 8:30 rano.
- Rezerwacje przyjmujemy telefonicznie.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30%, zadatek nie podlega zwrotowi.
- Wysokość opłat nie podlega zmniejszeniu lub zwrotowi jeżeli gość wyjedzie z własnej woli w trakcie trwania turnusu.
- Opłata za pobyt płatna gotówką lub przelewem w pierwszych dwóch dniach pobytu.
- Goście wynajmujący domek ponoszą pełną odpowiedzialność finansową za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia powstałe z winy gości.
- Wszelkie usterki prosimy zgłaszać w recepcji ośrodka lub u konserwatora.
- Właściciel OW „NEPTUN” nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zaginione, pozostawione bez nadzoru.
- W domkach i pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Goście zobowiązani są do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych.
- Rodzice lub opiekunowie zobowiązani są do opieki nad dziećmi na terenie całego ośrodka.
- Na terenie ośrodka obowiązuje zakaz posiadania i wprowadzania zwierząt domowych.
- Osoby odwiedzające mogą przebywać na terenie ośrodka po uzgodnieniu tego z właścicielem ośrodka. Osoby te nie mogą korzystać z basenów, placów zabaw oraz innych udogodnień tego ośrodka.
- Właściciel ośrodka udostępniając miejsca parkingowe nie bierze odpowiedzialności za kradzieże, uszkodzenia pojazdów i inne straty.
- Goście ubierają i rozbierają pościel.
- W dniu wyjazdu pomieszczenia należy pozostawić w takim stanie jakie zastało się w dniu przyjazdu.