Regulamin obiektu

REGULAMIN OBIEKTU RABA RESORT


§1

PRZEDMIOT REGULAMINU

1.    Regulamin określa zasady świadczenia usług noclegowych, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie ”Raba Resort”. Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu w momencie dokonania rezerwacji drogą mailową, on-line, bezpośrednio jak i przez wszystkie portale rezerwacyjne. Wpłata zadatku jest potwierdzeniem akceptacji regulaminu.


2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie ” Raba Resort”. Jest on dostępny do wglądu na stronie www.rabaresort.pl , w recepcji oraz w każdym apartamencie i domku.

§2

Poniższym definicjom nadano następujące znaczenie:

1.    ”Raba Resort”– obejmuje kompleks domków i apartamentów zlokalizowany w Gdowie przy ul. Harcerskiej 1423.

2.    Zarządzający – CHOMIK M ŚWIEŻY SPÓŁKA JAWNA wpisana do rejestru przedsiębiorców posiadająca nr NIP: 6830007402 ; Regon:. 350645190.

3.    Gość – osoba fizyczna lub osoby fizyczne, które zgodnie z postanowieniami Regulaminu wynajmują apartament, apartamenty, domek lub domki w  ” Raba Resort”.

4.    Regulamin – niniejszy regulamin ” Raba Resort”.

5.    Recepcja – wydzielone miejsce w budynku głównym obok kawiarnii przy ul.Harcerskiej 1423, przeznaczone do obsługi Gości, w szczególności do przeprowadzania czynności meldunkowych, wydawania oraz odbioru kluczy, dokonywania zapłaty za pokoje/domki.

6.    Doba hotelowa – Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 w dniu wynajmu do godz.11:00 dnia następnego.

7.    Cisza nocna – okres w trakcie ”doby hotelowej” trwający w godzinach od 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego, w czasie którego Goście powinni się powstrzymać od dokonywania czynności powodującej hałas, lub innych czynności zakłócających odpoczynek innych gości.

8.    Opiekun gościa – pracownik ” Raba Resort”, który zajmuje się obsługą gości a w szczególności przyjmowaniem rezerwacji, zameldowaniem i wymeldowaniem.


 

 

§3

1.Rezerwacji można dokonać przez Internet, przez portale rezerwacyjne,  telefonicznie dzwoniąc do recepcji hotelowej lub wysyłając e- maila.

2.Po dokonaniu rezerwacji przez recepcję, Gość otrzymuje e-mail z potwierdzeniem wstępnej rezerwacji na podany adres, który zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania zadatku w wysokości 50 % wartości pobytu.

3.    Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym Gość otrzyma 100% potwierdzenie rezerwacji.


4.Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe w terminie określonym w potwierdzeniu rezerwacji ” Raba Resort” zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i sprzedaży pokoju innej osobie. Gość może wysłać e-mail z potwierdzeniem przelewu bankowego wykonania zadatku.

5.W przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa, zadatek jest nie zwracany,

6.    W przypadku anulacji rezerwacji do 7 dni przed przyjazdem, z przyczyn zdrowotnych, Gość ma możliwość przeniesienia rezerwacji na inny dostępny termin wraz z uiszczonym zadatkiem. *Nie dotyczy to Świąt, Sylwestra, długich weekendów, dni ustawowo wolnych od pracy.


7. Podstawą zameldowania Gościa w obiekcie jest okazanie przy zameldowaniu dokumentu tożsamości potwierdzającego tożsamość Gościa, lub innego dokumentu identyfikacyjnego zawierającego dane osobowe oraz zdjęcie Gościa.

8. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić wydania klucza do apartamentu  lub domku.

9. Opiekun gościa wpisuje dane meldunkowe z okazanego dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość do systemu rezerwacyjnego.

10. Gość nie może przekazywać pokoju osobie trzeciej, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił on opłatę za pobyt.

11. Osoby nie zameldowane w apartamentach i domkach nie mogą przybywać na terenie obiektu ” Raba Resort” i korzystać z obiektu.

12. W przypadku przekroczenia deklarowanej w karcie zgłoszeniowej liczby osób korzystających z domku (bez zgody i wiedzy właściciela), ” Raba Resort” zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.


 

§4

1. Apartamenty i domki wynajmowane są na doby hotelowe. Godziny zameldowania i wymeldowania:

§ Zameldowanie od 16:00 do 20:00

§ Wymeldowanie od 08:00 do 11:00

 

2. Jeżeli Gość nie określił czasu wynajmu, przyjmuje się, że wynajmowany jest na jedną dobę hotelową. W przypadku wynajmu na więcej niż jedną dobę hotelową, wynajem rozpoczyna się z początkiem pierwszej doby hotelowej i trwa nieprzerwanie do zakończenia ostatniej doby hotelowej, obejmującej okres najmu.

3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić Opiekunowi Gościa najpóźniej 24 godziny przed planowanym przedłużeniem pobytu. Życzenie Gościa zostanie uwzględnione w miarę dostępności.

