Regulamin obiektu

  • REGULAMIN APARTAMENT CONCORDIA

Pobyt w Apartamencie oznacza zapoznanie się i akceptację poniższego regulaminu .


Apartament Concordia wynajmowany jest na doby .


Doba rozpoczyna się o godz. 15:00 a kończy o godz. 10:00

/istnieje możliwość indywidualnych ustaleń /


W okresie od 1 lipca do 31 sierpnia minimalny czas pobytu to 7 nocy .

/sobota - sobota /, pozostałe terminy - min 2 doby .


Podstawą rezerwacji jest wpłata zaliczki w wys. 30% kosztu pobytu , pozostałą kwotę Gość zobowiązany jest uregulować w dniu przyjazdu.


Gość Apartamentu Concordia melduje się u gospodarza na podstawie dowodu tożsamości oraz wypełnionej karty meldunkowej .


Na terenie Apartamentu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej

od godz. 22:00 do 6:00 .

Zachowanie Gości korzystających z obiektu nie powinno zakłócać spokoju innych Gości .


W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz

palenia papierosów

organizowania imprez

grilowania w ogrodzie .

wprowadzania zwierząt do Apartamentu / akceptacja po uzgodnieniu /

Liczba Gości przebywąjąca w Apartamencie nie może przekraczać ilości osób zameldowanych .


Gość Apartamentu Concordia ponosi odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów powstałe z jego winy .


Na poczet zabezpieczenia gospodarz pobiera zwrotną kaucję w wysokości 500zł. płatną w dniu przyjazdu.


Wszelkie usterki lub braki w wyposażeniu Apartamentu , Goście powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi.


W przypadku zgubienia kluczy od Apartamentu lub pilota od bramy garażowej gospodarz potrąca z kaucji 200 zł.


Apartament Concordia nie ponosi odpowiedzialności za utratę rzeczy wartościowych jeżeli nie zostały schowane w sejfie .


Każdorazowo opuszczając Apartament Gość powinien sprawdzić zamknięcie okien oraz drzwi.


Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzejników , urzadzeń gazowych oraz wszelkich urządzeń nie stanowiących wyposażenia Apartamentu.


Apartament sprzątany jest przed rozpoczęciem i po zakończeniu całego pobytu, o porządek podczas pobytu Goście dbają samodzielnie.


Apartament Concordia świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem .

W przypadku zastrzeżań jakości usług, Gość proszony jest o jak najszybsze zgłoszenie ich gospodarzowi ,co umożliwi niezwłoczną reakcję.


tel: 692 237 384

E-mail : apartamentconcordia@o2.pl





Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!