Regulamin obiektu

REGULAMIN

ŚWIADCZENIA USŁUG NOCLEGOWYCH W OBIEKCIE "JAK TU MIŁO" DOMEK WCZASOWY U KARASIA

ul. Lipowa 37A 11-500 Wilkasy


1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie OBIEKTU i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w obiekcie noclegowym. Dokonując w/w. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie

OBIEKTU przy ul. Lipowej 37A 11-500 Wilkasy "JAK TU MIŁO" DOMEK WCZASOWY U KARASIA

3. Regulamin jest dostępny do wglądu drogą elektroniczną na życzenie klienta.


§2 DOBA NOCLEGOWA

1. Obiekt mieszkalny (Domek znajdujący się w miejscowości Wilkasy przy ul. Lipowej 37A; 11-500 Wilkasy) wynajmowany jest na doby, lub dłuższy termin wynajmu po wcześniejszym uzgodnieniu pomiędzy Gospodarzem a Gościem.

2. Doba noclegowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.

3. Prośbę o przedłużenie doby noclegowej Gość powinien zgłosić u Gospodarza jak najszybciej. Gospodarz może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku:

- wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.

- Wcześniej już dokonanej rezerwacji przez innego klienta

4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Obiekcie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do użyczenia lokalu i wydania kluczy Gościa jest okazanie Gospodarzowi dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

2. Gość, nie może przekazywać podmiotu najmu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

3. Osoby niezameldowane w Obiekcie noclegowym mogą gościnnie przebywać w obiekcie najmu od godziny 12:00 do godziny 22:00.

4. Gospodarz może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu obiektu mieszkalnego lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających w budynku.

5. "JAK TU MIŁO" DOMEK WCZASOWY U KARASIA zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.

6. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości w terminie 2 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.

7. W przypadku rezygnacji z rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.

8. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby noclegowej, właściciel nie zwraca opłaty za całkowity koszt wynajmu.

9. Gospodarz pobiera w pierwszym dniu pobytu kaucję w wysokości 500 zł na poczet ewentualnych wyrządzonych szkód. Kaucja ta zostaje zwrócona w ostatnim dniu pobytu klienta po stwierdzeniu braku jakichkolwiek uszkodzeń lub zniszczeń posesji jak i domku wczasowego.

10. Zapłata za wynajem następuje w dniu przyjazdu wyłącznie przelewem na wskazany przez Gospodarza numer konta bankowego.

11. Dopuszcza się zapłatę za okres wynajmu, przelewem na wskazane przez najemcę konto za cały okres pobytu w terminie wcześniejszym niż trwa okres wynajmu.

12. Gospodarz na życzenia gościa wystawia fakturę.

§4 USŁUGI

1.Obiekt noclegowy świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie Gospodarzowi, co umożliwi wynajmującemu poprawę standardu świadczonych usług.

3. Obiekt noclegowy ma obowiązek zapewnić Gościom:

- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,

- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,

- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2. Opiekunowie prawni dzieci ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci korzystających z placu zabaw i basenu znajdujących się na terenie obiektu.

3. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu najmu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

4. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt noclegowy może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu

5. Każdorazowo Gość opuszczający obiekt najmu, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

6. Obiektowi Noclegowemu przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do miejsca świadczonych usług noclegowych u w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.

7.  Przypominamy o konieczności zachowania zasad BHP podczas grillowania. Z uwagi na to, że domek jest drewniany prosimy o rozpalanie grilla z dala od domku, poza jego zadaszoną częścią.

8. Najemca zobowiązany jest do segregacji śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach (szkło, plastik itp.).

9. Najemca zobowiązany jest do utrzymywania i zwrotu domku w stanie pierwotnym z dnia odbioru. Sprzęty kuchenne oraz naczynia powinny być umyte a wnętrze domku posprzątane. Brak realizacji powyższego spowoduje naliczenie opłaty dodatkowej w kwocie 200 zł (słownie: dwieście złotych).

10. W sytuacji konieczności interwencji policji możliwe jest natychmiastowe wypowiedzenie umowy ze strony Gospodarza bez zwrotu pieniędzy. Właściciel obiektu nie ponosi kosztów interwencji policji.

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU NAJMU

1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

2. Gość powinien zawiadomić najemcę o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

3.Obiekt noclegowy przy ul. Lipowej 37A, 11-500 Wilkasy nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na terenie obiektu czy poza terenem obiektu.

§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w obiekcie najmu przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.

2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Gospodarz przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Obiektu . Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

§8 CISZA NOCNA

W Obiekcie najmu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

§9 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Gospodarz.

3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Obiekt akceptuje obecność zwierząt za porozumieniem z Gospodarzem.

2. W Obiekcie i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity i kategoryczny zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. W przypadku niezastosowania się do powyższego Gość zostanie obciążony kosztem ozonowania pomieszczenia.

3. W obiekcie najmu nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

4. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez "JAK TU MIŁO" DOMEK WCZASOWY U KARASIA dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w miejscu noclegowym, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Obiekt. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

5. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

6. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu , powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy zakłócają ogólnie przyjęte zasady życia społecznego.

7. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.

8. Gość zobowiązany jest do współpracy z właścicielem w zakresie udostępniania lokalu do okresowych przeglądów technicznych (kontroli kominiarskich, gazowych, innych) oraz odczytu liczników umieszczonych w lokalu.

Jeśli Gość nie może udostępnić lokalu do odczytu licznika, jest zobowiązany do przekazania odczytu samodzielnie do administracji lub do gospodarza budynku.

Nieobecność Gościa podczas przeglądów technicznych po wyczerpaniu wszystkich możliwości w obrębie budynku (np. ustalenie z administracją nowego terminu) będzie raportowana Właścicielowi.

11.Klucze i zamki


Samowolne instalowanie dodatkowego zamka lub wymiana zamka w drzwiach jest niedopuszczalna. Jeśli Gość zgubi jedyną parę kluczy, należy skontaktować się jak najszybciej z Właścicielem w celu ustalenia planu postępowania.

Awaryjne otwieranie drzwi przez Właściciela w przypadku zgubienia kluczy przez Gościa lub chwilowego braku dostępu Gospodarza do kluczy obciąży Gościa następującymi kosztami administracyjnymi:


  • Dni powszednie między godziną 8 rano a 20 wieczorem – PLN 50,
  • Pozostałe pory, a także święta - PLN 100.


Koszt dorabiania kluczy, ewentualnie nowego zamka z powodu zgubienia klucza dodatkowo obciąży Gościa.

12. Prawo do wejścia do lokalu


Właściciel zastrzega sobie prawo wejścia do lokalu podczas przeglądów okresowych po uprzednim uzgodnieniu terminu albo bez zgody Gościa, gdy istnieje podejrzenie popełnienia przestępstwa oraz w przypadku nagłym (zagrożenie życia lub mienia).


Prawo wejścia do lokalu przysługuje także, gdy istnieje uzasadnione podejrzenie, że lokal został przez Gościa porzucony bez rozwiązania Umowy najmu.


W przypadku, kiedy w lokalu jest pomieszczenie zamknięte przez Właściciela i nieprzeznaczone do wynajmu (np. pokój) lub inne zamknięte wyposażenie lokalu (np. szafy, pawlacze), Gość ma zakaz korzystania z ww. pomieszczeń lub wyposażenia. Ponadto, Właściciel ma możliwość wglądu do zamkniętych pomieszczeń lub wyposażenia po uprzednim umówieniu spotkania z Gościem.


Udanego wypoczynku!







Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!