4. Pozostanie Gościa w apartamencie lub domku po zakończeniu doby hotelowej lub pozostawienie rzeczy po zakończeniu doby hotelowej, uprawnia  „Raba Resort” do obciążenia Gościa za kolejną dobę hotelową.

5. W sytuacji braku wymeldowania się gościa z we wskazanym terminie rezerwacji i pozostawieniu jakichkolwiek dóbr osobistych obiekt  „Raba Resort” ma prawo do dyspozycji tymi rzeczami bez zgody wynajmującego. Jednocześnie nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za zwrot lub zniszczenie dóbr.

6.W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, w dniu przyjazdu lub niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do apartamentu/domku, „Raba Resort” może obciążyć Gościa opłatą za pierwszą dobę hotelową, a także pozostawić w swoim posiadaniu wcześniej uiszczoną opłatę przez klienta – całość lub część kwoty za pobyt w każdej możliwej formie płatności.

7. Za wynajem apartamentu lub domku w  „Raba Resort”, gość zobowiązany jest uiścić opłatę w wysokości określonej w momencie rezerwacji zgodnie z Regulaminem rezerwacji pokoi.

8. Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00 – 7:00

9. W przypadku, gdy Klient w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Klientowi pobytu w apartamentach i domkach oraz nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

 

10.Jeśli wskutek wykroczenia przeciwko ciszy nocnej obowiązującej w budynku od godziny 22:00 do 7:00 właściciel lub osoba odpowiedzialna za klucze zostanie wezwana na miejsce przez sąsiadów bądź Policję właściciel ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy.

 

11. W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest do pozostawienia apartamentu lub domku w czystości włączając w to umycie naczyń oraz usunięcie wszelkich odpadów. W przypadku znacznych naruszeń Najemca zostanie obciążony kwotą za dodatkowe sprzątanie w wysokości 200 PLN. Kwota zostanie potrącona z kaucji.


 

§5

1.    „ Raba Resort” świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń w zakresie jakości świadczonych usług, gość zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić informację do Opiekuna Gościa.


2. Gość uprawniony jest także do składania reklamacji związanych z usługami świadczonymi przez  „Raba Resort”.

3. Wszelkie reklamacje, skargi można przesyłać drogą mailową na adres: rabaresort@chomik.pl do 7 dni od wymeldowania. Obiekt ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie takiej sprawy.

4. „Raba Resort” nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia wynikające ze zdarzeń losowych i działania siły wyższej.

5. „Raba Resort” nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, telewizji i Internetu.

 

 

§6

1. „ Raba Resort” nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa w zakresie i na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.

2. „Raba Resort” nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.

3. Przedmioty pozostawione przez Gościa będą po uzgodnieniu z klientem odesłane na wskazany przez niego adres, na jego koszt i ryzyko. W razie braku dyspozycji co do ich odesłania lub braku kontaktu z Gościem, przedmioty te będą przechowywane na koszt Gościa przez 14 dni, a następnie zostaną zutylizowane. Artykuły spożywcze po upływie 6 godzin od opuszczeniu pokoju przez Gościa będą utylizowane.

4. Czas wysyłki oraz dotarcia zwrotu rzeczy klientowi nie jest określony

5. W przypadku zgubienia klucza od domku gość zobowiązany będzie do uiszczenia zapłaty w wysokości 200 zł – klucz + zamek do drzwi.

 

§7

1.    Korzystanie z parkingu dla klientów  „Raba Resort” jest bezpłatne.


2. Parking przy obiekcie jest monitorowany i posiada ograniczoną liczbę miejsc postojowych.

3. „Raba Resort” nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu Gościa bądź pozostawionych w nim przedmiotów zarówno, gdy pojazd Gościa został pozostawiony na parkingu przy  „Raba Resort” na jej terenie lub poza nią.

4. Parkowanie na terenie posesji jest możliwe jedynie w miejscach wyznaczonych przez obsługę recepcji.

5. Pojazdy zaparkowane w miejscach niedozwolonych będą usunięte na koszt użytkownika, bądź właściciela pojazdu.

§8

1.    „Raba Resort” może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkodę w mieniu  „Raba Resort” lub innych gości albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie lub naruszył Regulamin.


2. Zachowanie gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości.

3. W przypadku nieprzestrzegania przez Gościa postanowień „Raba Resort” ma prawo do wykwaterowania Gościa, po uiszczeniu zamówionych przez Gościa świadczeń oraz pokryciu kosztów ewentualnie powstałych szkód z jego winy na terenie obiektu, w mieniu „Raba Resort” lub osób trzecich.

4. „Raba Resort” zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, które zachowują się w sposób agresywny i wulgarny.

5. „Raba Resort” może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek w trakcie przebywania na terenie ośrodka.

6. „Raba Resort” może żądać natychmiastowego opuszczenia domku na wezwanie służb porządkowych.

