Regulamin obiektu

Regulamin obiektu Hike & Ski Wisła

1.     Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu Apartamentu. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. W momencie dokonania rezerwacji (wpłacenia zadatku) umowę najmu uważa się za zawartą.

2.     Dokonując rezerwacji, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.

3.     Wpłata zadatku przez Klienta oznacza, że akceptuje on przedmiotowy regulamin najmu.

4.     Pozostałą kwotę za pobyt Klient może wpłacić przelewem na rachunek bankowy i przedstawić potwierdzenie przelewu lub wpłaca gotówką w dniu przyjazdu przy pobieraniu kluczy.

5.     Do rezygnacji, zmiany terminu i zwrotu zadatku podchodzimy indywidualnie. W przypadku braku przyjazdu Gościa zadatek zostaje zatrzymany.

6.     Wynajmujący ma prawo zażądać Kaucji od najemcy w kwocie nie przekraczającej 1 000,00 zł. Kaucja jest zwracana na konto klienta w następnym dniu roboczym po dniu wyjazdu.

7.     Doba rozpoczyna się o godz. 15:00 (przyjazd) a kończy o godz. 11:00 (wyjazd).

8.     Cisza nocna w obiekcie i pod oknami obowiązuje w godz. 22:00 - 7:00

9.     Zabronione jest chodzenie w butach narciarskich po obiekcie oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego i rowerów do pokojów.

10. Klient zobowiązany jest w dniu przyjazdu do uregulowania całej należności za pobyt, nawet jeśli z przyczyn niezależnych od Właściciela przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (powody osobiste, trudności komunikacyjne, strajki itp.).

11. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Klienta kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.

12. Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w Apartamencie w obecności właściciela lub osoby upoważnionej.

13. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z Apartamentu (bez zgody i wiedzy właściciela) firma zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

14. Cena usług świadczonych przez firmę nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług korzystają klienci na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagażu w czasie całego pobytu firma nie ponosi odpowiedzialności (radzimy przed przyjazdem odpowiednio się ubezpieczyć).

15. Klient po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się, zobowiązany jest odebrać Apartament, tzn. sprawdzić meble, okna, kabinę prysznicową i pozostałe urządzenia znajdujące się w mieszkaniu. Pozytywny odbiór klient potwierdza własnoręcznym podpisem pod regulaminem.

16. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do właściciela.

17. Właściciel dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw. ukrytych, ale tylko w elementach niewidocznych (takich jak uszkodzone łóżko, uszkodzone drzwi do szafy itp.).

18. Brak uwag ze strony klienta co do takich uszkodzeń w ciągu 60 min po otrzymaniu kluczy oznacza, że klient nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu, a wszystkie urządzenia, meble znajdują się w dobrym stanie.

19. Klient odpowiada finansowo za szkody powstałe w Apartamencie w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt.

20. W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

21. Zabrania się wnoszenia do domku łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

22. Klient zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu Apartamencie w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych.

23. Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem a Klientem najmującym nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.

24. Firma nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u podwykonawców w Apartamencie spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu lub Internetu.

25. Dzieci do lat 18 nie mogą przebywać bez opieki osoby dorosłej same w apartamencie.

26. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku sporu sądowego sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby właściciela.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!