Regulamin obiektu

Regulamin

1. Wszystkie Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba w apartamentach zaczyna się o godz. 16.oo pierwszego dnia pobytu a kończy o godz. 12.00 w dniu wyjazdu.

2. Wszystkie rezerwacje wymagają wpłaty zaliczki na podane w potwierdzeniu konto bankowe. Wysokość zaliczki stanowi 50% kosztów pobytu. Pozostała należność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu Gościa.

3. Do kosztu pobytu w apartamentach doliczana jest jednorazowa opłata serwisowa za przygotowanie apartamentu, którą ustala się na dzień 1 luty 2014 na 140,00 zł brutto.

4. Opłata miejscowa w wysokości określonej Uchwałą Miasta Wisły, która w roku 2014 wynosi 2,00 zł/doba za osoby dorosłe oraz 1,00 zł/doba za dzieci, młodzież i emerytów doliczana jest do każdorazowo do pobytu gościa.

5. Potwierdzenie rezerwacji otrzymane bezpośrednio z serwisu e-rezerwacje24.pl przedstawia całkowite koszty pobytu, łącznie z kwotą podatku Vat, opłatą miejscową i serwisem apartamentu. Podane ceny na stronie internetowej są cenami brutto. W usługach noclegowych obowiązuje 8% podatku VAT.

6. Parking/garaż we wszystkich lokalizacjach jest bezpłatny.

7. Klucze do apartamentu wydawane są w Biurze Wynajmu i Sprzedaży w centrum Wisły przy Kolejowa 3 lub na miejscu w apartamencie w godzinach ustalonych wcześniej telefonicznie bądź mailowo. Klucze należy oddać zarządcy apartamentu w dniu wyjazdu w biurze j.w. lub w apartamencie.

8. We wszystkich apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz przebywania wraz ze zwierzętami domowymi bez wcześniejszego uzgodnienia.

9. Apartament może być wynajęty dla maksymalnej liczby osób przedstawionej w prezentacji apartamentu na stronie internetowej.

10. Liczba osób przebywających w apartamencie nie może przekraczać deklarowanej przy dokonywaniu rezerwacji. Goście są proszeni o zgłoszenie zarządcy w dniu przyjazdu ewentualnych zmian w deklarowanej liczbie osób. W przypadku niepoinformowania zarządcy o zmianie liczby osób wynajmujący zostanie obciążony kwotą 150% ceny pobytu.

11. Goście ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone w apartamentach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie/uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak i ich utratę. W przypadku powstania szkody z winy gościa lub odwiedzających go osób, Gość zobowiązuje się do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.

12. Goście proszeni są o powiadomienie zarządcy apartamentu o wystąpieniu szkody bądź też jej stwierdzeniu w dniu przyjazdu.

13. Klucze do apartamentu prosimy przechowywać z należyta starannością, w przypadku ich utraty, Gość zostanie obciążony kosztami wymiany wkładki zamka.

14. Sprzęt sportowy typu: narty, sanki, rowery należy przechowywać w wyznaczonym w tym celu miejscu (pomieszczenie gospodarcze przynależne do danej klatki budynku).

15. Dla podniesienia komfortu i bezpieczeństwa wypoczywających gości, prosimy o zachowanie ciszy nocnej, która obowiązuje od godz. 23.00 do godz. 7.00 rano.

16. Korzystanie z naszych usług oznacza akceptację niniejszego regulaminu.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!