 

§9

1.    Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach oraz domkach bez uzgodnienia z Recepcją, jakichkolwiek urządzeń grzewczych zasilanych energią elektryczną, gazową lub inną, nie stanowiących ich wyposażenia.


2. W obiekcie zabrania się palenia papierosów oraz innych wyrobów tytoniowych, jak również używania otwartego ognia. Palenie wyrobów tytoniowych dozwolone jest jedynie na zewnątrz obiektu w wyznaczonym miejscu.

3. Nie zastosowanie się do zakazu palenia wewnątrz budynku będzie skutkowało koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty 500 zł z tytułu odświeżenia pokoju.

4. Gość może zostać obciążony kosztami interwencji straży pożarnej jak również kosztami związanymi z użyciem instalacji lub urządzeń przeciwpożarowych w przypadku zainicjowania alarmu przeciwpożarowego jak również prowadzenia akcji gaśniczej, na skutek palenia wyrobów tytoniowych lub posługiwania się otwartym ogniem.

5. W apartamentach oraz domkach nie można przechowywać substancji niebezpiecznych lub łatwopalnych, które stanowić mogą zagrożenie.

6. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb wewnątrz domku. Nieprzestrzeganie zakazu palenia tytoniu oraz smażenia ryb wiąże się z obciążeniem Gościa kosztem ozonowania (usunięcie przykrego zapachu) w wysokości 300 zł.

 

§10

1.    Na terenie obiektu „Raba Resort” pobyt zwierząt jest zabroniony, chyba że pobyt zwierzęcia został wcześniej uzgodniony z recepcją.


§11

1.    Gość ma obowiązek należycie zabezpieczyć apartament, domek lub pokój tak aby dostęp do niego nieupoważnionych osób trzecich nie był możliwy.


2. Każdorazowo po opuszczeniu apartamentu, domku lub pokoju należy upewnić się, że drzwi wejściowe są zamknięte.

3. W przypadku pozostawienia przez Gościa niezabezpieczonych drzwi wejściowych „Raba Resort” nie ponosi odpowiedzialności za utratę mienia należącego do Gościa.

§12

1.    Pobierana jest dodatkowa kaucja za ewentualne szkody dokonane podczas pobytu, którą należy wpłacić w gotówce – 300 zł za pobyt w apartamencie oraz 500 zł za pobyt w domku.


2. „Raba Resort”  zastrzega sobie prawo sprawdzenia apartamentu lub domku przez personel po wymeldowaniu z apartamentu lub domku.

3. Jeżeli personel nie stwierdzi uszkodzeń lub zabrudzeń, kaucja zostanie zwrócona po wymeldowaniu.

4. W przypadku kiedy nowe szkody lub zabrudzenia w pokoju zostaną stwierdzone przez pracownika kaucja zostanie zatrzymana.

5. W przeciągu 2 dni roboczych „Raba Resort” zobowiązuje się poinformować gościa drogą mailową o całkowitych kosztach szkód.

6. Jeżeli koszt szkody będzie niższy od wpłaconej kaucji „Raba Resort” zobowiązuje się zwrócić należną część kaucji przelewem na wskazane wcześniej konto bankowe, do 7 dni roboczych od wyceny szkody.

7. W przypadku kiedy koszt szkody będzie wyższy od wpłaconej kaucji „Raba Resort”  ma prawo obciążyć wskazane podczas meldowania konto o należną kwotę albo wezwać do zapłaty.

8. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych a także wszelkiego rodzaju zabrudzenia biologiczne i inne nadmierne zabrudzenia, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.

9. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

10. Jeżeli Gość podczas swojego pobytu nie zgłosi braków w wyposażeniu pokoju i łazienki, po jego wyjeździe, w przypadku komisyjnego stwierdzenia braku któregoś elementu wyposażenia „Raba Resort” ma prawo obciążyć Gościa za braki w wyposażeniu.

11. Na terenie obiektu „Raba Resort” dzieci w wieku poniżej 18 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.

12. Rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich dzieci i zobowiązani są do zapewnienia im opieki w szczególności podczas użytkowania basenu czy placu zabaw.

§13

1.Goście korzystający z usług świadczonych przez „Raba Resort” akceptują, iż na terenie obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa stosowany jest monitoring.

§14

1.    Wszelkie roszczenia finansowe wobec Gościa wynikające z korzystania z usług świadczonych przez Raba Resort” nieuregulowane w zakreślonym przez usługodawcę terminie, będą kierowane na drogę postępowania sądowego niezwłocznie po dokonaniu wezwania Gościa do dokonania zapłaty. Kosztami postępowania dochodzenia należności na drodze sądowej i egzekucyjnej Raba Resort” obciąży Gościa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


§15

1.    Dane osobowe Gościa będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania świadczeń określonych w Regulaminie na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.


2. Administratorem danych osobowych jest Zarządzający.

3. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz modyfikowania. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże brak podania danych upoważnia „Raba Resort” do odmowy świadczenia usług określonych w Regulaminie.

§16

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie odpowiednie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa, w tym przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 187).

 

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!