Regulamin obiektu


1. Do korzystania z usług Ośrodka upoważnia dokonana wcześniej rezerwacja z wniesionym zadatkiem, zgodnie z ustalonymi warunkami rezerwacji. Brak terminowej wpłaty jest równoznaczny z rezygnacją z pobytu. W trakcie pobytu gość nie może przekazywać pokoju/ apartamentu osobom trzecim bez uzgodnienia z właścicielem Ośrodka.



2.

Opłatę za pobyt wraz z kaucją w kwocie 300 zł (w sezonie letnim) wnosimy w momencie zameldowania; kaucja będzie zwracana w dniu wyjazdu po odbiorze kwatery przez pracownika lub właściciela Ośrodka (przygotowanie apartamentu do odbioru: naczynia i sprzęty umyte, zdjęta pościel, pomieszczenie zamiecione, śmieci posegregowane i wyniesione; nieuporządkowanie apartamentu do odbioru skutkuje dodatkową opłatą za sprzątanie w kwocie 100 zł potrąconą z kaucji); za trwałe zniszczenia i zabrudzenia potrącona zostanie opłata z kaucji.


3.

Po przyjeździe do Ośrodka należy dokonać formalności meldunkowych. W tym celu okazać personelowi ważny dokument tożsamości z fotografią np. dowód osobisty ( Ust.z 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osob. Dz.U.z 2001 nr 87 poz. 960).


4.

Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godz.

16.00

, kończy w dniu wyjazdu o godz.

10.30

;


5.

Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń, reklamacji dot. jakości usług, Goście proszeni są o zgłoszenie ich nie później niż dobę od chwili zameldowania. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności z przyczyn od nas niezależnych np.przerwy w dostawie prądu, gazu, wody. Apartamenty w trakcie pobytu Gości nie są sprzątane.


6.

Na terenie Ośrodka należy zachować ciszę nocną w godz. od

22.00

do

8.00

, z wyjątkiem imprez organizowanych przez Ośrodek, wcześniej zapowiedzianych.

 

7.

Prosimy o oszczędne korzystanie z energii i wody oraz segregację śmieci. Wspólnie dbamy o nasze środowisko. Główny śmietnik znajduje się przy parkingu. Prosimy o korzystanie z urządzeń elektrycznych i gazowych zgodnie z ich przeznaczeniem, przestrzegając przepisów BHP i Ppoż; zakaz korzystania ze sprzętów elektrycznych nie będących na wyposażeniu Ośrodka.


8.

W apartamentach zabrania się smażenia ryb.


9.

Zezwala się na rozpalanie grilla wyłącznie w miejscu do tego przeznaczonym. Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest również do zagaszenia go i nadzorowania podczas palenia oraz pozostawienia w stanie czystości do skorzystania przez innych wczasowiczów.


10.

Zabrania się podłączania piecyków elektrycznych w domkach bez zgody.


11.

Zabrania się mycia samochodów oraz pojazdów mechanicznych na terenie Ośrodka. 


12.

Osoby zakłócające spokój lub nieprzestrzegające regulaminu, a także korzystające z powierzonego mienia w sposób niezgodny z regulaminem Ośrodka, będą obciążeni finansowo przez właściciela i usunięci z Ośrodka bez prawa do zwrotu poniesionych wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań. Przebywanie na terenie ośrodka zobowiązuje do zachowania się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu własnemu i innych Gości oraz mieniu Ośrodka.


13.

Osoby odwiedzające naszych Gości na terenie Ośrodka powinny zakończyć wizytę do godz.

20.00

, lub dokonać formalności meldunkowych i na nocleg wynająć apartament.


14.

Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, a będące własnością Ośrodka, Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.


15.

Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności materialnej za pozostawione w apartamentach przedmioty wartościowe i środki pieniężne, dlatego należy starannie zamykać okna i drzwi w momencie czasowego opuszczania pokoju; za zgubienie kluczy do apartamentu pobierana będzie opłata 50 zł.


16.

Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, oraz tym które zachowują się agresywnie i w sposób powszechnie uznany za nieprzyzwoity.


17.

Zwierzęta są akceptowane na terenie Ośrodka

po wcześniejszym uzgodnieniu

z właścicielem Ośrodka. Za zwierzę pobierana będzie dodatkowa opłata 50 - 80 zł za dobę w zależności od rasy zwierzęcia. 


18.

Parkowanie dozwolone jest wyłącznie na miejscach wyznaczonych do tego celu i wskazanych przez personel Ośrodka. Parking Ośrodka jest bezpłatny, wyłącznie dla Gości podczas ich pobytu, jednak do jednej kwatery przypisane jest jedno miejsce parkingowe. Za każdy kolejny pojazd pobierana jest opłata w wysokości 20 zł za dobę. Możliwość zaparkowania więcej niż jednego samochodu przypisanego do jednego apartamentu wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem. Parking jest niestrzeżony, zamykany w godz. ciszy nocnej. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.


19.

Zabrania się palenia papierosów w pomieszczeniach na terenie Ośrodka. Niestosowanie się do tego zakazu będzie skutkowało grzywną w wysokości 250 zł.


20.

Wyjeżdżając prosimy o pozostawienie apartamentu i jego otoczenia w czystości, wyrzucenie śmieci, zdjęcie pościeli oraz pozostawienie klucza upoważnionej do tego osobie. Użytkownik zobowiązany jest naprawić wszystkie dokonane uszkodzenia w sprzęcie lub odkupić zniszczoną rzecz, jakościowo taką samą. W razie trwałego zniszczenia sprzętu z winy użytkownika, będzie on obciążony wartością zniszczonego przedmiotu. Zabrania się zamieniania lub przemieszczania sprzętu przypisanego do danego apartamentu.


21.

Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych.


22.

Nieprzybycie przez Gościa na teren Ośrodka w dniu wynikającym z dokonanej rezerwacji do godziny 20.00 tego dnia, powoduje rozwiązanie zawartej umowy najmu. W tej sytuacji Ośrodek ma swobodę dysponowania apartamentem lub apartamentami, których ta umowa dotyczyła, zaś uiszczony zadatek nie podlega zwrotowi.


23.

Nieuzgodniony z recepcją pobyt na terenie Ośrodka w dniu wyjazdu po godz. 10.30 powoduje konieczność opłacenia należności za następną dobę i nie gwarantuje możliwości przedłużenia pobytu.


PLAC ZABAW:



1/

Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat.


2/

Dzieci korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod opieką dorosłych.


3/

Za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.


4/

Właściciel obiektu nie odpowiada za szkody, obrażenia cielesne wyrządzone w wyniku zabaw na placu zabaw i terenie obiektu.



Życzymy miłego wypoczynku! 


W razie potrzeby prosimy o kontakt pod nr tel. 607-670-852


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!